Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:27

Jemig zeg!
Ik ben er even stil van hoor...
De pech dat je zoiets weer moet meemaken maar ook het geluk dat het vorige nog ( bijna ) helemaal goed is gekomen, en jouw doorzettingsvermogen!
Wens je heel veel sterkte!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:28

Damn zeg..
wat lijkt me dat zwaar. Zo hard gewerkt om weer te komen waar je stond, en dan in een seconde is het weer mis.
Kan me voorstellen dat je nu even gewoon je positieve kijk kwijt bent en je puur machteloos voelt. Zonder jouw voorgeschiedenis zou zo'n ongeluk al impact hebben op je lijf, dat zal nu alleen maar erger zijn vrees ik.
Hoop van harte dat je de kracht en energie kan vinden om weer de strijd aan te gaan en weer te gaan revalideren! En dat je lichaam niet nog meer blijvende schade heeft opgelopen natuurlijk.
:(:)

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:15

JEmig! heftig zeg! heel veel sterkte :(:)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 21:42

Dank jullie wel allemaal!
Helemaal goed is het nooit gekomen en zal het nooit komen. Mijn kracht was rechts met 65% en links met 55% afgenomen door het ongeluk hiervoor.

Nu krijg ik nog geen flesje water omhoog met 1 hand :( Dus de impact op mijn spieren is enorm geweest. Vrijdag weet ik pas definitief meer over de schade in de weefsels. Eerst moet de zwelling weg zijn, dan gaan ze pas kijken.
Maandag krijg ik wel uitsluitsel over mijn auto en het standpunt van de verzekering. Dat vind ik toch ook wel belangrijk want is een hele dure auto om aan te schaffen en dat heb ik toch echt niet op de plank liggen. Bijzaak naast het lichamelijke, maar het is wel je vervoer.

Mijn rijangst zal ook wel weer een punt worden. Ik was heel bang voor verkeer geworden na het vorige ongeluk, dus daar zal ik nu weer overheen moeten. Hoewel ik nu dan toch wel echt van mening ben dat het gewoon echt niet veilig is. Als je zelfs met 4x4 van de weg af vliegt.

Zojuist ook gebeld door degene die ik van de weg heb gereden. Haar auto is ook total los. Verder is ze met de schrik vrij gekomen gelukkig! Alleen haar complete zijkant zit in elkaar. Dit word sowieso wel vergoed gelukkig!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:45

Jeetje wat een pechvogel ben je! :(:)
Sterkte!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:50

Wat een pech. Ik kan je gevoel goed begrijpen. Heb ook na een ongeluk en revalidatieproces ook opnieuw een ongeluk gehad. Dat is zo heftig. Alles begint opnieuw voor je gevoel :(:) heb zelf ook een whiplash die chronisch is. Rust goed en lang genoeg uit.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:53

Jeetje.. die gladheid was ook levensgevaarlijk..
Ik heb het mijn ma verteld, en die wenst je ook, net zoals ik, heel veel stekte.
En laten we maar zeggen: 2x is scheepsrecht.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:54

Heel veel sterkte Leonie!! :(:)

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:56

heel veel sterkte

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:56

Jeetje zit met verbaasing je verhaal te lezen.Wat ben je een doorzetter.
Diep respect,wens je veel sterkte.

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:59

Jee... wat een pech!!! (en van de andere kant geluk) Heel veel beterschap en sterkte gewenst! Denk aan jezelf en doe rustig aan. :)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:01

Wat moet ik daar nou op zeggen :\ Wat een verhaal..! Heel veel sterkte ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen :(:)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:04

Meis wat een vreselijke pech en wat zwaar dat je nu weer opnieuw moet beginnen.
Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd en ik hoop dat je er weer een beetje redelijk bovenop kan komen :(:)

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:07

OMG wat een verhaal!! Jeeetje hé. Ik wil je alleen maar even heel erg sterkte wensen!

grace1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:11

Heel veel beterschap en sterkte gewenst.
Je hebt echt veel pech, maar ook veel doorzettingsvermogen.
Hou de moed er in.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:17

Hoeveel tegenslagen kan een mens hebben...........
Toch heb ik bewondering voor je hoe je het allemaal neerzet en hoe je ervoor vecht.
Wees blij dat je zo'n auto reed, anders had het wel eens anders af kunnen lopen.

Meid, met de juiste instelling ga je er wel weer komen. Blijf ervoor knokken!

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 22:18

ik snap dat je niet altijd optimistisch en positief kan zijn. Pff, wat een ellende allemaal zeg! Een potje janken of heel boos worden lucht misschien op.

Ik hoop dat het dit keer allemaal mee zal vallen, sterkte hoor!

Steffie2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 23:07

Wat een ontzettende pech, maar heb vertrouwen in jezelf. Als ik alles lees over je doorzettingsvermogen, lees ik ook wel dat je er weer helemaal boven op komt met jouw doorzettingsvermogen! Hierbij een virtuele knuffel :(:) Gun jezelf rust en probeer je niet te druk te maken!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 23:56

Bedankt weer allemaal voor alle beterschapswensen. Is echt heel fijn! Ik probeer echt de moed erin te houden en over het algemeen ben ik vrij positief. Ik kan nog lopen en bewegen. Dat is al veel meer dan vorige keer, dus positief blijven en vrijdag afwachten!

Laten we het hopen berber want een 3de keer zie ik echt niet zitten.

Annastasia ik was idd heel blij dat ik zo een sterke auto had en dat die die boom daar stond! Politie was er ook blij mee ;)

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 00:17

Pff.. heftig zeg, Leonie!
Heel veel beterschap en sterkte toegewenst :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 07:24

:(:) Wat een schrik :(:)

Gun jezelf de tijd om hier geestelijk van te herstellen. De impact van zo'n ongeluk is groot op je vertrouwen.
Lichamelijk kan je nog niet zoveel zeggen over de gevolgen; eerst moeten de spieren herstellen van zo'n klap.
Maar je kunt het!! Dat heb je bewezen _/-\o_

Tip voor als je straks lichamelijk weer wat op de been bent, .........geef jezelf een anti slip cursus kado. Daar leer in een beschermde omgeving hoe je je auto onder controle kan krijgen, samen met een instructeur. Dat is echt heel fijn voor je vertrouwen.

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:39

Jeetje mina zeg, dan schrik je je eigen ook een hoedje, zachtjes uitgedrukt.
Snap dat je het nu af en toe somber inziet en ik hoop dat je hier je ei kwijt kan en het je lukt de moed erin te houden.

Als je wilt, wil ik je graag een kaartje sturen. Als je dit ook leuk vindt, mag ik dan je adres in een pbtje?

Heel veel sterkte!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 09:50

Pfoe veel sterkte zeg! Had al foto's gezien op 112brabant. Maar dit is wel je ergste nachtmerrie... Ik rij daar ook regelmatig.. Veel beterschap en sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:01

Wat een vrezelijke pech heb jij zeg. Meid dat je gisteren met die lokale gladheid in de auto bent gestapt, zegt iets over je geestkracht en daarmee zal je het nu ook weer redden...

Ongeluk zit in klein hoekje en ook dit keer had je engeltje op je schouder! Sterkte!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:03

Wat moet jij je ongelofelijk uit het veld geslagen voelen... Vooral omdat je pas nog zo bewust stilstond bij het feit dat je het allemaal weer een beetje op de rit had na een heftige periode van herstel en acceptatie.

Ik hoop op een voorspoedige genezing! Sterkte meis!