Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(Of is dat een generatiekloof
) superwoman schreef:phormicola schreef:Ik ben opgegroeit in de Zaanstreek
Wmb is het de mooiste plek in Nederland, de mensen zijn er een beetje stroef, maar erg aardig. Kwa honden weet ik niet zo goed, volgens mij moet je hondenbelasting betalen en verder is er niets speciaals naar ik weet.
Wil je nog iets in het bijzonder weten?
vind je?

Kun je ook een keer een avondje gaan stappen met je man! 
Er zitten zelfs 2 cacaofabrieken hier; Cacao de zaan in Koog aan de Zaan & Gerkens cacao hier in Wormer. Het geluid van de vliegtuigen zal in het begin ook wel wennen zijn
Benfan schreef:Kwa stallen, heb geen paard en rij niet meer.. wie weet dat ik weer wat vinden kan daar. Zou wel leuk zijn.
Stuur maar een berichtje als je eens langs wilt komen! phormicola schreef:uien bestaan niet in de Zaanstreek
De cacaolucht is ontzettend lekker, in de zomer in het gemixt met de geur van bloemen, echt uniek.
Men wat is dat ontzettend smerig zeg! Het ruikt absoluut niet naar cacao zoals dat uit een pakje maar meer naar verbrande troep 
ik woon onderhand al heel wat jaartjes in Zaandam en kan aan de verschillende luchtjes niet bepaald wennen, ik woon zeer vlakbij de verkadefabriek en 's morgens vroeg verwelkomt worden terwijl je je huis uitstapt door een weeïge zoete geur is niet één van mijn favorieten (ik beeld me dan in dat ze weer stroopwafels aan het bakken zijn... of ik ruik de geur van die smerige zoete roze koeken, beide zijn echter volgens mij niet eens van verkade
)
Fiffill schreef:phormicola schreef:uien bestaan niet in de Zaanstreek
De cacaolucht is ontzettend lekker, in de zomer in het gemixt met de geur van bloemen, echt uniek.
Lekker?? Grapje zeker?Men wat is dat ontzettend smerig zeg! Het ruikt absoluut niet naar cacao zoals dat uit een pakje maar meer naar verbrande troep :n
Woon er zelf niet (m'n vriend momenteel wel), maar vind het er wel leuk, je hebt best leuke plekjes en je kunt er lekker fietsen bijvoorbeeld.
mijn god zeg, wat ranzig is die geur!
uitgaan in zaandam vind ik alleen persoonlijk verschrikkelijk maar misschien vind jij het wel leuk
het is altijd de gok waard, en je bent natuurlijk snel thuis!
( ook stappen in Amsterdam is echt een aanbeveling! en ook erg snel thuis met de nachtbus! )
iloonaa__ schreef:en je zult moeten wennen aan het feit dat iedereen hier weet wat een pulletje is

) geloof iets van 60 euro.