Heftig zeg!. Ontzettend veel sterkte gewenst! Heb echt met kippenvel zitten lezen. Ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen en/of helpen bij het verwerkingsproces..
Heel veel sterkte, zoiets lijkt me vreselijk om mee te maken. Heb helaas toen ik in de 4e zat ook afscheid moeten nemen van een klasgenoot, jongen was pas 16 en kreeg een hartstilstand..
In de 1e van de middelbare school is ook een klasgenoot van mij overleden aan leukemie. Omdat bijna iedereen ook bij elkaar in de klas had gezeten in het basisonderwijs, was het ook een heftige periode. We waren met de klas naar een concert van Twarres, en omdat hij daar vanwege zijn ziekte niet bij kon zijn hebben we voor hem een nummer aangevraagd. Die nacht is hij overleden. We zijn daarna vaak naar zijn graf geweest, met zijn verjaardag en met zijn sterfdag. We zijn als klas 6 jaar lang elke dag begonnen met een moment stilte. Ook hebben wel veel contact gehad met zijn vader, die kwam ons vaak bezoeken. Ook zijn foto hangt nog op een plekje in de school. Inmiddels is het al 11 jaar geleden dat hij stierf, maar ik denk vaak aan hem of aan de tijd die volgde.