Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 22:14

Zo jongens wat zijn jullie ja aardig :') Hier spreekt een laatbloeier wat daten en jongens betreft, k ben in sommige dingen echt nog een groentje :o daarbij denk ik sowieso al teveel na en maak ik mezelf te snel druk.

Ponyparadijs: We hebben nog niks

_Marinke_: haha gelukkig ben ik niet de enige met dit 'kwaaltje' Wat je zegt ben ik het helemaal eens, niks is zeker maar ik was vooral benieuwd of anderen t op zijn beloop laten of het bij voorbaat al afkappen door de afstand.

Roxxiejj schreef:
of dat hij bijvoorbeeld een gigantisch moederskindje (oid :') ) is.

Hij woont nog wel bij z'n moeder :))

Citaat:
na 1 date al over zulke dingen nadenken

bekentenis ik denk graag vooruit _O-

Yv_ schreef:
:')
Mijn god.. Ik kom hier echt niet meer bij _O- _O- .
Ik zou bij de volgende date alvast ff aangeven hoeveel kinderen je wilt :').

grinnik, dat gesprek hebben we gelijk min of meer al gehad <<)
Het gesprek kwam toevallig bij dat onderwerp terecht... heb 'm niet geinterviewd zo erg ben ik nou ook weer niet :')
chaos: Nee heb er niet specifiek op doorgevraagd, we hadden t over werk.. dat hij een andere werk locatie krijgt en dat hij langer moet reizen. zo ging het van dat subtiel over naar de afstand tussen ons zeg maar. dat hij die twee uur reizen wel mee vond vallen en dat ik t wel waard ben.. zo doende :)

Yonker: Gelukkig is hij geen bokker _O-

Met mijn openingspost wek ik misschien het idee dat ik 'm al claim en t niet op zijn beloop laat maar dat doe ik dus wel degelijk, niks wil ik te snel en hij krijgt 't voor zover ik weet niet benauwd van mij.
Hij heeft de eerste date tot twee keer toe gevraagd of ik een vervolg zag zitten -een keer aan t einde van date zelf, tweede keer toen hij mij afzette bij huis-
Dus niks tweede date ver weg, niet te snel conclussie's trekken he dames :D

maar bedankt voor de eerlijke reactie's tot nu toe! ze doen me weer eens beseffen dat ik een ongelovelijke drukte-maker kan zijn :j
Vriendinnen kunnen vaak ook smakelijk om mij lachen met dit soort dingen :D dus lig er niet wakker van dat jullie even krom liggen hoor :)

truselientje

Re: Meneer zegt dat hij overal goed over nadenkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:02

Hihi, en niet alleen je vriendinnen ;)
Kwam toevallig dit topic tegen en moest wel even lachen toen ik zag dat het van jou was.
Komt goed, niet te druk over maken.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:38

Kijk eens in mijn topic : Samenwonen maar toch in je eigen dorp willen blijven wonen.. Is een beetje een soortgelijk probleem omdat het hoofdprobleem werk is. Nou liggen jullie banen wel een stuk verder uit elkaar als de onze, maar toch. Misschien staan d'r nog handige tips in waar jij wat aan hebt.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:41

Yv_ schreef:
:')
Mijn god.. Ik kom hier echt niet meer bij _O- _O- .
Ik zou bij de volgende date alvast ff aangeven hoeveel kinderen je wilt :').

_/-\o_ _O- _O-

Edit, zie al dat je gereageerd hebt TS... Dus, eerst even kijken of je je date echt zo geweldig vindt... Misschien knap je wel vreselijk op hem af... :D :))

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:45

Ga gewoon daten, maar zoek bij de volgende date eerst een geschikte woonplaats uit :j

Scheelt weer wat zorgen en nadenken :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:54

Hahaha TS :')

Gewoon gaan daten! En als het toch te ver blijkt te zijn, wat dan nog? Dan heb je in ieder geval een leuke tijd/leuk pleziertje gehad! :D <<)

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 20:41

bedankt Nrkee! Ik zal je topic zeker even inzien! Het daten zal hoe dan ook toch nog even moeten wachten omdat ik nog rustig aan moet doen... heb paar week terug flinke kopstoot van mijn haf gehad dusja :Y)

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 00:46

zucht... zwijmel..
wat geeft dat fijn gevoel om t prille begin nog eens door te lezen... 'k heb zo'n zin om 'm weer te zien morgen ... :+:!

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 00:50

Ah jullie zijn samen?!

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 01:01

Papegara schreef:
Ah jullie zijn samen?!

Vraag ik me nu ook af ^^ ben uit pure verveling beetje toppics aan het lezen en kwam hier ook langs(:

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 22:52

jaaa..! :D al bijna weer één jaar straks!
time flies! <3

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:56

Om even eerlijk te zijn ik heb mijn vriend 3 maanden uitgeprobeerd , zonder seks om te kijken of hij mij aankon zeg maar. oftewel laat jezelf zien en kijk wat er . wij zijn nu 6.5 jaar samen

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:57

Ik plak zelfs zijn achternaam achter mijn naam of het wel past _O-

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:00

hahahaha ohja dat herken ik

ladypaard

waha wat leuk, heb het topic toentertijd ook gelezen.
Gefeliciteerd slagchoco_91 :D

franka75

slagchoco_91 schreef:
jaaa..! :D al bijna weer één jaar straks!
time flies! <3

Oh joh ff naar de datum gekeken , gefeli

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 14:03

Ah leuk joh, gefeliciteerd :D

Ken dat overigs, veel te ver vooruitdenken en alles kapot analyseren :') Toen ik net op mezelf ging, net mijn eerste vaste baan had, zat ik ook écht niet op een vriendje te wachten en al helemaal niet op eentje een uur verderop. Kon ik me ook het hoofd over breken, maar te leuk om te laten lopen dus gewoon erin en zien waar het schip strandt. En inmiddels 5,5 jaar verder en getrouwd, dat schip vaart nog steeds dus :Y)

Ben wel benieuwd hoe jullie het hebben opgelost, dus wel LAT-ten?

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 21:17

haha, wat we nu aan het doen zijn is niet echt latten te noemen denk ik :D we rijden om en om naar elkaar toe in het weekend. Er word wel eens een weekend overgeslagen omdat we een vriendenweekend hebben of er komt wat anders tussen. Maar over het algemeen zien we elkaar op maandbasis sowieso 3 weekenden. Doordeweeks is geen optie vanwege reistijd helaas.
Enerzijds is de afstand moeilijk, maar we kunnen er beiden goed mee omgaan gelukkig.
Het blijft natuurlijk niet zo, sinds dit jaar ben ik weer gaan studeren en na m'n studie wil ik zijn kant op. In het begin twijfelde ik aan die kwestie : wil ik daar heen? Zo nee, dan steek je voor niks energie in het opbouwen van een relatie. Het zou niet logisch zijn om hem deze kant op te laten komen, gezien hij een vaste baan heeft waar hij het naar z'n zin heeft. Uiteindelijk heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt, ik ga daarheen in de toekomst. Twee uur rijden om bij familie/vrienden te komen is te doen en andersom :) De tijd zal het leren, voor nu ben ik nog altijd superblij met hem <3

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:54

"Meneer denkt dat.." Sorry maar als iemand na 1 date zo over mij zou praten zou ik vriendelijk bedanken en iemand anders aan de haak slaan. Waar maak je je druk om..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:58

Urion, dit topic loopt langer dan jij op bokt zit, misschien even teruglezen.

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 22:02

En praat ik dan negatief over hem zoals jij nu beweert urion?
begrijpend lezen heet dat. Ik praatte hooguit 'negatief' over de afstand en niet over hem als persoon.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:40

Ik vond het behoorlijk denigrerend overkomen, dat heeft niets te maken met dat jullie al langere tijd samen zijn. Ik zei immers als ik hem was..

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-13 15:39

oke... dat volg ik persoonlijk niet zo. Kun je mij ergens citeren waar ik kleinerend over hem praat, of waar ik uit laat blijken dat ik hem niet belangrijk vond? Ik vond het toen belangrijk genoeg om zo uitgebreid bij na te denken. want twee uur van de thuisbasis gaan wonen is wel een grote beslissing toch? die wou ik doordacht nemen. ik heb het in een 'luchtige' context staan. misschien vind je dat zoals het zo mooi zegt, denigrerend overkomen... hoe dan ook... dit komt zo over bij jou, maar is dus niet het geval.