Hier spreekt een laatbloeier wat daten en jongens betreft, k ben in sommige dingen echt nog een groentje
daarbij denk ik sowieso al teveel na en maak ik mezelf te snel druk.Ponyparadijs: We hebben nog niks
_Marinke_: haha gelukkig ben ik niet de enige met dit 'kwaaltje' Wat je zegt ben ik het helemaal eens, niks is zeker maar ik was vooral benieuwd of anderen t op zijn beloop laten of het bij voorbaat al afkappen door de afstand.
Roxxiejj schreef:of dat hij bijvoorbeeld een gigantisch moederskindje (oid) is.
Hij woont nog wel bij z'n moeder
Citaat:na 1 date al over zulke dingen nadenken
bekentenis ik denk graag vooruit
Yv_ schreef:
Mijn god.. Ik kom hier echt niet meer bij![]()
.
Ik zou bij de volgende date alvast ff aangeven hoeveel kinderen je wilt.
grinnik, dat gesprek hebben we gelijk min of meer al gehad
Het gesprek kwam toevallig bij dat onderwerp terecht... heb 'm niet geinterviewd zo erg ben ik nou ook weer niet
chaos: Nee heb er niet specifiek op doorgevraagd, we hadden t over werk.. dat hij een andere werk locatie krijgt en dat hij langer moet reizen. zo ging het van dat subtiel over naar de afstand tussen ons zeg maar. dat hij die twee uur reizen wel mee vond vallen en dat ik t wel waard ben.. zo doende
Yonker: Gelukkig is hij geen bokker
Met mijn openingspost wek ik misschien het idee dat ik 'm al claim en t niet op zijn beloop laat maar dat doe ik dus wel degelijk, niks wil ik te snel en hij krijgt 't voor zover ik weet niet benauwd van mij.
Hij heeft de eerste date tot twee keer toe gevraagd of ik een vervolg zag zitten -een keer aan t einde van date zelf, tweede keer toen hij mij afzette bij huis-
Dus niks tweede date ver weg, niet te snel conclussie's trekken he dames
maar bedankt voor de eerlijke reactie's tot nu toe! ze doen me weer eens beseffen dat ik een ongelovelijke drukte-maker kan zijn
Vriendinnen kunnen vaak ook smakelijk om mij lachen met dit soort dingen
dus lig er niet wakker van dat jullie even krom liggen hoor

!