Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieffiefi schreef:Het smerige is, wat ik bedoelde (ik dacht het maar typte het niet) is dat volgens 9.2;
Als BVA een monster, model of voorbeeld toont of verstrekt, geschiedt dit altijd slechts bij wijze van aanduiding. De hoedanigheden van de te leveren Zaken kunnen van het monster, model of voorbeeld afwijken. (Aspirant)kopers kunnen aan bedoelde omschrijvingen, monsters, modellen, voorbeelden en overige inlichtingen geen aanspraken of rechten ontlenen. BVA heeft het recht onjuistheden in door of namens haar gedane mondelinge en schriftelijke uitlatingen en (al of niet tijdens een Veiling) gemaakte fouten te corrigeren, zonder dat daaraan door (Aspirant)kopers enig recht kan worden ontleend. BVA is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden of onvolledigheden in de omschrijving van de Zaken.
Dus, als bijv. een KMstand volgens de advertentie aangeeft 100.000 km. Maar je bij het ophalen van de auto de gekochte auto vind met 250.000 (even een significant verschil) je hem toch echt moet betalen en meenemen.
Dat bedoelde ik met ''smerig''.