alleen hij is op een gegeven moment een beetje stuk gegaan, hij was niet helemaal bestemd op paarden denk ik
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. zimbabwe schreef:Jup de ceramic core zijn het..op zich mooie zware pannen en mijne waren echt aan vervanging toe..(zwarte aanslag die loskomt van een anti-aanbak pan lijkt me best niet gezond) dus in die zin geen spijt, maar ze zouden schoon blijven en das niet het geval..

Ragdollcat schreef:Niet doen hoor.
Vroeg of laat zijn ze allemaal te verkrijgen bij de Blokker of een ander soortgelijkige winkel. Kan je ze mooi in t echie zien en voelen en bepalen of het wat is voor je, vaak goedkoper ook, want ja geen verzendkosten erbij he.
Vaak vielen ze in live tegen hoor.
Wat dacht je van de Ah Bra?, het is een rotding niks Ah Bra maar Grrrrrrrrrrr Bra, t krult constant om van de middenrif tot aan de onderkant van je borsten.
Nee doe mij maar gewoon een goed BH en is veel mooier en sexier ook.
bevalt jou niets? ik heb ze besteld omdat ik zwanger ben en ik wegens lekkages bij de melkafdeling
ook met een bh moet gaan slapen. Mijn sportbehas zijn daar nu veel te strak voor geworden en een voedingsbeha met haakjes etc ligt ook niet erg lekker. Ik meenden dat de ahh bra een oplossing zou zijn en fijner zouden liggen...
naja ze worden vaniddag geleverd dus we zullen wel zien... Debbie schreef:Geef toe... het filmpje is geweldig:
[ Video ]
En vooruit.. hij staat inderdaad al jaren ongebruikt in de kast![]()
Danseresje schreef:wow, ik wist niet dat die magic bullet nog bestond. heb gekeken, ondertussen is de volledige set voor rond de 55euro te vinden. mij lijkt het wel handig eigenlijk! toch eens goed over nadenken. Smoothies enzo zijn lekker en fijn dat de onderdelen in de vaatwasser kunnen....met mijn eenpersoonsporties misschien toch wel praktisch....
verder nooit teleshop-aankopen gedaan.
mijn moeder wel. ooit zo'n verfsysteem waarmee je makkelijk kon verven (dekking met 1 veeg) en niet zou knoeien, nou, het werkte voor geen meter, haha!
Lieszje schreef:Ik heb nog niks besteld via tellsell maar misschien ga ik dat binnenkort wel doen..
Ik wil graag een bake pop bakblik maar ik zag later dat dit nu een siliconenvorm is waardoor ik nu twijfel
Welke pannen heb je gekocht?
De ceramic core pannen?

zimbabwe schreef:malih schreef:Zonde van je geld je kunt die dingen krijgen op de markt kost minder.
OMG ja je hebt gelijk! de markt! Daar kom ik echt dus nooit! Heb serieus wel gezocht naar een gelijke bh iets maar nooit aan de action en de markt gedacht!
, ik dacht dat het een wondermiddel was
. Redelijk wat geld gekost en enkele weken later was het te koop op de markt voor € 5,- (wel een andere verpakking).
. Nu ook te koop op de markt onder een andere naam en uiteraard beterkoop. zimbabwe schreef:Ragdollcat schreef:Niet doen hoor.
Vroeg of laat zijn ze allemaal te verkrijgen bij de Blokker of een ander soortgelijkige winkel. Kan je ze mooi in t echie zien en voelen en bepalen of het wat is voor je, vaak goedkoper ook, want ja geen verzendkosten erbij he.
Vaak vielen ze in live tegen hoor.
Wat dacht je van de Ah Bra?, het is een rotding niks Ah Bra maar Grrrrrrrrrrr Bra, t krult constant om van de middenrif tot aan de onderkant van je borsten.
Nee doe mij maar gewoon een goed BH en is veel mooier en sexier ook.
Heb jij de ahhh bra? Die heb ik net besteld dus...bevalt jou niets? ik heb ze besteld omdat ik zwanger ben en ik wegens lekkages bij de melkafdeling
ook met een bh moet gaan slapen. Mijn sportbehas zijn daar nu veel te strak voor geworden en een voedingsbeha met haakjes etc ligt ook niet erg lekker. Ik meenden dat de ahh bra een oplossing zou zijn en fijner zouden liggen...
![]()
naja ze worden vaniddag geleverd dus we zullen wel zien...
) maar ook alles véél sneller. Ik heb ook een blender, maar die staat in de kast te verstoffen sind ik dit kleine, makkelijke dingetje heb
(nee, ik heb geen aandelen daar
)smurfje schreef:Niet gekocht via teleshop.
maar komt wel daar vandaan, de nicer dicer.
wat een top ding. gebruik hem zeker 2 keer per week.
klik