Wat heb jij ooit gekocht via tell sell oid??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 10:27

de eigenaar van mijn verzorgpaarden had een petvac gekocht, een soort van emmer die je aan je stofzuiger aansluit, waar dan een slang aanzit met een borstel. zodat je je dieren kan borstelen. werkte echt als een trein.
alleen hij is op een gegeven moment een beetje stuk gegaan, hij was niet helemaal bestemd op paarden denk ik :P.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 12:31

zimbabwe schreef:
Jup de ceramic core zijn het..op zich mooie zware pannen en mijne waren echt aan vervanging toe..(zwarte aanslag die loskomt van een anti-aanbak pan lijkt me best niet gezond) dus in die zin geen spijt, maar ze zouden schoon blijven en das niet het geval..

Ik heb ze laatst een keer op een markt gezien.
Tijdens het TV spotje zeggen ze ook dat de pannen niet kapot te krijgen zijn enz.
Maar die man op de markt had een pan met allemaal krassen erin :')
Dat is toen de reden geweest waarom ik niet zo'n pan heb gekocht, wilde eerst zo'n pan even uitproberen.
Heb voorlopig genoeg goede pannen maar als die slecht worden ga ik denk niet de ceramic core uitproberen..

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:00

Kreeg zelf een hele broef met do's en don'ts mee met die pannen...in de reclame kan en mag er alles mee, in het echt mogen ze niet in de vaatwasser, mag je ze niet krassen of laten vallen etc...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:05

Niet doen hoor.

Vroeg of laat zijn ze allemaal te verkrijgen bij de Blokker of een ander soortgelijkige winkel. Kan je ze mooi in t echie zien en voelen en bepalen of het wat is voor je, vaak goedkoper ook, want ja geen verzendkosten erbij he.

Vaak vielen ze in live tegen hoor.

Wat dacht je van de Ah Bra?, het is een rotding niks Ah Bra maar Grrrrrrrrrrr Bra, t krult constant om van de middenrif tot aan de onderkant van je borsten.

Nee doe mij maar gewoon een goed BH en is veel mooier en sexier ook.

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:09

Ragdollcat schreef:
Niet doen hoor.

Vroeg of laat zijn ze allemaal te verkrijgen bij de Blokker of een ander soortgelijkige winkel. Kan je ze mooi in t echie zien en voelen en bepalen of het wat is voor je, vaak goedkoper ook, want ja geen verzendkosten erbij he.

Wat dacht je van de Ah Bra?, het is een rotding niks Ah Bra maar Grrrrrrrrrrr Bra, t krult constant om van de middenrif tot aan de onderkant van je borsten.

Heb jij de ahhh bra? Die heb ik net besteld dus... :o bevalt jou niets? ik heb ze besteld omdat ik zwanger ben en ik wegens lekkages bij de melkafdeling }:0 ook met een bh moet gaan slapen. Mijn sportbehas zijn daar nu veel te strak voor geworden en een voedingsbeha met haakjes etc ligt ook niet erg lekker. Ik meenden dat de ahh bra een oplossing zou zijn en fijner zouden liggen... :D :+ naja ze worden vaniddag geleverd dus we zullen wel zien...

Avelienvd

Re: Wat heb jij ooit gekocht via tell sell oid??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:14

Ahh bra?
Kun je beter voor 3 euro de comfort bra van de action kopen.
Is er ook nog eens in leukere kleuren...

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:17

Wij hebben ooit de zonnebrillen gekocht van tommy.. die schitteringtegen gaan.
25 eurie voor 2 stuks, manlief is helemaal gelukkig, die krnegen werken als een tierelier en zijn niet kapot te krijgen, ik is er al 2 keer met enorme bips op gaan zitten...
Ik pas ze niet ze staan tever van mijn ogen af, maar manlief kan niet meer zonder..

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:18

Zonde van je geld je kunt die dingen krijgen op de markt kost minder.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:43

Debbie schreef:
Geef toe... het filmpje is geweldig:

[ Video ]

En vooruit.. hij staat inderdaad al jaren ongebruikt in de kast :')

Ik heb thuis daar een variatie op staan, zat een gat in de deksel en had een raar filter ding maar nu weet ik dus dat dat is om fruit te persen in sap, handig! Ik ga maar eens opzoek naar gerechten want kom allemaal handige dingen tegen :-)

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 14:47

malih schreef:

OMG ja je hebt gelijk! de markt! Daar kom ik echt dus nooit! Heb serieus wel gezocht naar een gelijke bh iets maar nooit aan de action en de markt gedacht!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:48

Had de marskramer niet zo'n bh in de aanbieding laatst?

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:50

Danseresje schreef:
wow, ik wist niet dat die magic bullet nog bestond. heb gekeken, ondertussen is de volledige set voor rond de 55euro te vinden. mij lijkt het wel handig eigenlijk! toch eens goed over nadenken. Smoothies enzo zijn lekker en fijn dat de onderdelen in de vaatwasser kunnen....met mijn eenpersoonsporties misschien toch wel praktisch....

verder nooit teleshop-aankopen gedaan.
mijn moeder wel. ooit zo'n verfsysteem waarmee je makkelijk kon verven (dekking met 1 veeg) en niet zou knoeien, nou, het werkte voor geen meter, haha :D!

Fijn dat ik dit lees. Ik wil al een hele poos zo`n ding aanschaffen zodat ik ZELLUF kan schilderen.
Niet doen dus;-) Gewoon alles goed afdekken met zeil en zelf aan de gang met gekocht spul uit de bouwmarkt.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:52

Lieszje schreef:
Ik heb nog niks besteld via tellsell maar misschien ga ik dat binnenkort wel doen..
Ik wil graag een bake pop bakblik maar ik zag later dat dit nu een siliconenvorm is waardoor ik nu twijfel :P

Welke pannen heb je gekocht?
De ceramic core pannen?

Bij de action heb je cake pop bakers 10 euries

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:03

Ik had een paar jaar geleden zon h2o mop gekocht...
Ik maar volhouden tegenover mn vent dat deze echt wel veel beter werkte :+

Niet dus, ja het maakte beter schoon, maar mn vloer werd zeik en zeik nat, terwijl in dat filmpje lieten ze juist zien dat t en gelijk droog is en het maakt goed schoon...

Daarna nooit meer iets gekocht hoor :D

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:14

Mijn opa en oma hebben vroeger eens dat Quick'n Brite gekocht, dat zou de meest hardnekkige vlekken wegkrijgen.. Dat lukte op zich wel, alleen na een paar dagen waren de vlekken weer terug??

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:37

zimbabwe schreef:
malih schreef:

OMG ja je hebt gelijk! de markt! Daar kom ik echt dus nooit! Heb serieus wel gezocht naar een gelijke bh iets maar nooit aan de action en de markt gedacht!

Ik kom er soms en wij hebben dus een telsel kraam... Verkopen ze alles van tellsel en tommy teleshopping. Maar dan wel 6x zo goedkoop. dan heb je er niet 1 niet 2 niet 3 maar zelf 4 bh's voor 20 euro. En als je ze vandaag haalt krijg je de 5e gratis!

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 18:33

Oke, ze zijn binnen en zoals ragdollcat al zei: de ahh bra kruipt op als de ziekte. Alleen al met passen doet hij dat, dus ze gaan meteen retour afzender..zaterdag even een bezoekje aan de markt en de action dan maar!

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:21

Slakkenslijm :oo , ik dacht dat het een wondermiddel was :n . Redelijk wat geld gekost en enkele weken later was het te koop op de markt voor € 5,- (wel een andere verpakking).
Ook nog een allesreiniger 'Pierre Blanche' een soort schuurpoeder. Daar was ik zeer tevreden over :j . Nu ook te koop op de markt onder een andere naam en uiteraard beterkoop.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:00

zimbabwe schreef:
Ragdollcat schreef:
Niet doen hoor.

Heb jij de ahhh bra? Die heb ik net besteld dus... :o bevalt jou niets? ik heb ze besteld omdat ik zwanger ben en ik wegens lekkages bij de melkafdeling }:0 ook met een bh moet gaan slapen. Mijn sportbehas zijn daar nu veel te strak voor geworden en een voedingsbeha met haakjes etc ligt ook niet erg lekker. Ik meenden dat de ahh bra een oplossing zou zijn en fijner zouden liggen... :D :+ naja ze worden vaniddag geleverd dus we zullen wel zien...

Die zijn linea recta de vuilnisbak in gegaan hahaha, ik koop nooit meer zoiets waardeloos. en ze ondersteunen ook niet echt hoor. Kan je net zo goed een strak t shirt dragen, werkt net zo goed.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:17

Hier hebben ze in de winkel van die artikelen, met een groot bord erbij "bekend van tv!". Ik heb zo'n Bullet ding, en ik gebruik m voor echt van alles, die ziet het aanrecht meer dan de kast. Hij was wel een stuk goedkoper dan via telsell. En dat "probleem" met de kaas zoals een bokker vertelde, heb ik helemaal niet. Je moet wel even het juiste deksel met de juiste mesjes erop draaien natuurlijk. Ideaal voor een 1 persoons huishouden, van smoothies tot slagroom tot eieren tot ingredienten klein snijden in 2 seconden voor een gerecht. Geen traanogen meer bij uiensnijden (al voorkom je dat ook door je tong uit te steken tijden snijden ;) ) maar ook alles véél sneller. Ik heb ook een blender, maar die staat in de kast te verstoffen sind ik dit kleine, makkelijke dingetje heb :) (nee, ik heb geen aandelen daar :D )

Zo'n ding met sponsjes om met 1 veeg te schilderen zag ik ook voorbij komen, leek me handig voor de hoekige stukken muur om het raamkozijn. Maar vond m te duur om uit te proberen. Kwam ik m bij de action tegen voor 4 euro ofzoiets. Voor kleine oppervlakten super handig, voor grote oppervlakken super onhandig.

Dat rasp-ding wil ik ook graag hebben, maar ik wacht wel tot ik m ergens in de winkel tegenkom voor een paar eurootjes.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:07

Ja inderdaad, ze komen vroeg of laat gewoon te koop in een winkel en goedkoper ook nog.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:07

Een kennis van me had camouflage spul gekocht die zelfs je tattoo's zou camoufleren. Dat deed het opzich best goed, alleen was het een totaal andere kleur als haar huidskleur dus het viel ontzettend op dat ze iets op had gesmeerd. Dat spul is ook snel de vuilnisbak ingegooid.

Ik moet zeggen, kijk af en toe die programma's wel eens, best vermakelijk van die over-enthousiaste acteurs maar sommige dingen lijken me best goed te werken. Als je dan eens bij de Blokker of Action oid gaat kijken hebben ze daar hetzelfde alleen onder een andere naam en 10x zo goedkoop.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:46

Wij hebben ook anti-aanbak pannen en ze werken naar mijn grote verbazing erg goed, ook een step-sport-ding die inmiddels weggegooit is omdat het niet goed werkte en een automatische prullenbak.
Ik heb ook zon abrah-bh alleen niet van tv. Zit wel lekker maar hij kruipt welnomhoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 13:52

smurfje schreef:
Niet gekocht via teleshop.
maar komt wel daar vandaan, de nicer dicer.
wat een top ding. gebruik hem zeker 2 keer per week.

klik

Die heeft mijn moeder ook en bevalt haar idd heel erg goed.

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 20:58