LenaBaars schreef:Haha, wat is dit nu weer voor topic, hoe kun je niet in de evolutie theorie geloven?! (misschien op een Chr. basisschool gezeten, die hebben een nogal alternatief lesprogramma weet ik uit ervaring)
Aan jou de vraag waarom zou je dan wel in de evolutietheorie geloven? Uit jouw post maak ik op dat iedereen dat eigenlijk klakkeloos zou moeten doen? Toch zitten daar hier en daar ook nog veel gaten in.
Naar mijn weten is het op elke basis/middelbare school verplicht om de evolutietheorie uit te leggen. Je krijgt immers ook vragen tijdens de centrale toetsen. “alternatief” lesprogramma vind ik wel erg negatief klinken. Ik heb zelf ook op een CBS gezeten en ben, al zeg ik het zelf, wel een ‘evenwichtig’ persoon die zeker geen ‘alternatief’ onderwijs heeft gehad. Heb geen tik van die school overgehouden en heb ook geen moeite gehad dat ik op die school zat. Sterker nog twee extra vrije dagen
En ik kan ook gewoon heel kritisch zijn over de evolutietheorie, maar daar heb ik mijzelf dan ook gewoon sterk in verdiept. Als je het ergens wil over hebben, moet je wel enige basiskennis hebben. Roepen dat mensen van apen stammen en dat de aarde maar 10.000 jaar oud is en ouder kan absoluut niet is dat niet. Sterker nog dat laatste staat zelfs niet eens in de bijbel. In de bijbel wordt er geen datum genoemd. Is allemaal verzonnen door mensen.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 09-11-12 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt