Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JorisDy schreef:Hoeft ook niet: even invullen op Google 'smaakpolitie Voorthuizen' en je vindt de zaak meteen bovenaan bij de zoekresultatenRije schreef:Oh wat leuk, en een 'gefeliciteerd' is ook wel op z'n plaats denk ikJullie hadden de coderingen dus wel voor mekaar?!
Weten jullie al wanneer de uitzenddatum is? Ik ben wel benieuwd.
Ja wij coderen alles. Werken daar al lange tijd mee en bevalt ons heel goed. Is ook een moeite van niks
Uitzenddatum weten wij helaas zelf ook niet.
Weet ook niet of ik de naam van onze zaak zomaar hier mag plaatsen i.v.m reclame en wil niet dat het topic dicht gaat.
JorisDy schreef:Ja het meisje met de rode schoenen ben iken dan ook nog is de dochter van de baas. Oeps
Mijn ouders hebben De Daltons in Voorthuizen. Zit aan de Hoofdstraat naast de Dobey.
Aangezien het nu toch zo makkelijk te vinden is durf ik het wel in het topic te zetten.
JorisDy schreef:Ja het meisje met de rode schoenen ben iken dan ook nog is de dochter van de baas. Oeps
Mijn ouders hebben De Daltons in Voorthuizen. Zit aan de Hoofdstraat naast de Dobey.
Aangezien het nu toch zo makkelijk te vinden is durf ik het wel in het topic te zetten.
ThreeFingers schreef:Deze foto komt je vast bekend voor....
En als je goed kijkt, zie je dat je nog wat hebt laten slingeren![]()
![]()
[ Afbeelding ]