"Pff, heb je niets beters te doen?" Zoals als wat, als jij op PS3 zit???gezellig...hier op bokt wordt er tenminste nog terug gepraat:P:P:P
Nienke89
Geplaatst: 04-11-12 18:41
SharonIndezz schreef:
mijne zegt er niks van hij zit ook op karperforums
maar ouders daar in tegen. ''zit je nou weer te Boktorren'' haha
Haha, dat zal dan wel iets van ouders zijn, want mijn vader zei dat ook!
Aco
Geplaatst: 04-11-12 18:42
Heel herkenbaar... Al weet hij intussen wel al dat hij niet teveel moet zagen over bokt
Sammy_xxs
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-12 18:50
Ja mijn vriend houd van films kijken, maar hij vind hele andere films leuk als ik dus ben ik altijd weer snel afgeleid door bokt En dan ben k ongezellig
Sammy, dat heb ik precies hetzelfde. Mijn vriend houdt ook van stomme films en series. Ik bok dan liever, maar dat vindt hij weer stom. Noemt me soms ook 'bokkie'
Ik bok eigenlijk alleen als ie op zijn werk is, of af en toe als hij ook met iets anders bezig is en ik me verveel.. dus hij heeft er geen last van, heeft niet eens door dat ik op bokt zit
ha ha mijn vader noemt me altijd mevrouw de bok maar verder vind mijn pa het eigenlijk maar apart dat ik echt zo wat alles kan vinden qua informatie op bokt. mijn vriend vind het ook alleen maar wel leuk eigenlijk, daarbij zit ik vaak op bokt als hij op de ps3 aan het fifa'en is of hij zelf op een voetbal forum zit.
Mijn partner maakt het niet zo veel uit. Ik heb 2 hobby's, hij wel 10.
quartel
Geplaatst: 05-11-12 08:59
mijn man had er helemaal niks mee....... Maar is tegenwoordig ook redelijk stille bokker
Mi_Amore
Geplaatst: 05-11-12 09:14
Mijn man vraagt zich af hoe ik het kan?
In de ochtend: paarden Tijdens mijn pauzes op het werk: Bokt In de avond: paarden 's Avonds thuis: Bokt
Hij wacht op de dag dat ik ga hinniken en een staart krijg
NoaSky
Geplaatst: 05-11-12 09:19
Maartje1990 schreef:
bokt, oftewel 'die knollensite'
Hahaha precies zoals mijn man t ook noemt. Zit je op die knollensite weer aan zinloos tijdverdrijf te doen??
Lekker boeiend als hij weer een actie film aan het kijken is haha. Of ik dan meekijk of langs hem zit te bokken, ik zie t verschil niet
Dreamy
Geplaatst: 05-11-12 09:19
Mi_Amore schreef:
Hij wacht op de dag dat ik ga hinniken en een staart krijg
Op die dag wacht mijn vader ook !
EvaC
Geplaatst: 05-11-12 09:20
Hij zegt er eigenlijk nooit iets over. Ik laat hem soms wel eens topics zien en af en toe als hij achter me langs loopt en er komt net een foto voorbij van een veulen wil hij ook wel even kijken omdat ie ze zo schattig vindt
lisch
Geplaatst: 05-11-12 09:22
haha! herkenbaar! ik ben boktverslaafde.. al reageer ik niet altijd evenveel ik ben iedere dag regelmatig op bokt
vent zeg moet je lekker zelf weten soms moet ik wel de tel even weg doen.. in auto bijv. zo ongezellig zegt ie dan
F_Orumster
Geplaatst: 05-11-12 09:28
Maakt hem niks uit, al vond hij het laatst niet zo leuk dat ik in een HK topic iets had aangesneden wat met hem moeilijk te bespreken was. Toen hebben we er wel eindelijk over kunnen spreken, maar hij voelde zich wat gepasseerd (en deels terecht).
Hahahah die van mij wordt er af en toe ook helemaal gek van . Maar dan meer over nagellak (praat hier eigenlijk alleen in het nagellak HK Topic en op LZP). Probleem is dat ik bijna alle films die op tv komen al ken, dus dan pak ik de laptop er meestal maar bij . Anders ga ik vervelend doen en kan hij ook niets meer van die film zien zeg maar .