Ben bedonderd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Re: Ben bedonderd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 09:41

als het om 'mijn' product zou gaan en ik zou van een klant zo'n bericht lezen op internet voor ik de kans heb gehad om de fout te herstellen zou ik op z'n minst not amused zijn. Denk dat ik dat stapje harder wat ik normaal voor klanten zet wel even 2x zou overwegen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 09:43

misschien even door pompen zo als al paar keer word aangegeven.best banketstaaf als je terug gaat en jij gewoon niet goed gepompt hebt.haha

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 09:46

Lekker ook die negatieve reclame, als het misschien een fout is die bij de producent ligt. Ja natuurlijk mag je je frustratie uiten, maar dat hoeft niet met de naam van het bedrijf, en overdrijven is ook een vak!
Daarnaast, zo'n bedrijf mag geen fouten maken? Denk je nou echt dat jij dan zo perfect bent??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:46

maralyn schreef:
10 cm maakt een wezelijk verschil ivm met mijn rug en mijn staartbotje ivm medische redenen.

En als winkel vind ik dat je je zaakjes compleet moet hebben, foutje of niet.

En als ze mij een nieuwe mee doen? Vind ik dat prima. Maar dan wel opgepompt mee, zodat ik zeker weet dan het 65 cm is.

En als mensen het toch zo vervelend vinden, lees er dan gewoon lekker overheen en open dit topic dan niet ;)

Maak je overal zo'n drama van...? :? Sjongejonge, overdrijven is ook vak..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:52

Jysk is de moeilijkste niet en ze zullen je absoluut helpen met een andere bal. Mochten deze allemaal niet voldoen aan de juiste maat, worden ze zeer waarschijnlijk uit de winkels gehaald, al dan niet tot het probleem is opgelost... Maar om hier nou een topic over te openen :? Beetje overdreven... Gwn netjes oplossen met de Jysk, geeft toch veel meer positieve voldoening lijkt me??

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:56

Ooh ik herken het helemaal.

Wij hadden het van de zomer met een kinderzwembad.Deze wel een jaar eerder gehaald.
Op de doos stond dat hij 2,09m was doorsnede.Nou mooie maat toch voor een badje met een glijbaantje eraan/in en een spuitkop van een giraffe.
Hadden plannen om met de jongste haar verjaardag lekker het bad op te zetten zodat alle kinderen lekker bezig waren met de hitte.
Na oppompen bleek de maat gemeten te zijn van puntje glijbaan tot puntje neus van de giraffe...Badje zelf was niet groter als de ronde badjes bij de kruidvat vandaan en genoeg voor 3 peutertjes.

Teleurstelling was groot maar gelukkig geen noodzaak ivm lichamelijke klachten.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:00

TS moet de bal gewoon even doorpompen.
Ik sta me niet voor niets scheel te pompen aan de yoga ballen hier op de sportschool, de laatste cm rekken langzaam maar rekken zeker wel.

Sterker nog, als je hem niet lang genoeg doorpompt krijg je er lichamelijke klachten van om op een half slappe yoga bal te hangen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:05

Raponsje schreef:
om op een half slappe yoga bal te hangen.

:')

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:11

Suzanne F. schreef:
Raponsje schreef:
om op een half slappe yoga bal te hangen.

:')

Ja, mooier kon ik het niet brengen. _O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:16

Precies, je moet gewoon nog even doorpompen. Elke dag zal hij sowieso nog wat slinken, en dan moet je weer bijpompen tot hij maximaal gerekt is. Dan is hij waarschijnlijk wel 65cm.

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:21

nou je hoort he TS!! doorpompen!

en als het dan nog niet goed is even naar de winkel terug.

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:22

maralyn schreef:
10 cm maakt een wezelijk verschil ivm met mijn rug en mijn staartbotje ivm medische redenen.

En als ze mij een nieuwe mee doen? Vind ik dat prima. Maar dan wel opgepompt mee, zodat ik zeker weet dan het 65 cm is.

En als mensen het toch zo vervelend vinden, lees er dan gewoon lekker overheen en open dit topic dan niet ;)

Nou niks vervelend vinden om te lezen, maar nu doe je net of het de fout is vn de winkel, terwijl hun hem zo van de leverancier uit de fabrikant krijgen. Ze gaan niet eerst alle ballen oppompen om te kijken of er toevallig eentje niet goed is. Maar wat je wel kan doen is indd. doorpompen, die bal moet nog wat soepeler worden.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:25

Een joga-bal, aarbij je bij de aankoop 'bedonderd' bent, een topic hierover aanmaakt, begint over medische redenen, je ergert aan iedereen die je op z'n minst lange tenen vind hebben, waarmee opgepompt en wel teruggaat op hoge poten. Hmmm, iets in mij zegt dat dit allemaal JUIST NIET de bedoeling van joga is, medisch of niet.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:26

Bij het lezen van de titel dacht ik op zijn minst dat het ging over een paard wat een week na aankoop dood in de stal lag...
Misschien helpt het om hem in een extra warme ruimte op te pompen, dus net na het douchen in de badkamer?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:31

Effe doorpompen, scheelt zo 10 cm... :')

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:35

10 cm in lengte kan wel degelijk een heel verschil zijn }> }> :') :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:36

Even lekker doorpompen met die slappe yogabal.. Word ie vanzelf 10 centimeter groter...

My gosh....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:37

Topic verdient wel een plekje in het bulletin hoor! :j
Is wel de meligste sinds weken die ik gelezen heb. :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:38

windhond schreef:
10 cm in lengte kan wel degelijk een heel verschil zijn }> }> :') :')

Raap me op :+

TS, ik denk niet dat de winkel er wat aan kon doen, maar ze zullen vast een goede mee geven, hoewel het verhaal dat hij verder opgerekt moet worden me ook wel logisch klinkt.

keona

Suzanne F. schreef:
Topic verdient wel een plekje in het bulletin hoor! :j
Is wel de meligste sinds weken die ik gelezen heb. :')

*\o/* _/-\o_

Polly
Moderator Algemeen

Niezzz schreef:
Bij het lezen van de titel dacht ik op zijn minst dat het ging over een paard wat een week na aankoop dood in de stal lag...
Misschien helpt het om hem in een extra warme ruimte op te pompen, dus net na het douchen in de badkamer?

ben je dan wel bedonderd dan?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:39

Jolliegirl schreef:
Even lekker doorpompen met die slappe yogabal.. Word ie vanzelf 10 centimeter groter...

My gosh....

Hahhahahah :')

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:40

Waarom nog geen reactie van de TS? Dit bedrijf is niet te beroerd om een oplossing te zoeken, heb er zelf goedeervaring mee

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:44

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:45

maralyn schreef:

Oef wat je hier stelt is echt onmogelijk. Fouten maken is menselijk namelijk :j
En aangezien er in een winkel nog steeds mensen werken en geen robotjes kunnen er dus fouten gemaakt worden.

Bedonderd word je pas als je naar de winkel terug gaat en zij de bal niet terug willen nemen omdat ze die 10cm verschil niet genoeg vinden...

Dus gewoon even ademhalen, straks nog een keer verder proberen op te pompen en als hij dan nog geen 65 cm is, morgen even terug naar de winkel.