Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
troi schreef:Ik geloof trouwens dat velen zich aan mij zouden ergeren. In het kader van zuinig rijden rijdt ik zelden harder dan 110 laat ik vlug het gas los en trek ik langzaam op. Maar ja dan doet mijn yaris wel 1op 17 op de snelweg...
Maar ik was bang dat ik de enige was en dat jullie allemaal mij tegen waren gekomen. Met onze Volkswagen Passat haal ik dan 1:22 ongeveer voor langere stukken

Lara_Silver schreef:Zelf erger ik me meer rot aan die slome mensen in het verkeer. Die gewoon geen greintje benul hebben van dynamisch rijden. Die er bv. bijna een kilometer over doen om op 80 te komen, ipv een goede stoot gas te geven. Evenals heel vroeg al beginnen met remmen voor de bebouwde kom.
SSDesign schreef:Lara_Silver schreef:Zelf erger ik me meer rot aan die slome mensen in het verkeer. Die gewoon geen greintje benul hebben van dynamisch rijden. Die er bv. bijna een kilometer over doen om op 80 te komen, ipv een goede stoot gas te geven. Evenals heel vroeg al beginnen met remmen voor de bebouwde kom.
Betaal jij de benzine?
) 
Dan komen ze hobbels tegen (die dus gemaakt zijn voor 80) en dan gaan ze nog even afremmen tot 50. 

Zelf rijd ik graag lekker door dus als je je al niet aan de maximum snelheid houdt (en dus te langzaam rijdt) ben ik al geïrriteerd en ga ik expres een beetje op je reet zitten.
Fout, ik weet het maar dan moeten ze maar gas geven.
Nanno_123 schreef:SSDesign schreef:
Betaal jij de benzine?
Oke daar heb je zeker een punt!
maaaaaaaaaaar... je mag overal al zo langzaam rijden dus ik houd het autorijden leuk door overal heel snel op te trekken(vooral als er een hele stoere kerel naast je staat met een onwijs koele auto met 2 uitlaat gassen) en vervolgens gewoon braaf 80 rijden haha!(ja ik had helaas 1 week mijn rijbewijs en toen al een boete)
Boete bij doorgetrokken streep wel zelf betalen dan
(ik rij overigens wel 80 waar dat mag en 105-110 op de snelweg, dus niks langzamer dan een vrachtwagen of zo
trek alleen redelijk langzaam op als het niet te druk is ) Bellatrix schreef:Genoeg irritaties hier.
*Als mensen 60 rijden op een 80 weg.Dan komen ze hobbels tegen (die dus gemaakt zijn voor 80) en dan gaan ze nog even afremmen tot 50.

eindigt of in een dikke middelvinger als die dure mensjes niet kunnen winnen of lachende mannen mobilistjes met duimpje omhoog omdat je als vrouw zijnde sneller optrekt dan de man..daarna vervolgens wel braaf de toegestane snelheid rijden hoor maar is gewoon leuk
daar kan ik echt niet van onder de indruk raken zulke gekken
NWDynamite schreef:Hm ik laat me nooit aan de kant jagen door mensen die met 140 km per uur op mij af komen rijden, keihard moeten afremmen en verwachten dat ik voor ze aan de kant ga. Ik ben immers op dat moment ook aan het inhalen dus ze sluiten maar netjes aan in het rijtje.Occhhh breek me de bek niet open. Vandaag nog meegemaakt, nummer 1 irritatie voor mij. Op de snelweg (waar je 120 mag) rijdt iedereen op de rechter baan maar 100 km per uur, dus wat doe ik, ik ga 125 rijden (ben echt geen slome henkie maar wil ook niet geflitst worden) op de linker baan en haal iedereen die rechts rijdt dus met grote snelheid in. Komt er 1 of andere midlife crisis vent met een audi bij mij bumperkleven en mij naar de andere baan dwingen omdat hij zo nodig 140 km per uur moet rijden. Dat hij geflitst wil worden hoeft hij mij niet mee lastig te vallen? Dus ik MOEST van hem naar de rechter baan maar daar rijden ze 100. Ik moest dus afremmen om op de rechter baan te kunnen schieten tussen de andere auto's want die man maakte mij zó zenuwachtig. Gaat hij naast me hangen om zijn middelvinger op te steken en 'je bent gek' gebaren naar me te maken, wtf?? Ik heb pas 1 JAAR mijn rijbewijs, ben nog niet zo'n ervaren bestuurder dus van dat soort mensen wordt ik heel zenuwachtig.. Zoooooo vervelend... En dan reed ik ook nog eens ergens waar ik de weg niet goed ken dus ik was zoekende naar de juiste route, nou dan heb je me hoor.
Daarna komen op 2. geen knipperlicht aan doen op de snelweg en op de rotonde en op 3. fietsers zonder licht, LE-VENS GEVAARLIJK.

NWDynamite schreef:Occhhh breek me de bek niet open. Vandaag nog meegemaakt, nummer 1 irritatie voor mij. Op de snelweg (waar je 120 mag) rijdt iedereen op de rechter baan maar 100 km per uur, dus wat doe ik, ik ga 125 rijden (ben echt geen slome henkie maar wil ook niet geflitst worden) op de linker baan en haal iedereen die rechts rijdt dus met grote snelheid in. Komt er 1 of andere midlife crisis vent met een audi bij mij bumperkleven en mij naar de andere baan dwingen omdat hij zo nodig 140 km per uur moet rijden. Dat hij geflitst wil worden hoeft hij mij niet mee lastig te vallen? Dus ik MOEST van hem naar de rechter baan maar daar rijden ze 100. Ik moest dus afremmen om op de rechter baan te kunnen schieten tussen de andere auto's want die man maakte mij zó zenuwachtig. Gaat hij naast me hangen om zijn middelvinger op te steken en 'je bent gek' gebaren naar me te maken, wtf?? Ik heb pas 1 JAAR mijn rijbewijs, ben nog niet zo'n ervaren bestuurder dus van dat soort mensen wordt ik heel zenuwachtig.. Zoooooo vervelend... En dan reed ik ook nog eens ergens waar ik de weg niet goed ken dus ik was zoekende naar de juiste route, nou dan heb je me hoor.
Daarna komen op 2. geen knipperlicht aan doen op de snelweg en op de rotonde en op 3. fietsers zonder licht, LE-VENS GEVAARLIJK.
NathalietjeB schreef:ok ga ff een boekje open doen
ik kan niet tegen langzaam rijdende mensen zowel op de linker als rechterbaan...
ik kan niet tegen mensen die niet door rijden op de linkerbaan en dan ook niet aan de kant gaan hoe dicht je ook op hun bumper kleeft...
ik kan niet tegen mensen die van rijbaan wisselen zonder te kijken of knipperlicht gebruiken...
ik kan niet tegen met trailer rijdende mensen die je gewoon van de rijbaan drukken omdat ze van rijbaan willen wisselen..
ik kan niet aan langzaam rijdende mensen die niet de toegestane snelheid rijden.
Ik kan niet tegen mensen die niet opletten bij stoplichten en dus pas 10 minuten later zien dat t licht op groen is...
ik kan niet tegen slecht afgestelde koplampen.
ik kan niet tegen 45 km wagentjes op 80 wegen..
ik kan niet tegen fietsers zonder licht nu met deze donkere dagen want ik zie ze bekant gewoon weg niet ja op t laatste moment..
ik kan niet tegen mensen die telkens op hun rem trappen op niks af als t geregent heb
ik kan niet tegen mensen die niet aansluiten bij t stoplicht en er dik een auto tussen laten(heb 1 keer heel asociaal gewoon me auto voor diegene geprakt moest tie maar aansluiten)
dus al met al ik ben een bumper klever als mensen niet de toegestane snelheid rijden
ik haal rechts in als links niet aan de kant wil gaan.
ik haat langzaam rijden ik rij gewoon door t liefst 10 km te hard dat is net aan netjes om geen boete te krijgen of je eronder uit te banketstaaf..
verder ben ik best netjes in t verkeer hoor als men gewoon de toegestane snelheid rijd dan hou ik gewoon netjes afstand enzo.
Denk je daar ook weleens aan? troi schreef:Ik geloof trouwens dat velen zich aan mij zouden ergeren. In het kader van zuinig rijden rijdt ik zelden harder dan 110 laat ik vlug het gas los en trek ik langzaam op. Maar ja dan doet mijn yaris wel 1op 17 op de snelweg...
Bellatrix schreef:Oh wacht, een vrachtwagen die een andere vrachtwagen inhaalt.![]()
want die mensen douwen je gewoon aan de kant NWDynamite schreef:Citaat:Niet iedereen is zeker genoeg op de weg om jouw gedrag aan te kunnenDenk je daar ook weleens aan?
Lara_Silver schreef:SSDesign: Mensen die door gebrek aan geld anderen dwingen tot potentiele gevaarlijke situaties (in het geval van te langzaam rijden inhalen) horen gewoon geen auto te hebben maar met de bus te gaan.
Langzamer rijden op de autobaan vind ik dan nog begrijpelijk, je hebt er ook in de meeste gevallen de ruimte voor. Maar 70 op een 80 baan is onzin, de ruimte is immers beperkt.
Niets zo ergelijk als zelf lekker vlot aan de 80 komen, om dan om een sloom persoon te stuiten maar door tegenverkeer niet kunnen inhalen, brrrrr.
Ik heb zelf overigens een Ka, met een 1.3 motor en maar 60 pony's, dus die trekt ook niet op als een F1, maar geloof me iedere auto laat gewoon vlot optrekken toe hoor.
Maar waar je 80 mag, ga ik niet met 100 inhalen als er voor mij iemand wat slomer rijd...
Op de snelweg haal ik meestal gewoon met 120 in
SSDesign schreef:troi schreef:Ik geloof trouwens dat velen zich aan mij zouden ergeren. In het kader van zuinig rijden rijdt ik zelden harder dan 110 laat ik vlug het gas los en trek ik langzaam op. Maar ja dan doet mijn yaris wel 1op 17 op de snelweg...
Zo rij ik dus ook![]()
Maar ik was bang dat ik de enige was en dat jullie allemaal mij tegen waren gekomen. Met onze Volkswagen Passat haal ik dan 1:22 ongeveer voor langere stukken
SSDesign schreef:Lara_Silver schreef:SSDesign: Mensen die door gebrek aan geld anderen dwingen tot potentiele gevaarlijke situaties (in het geval van te langzaam rijden inhalen) horen gewoon geen auto te hebben maar met de bus te gaan.
Langzamer rijden op de autobaan vind ik dan nog begrijpelijk, je hebt er ook in de meeste gevallen de ruimte voor. Maar 70 op een 80 baan is onzin, de ruimte is immers beperkt.
Niets zo ergelijk als zelf lekker vlot aan de 80 komen, om dan om een sloom persoon te stuiten maar door tegenverkeer niet kunnen inhalen, brrrrr.
Ik heb zelf overigens een Ka, met een 1.3 motor en maar 60 pony's, dus die trekt ook niet op als een F1, maar geloof me iedere auto laat gewoon vlot optrekken toe hoor.
Gelukkig heb ik het niet over te langzaam inhalen, want dat vind ik zelf ook irritantMaar waar je 80 mag, ga ik niet met 100 inhalen als er voor mij iemand wat slomer rijd...
Op de snelweg haal ik meestal gewoon met 120 in