Extreme couponing maar dan voor Nederlanders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Extreme couponing maar dan voor Nederlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 22:11

Vind 't ook niet zo raar dat dat in Nederland niet kan. Voor hun is het lekker goedkoop, maar die winkels draaien er alleen maar verlies op op die manier. Ook al zal 't niet veel zijn, 't is wel wat.
Andere moeten toch ook betalen?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:53

Jammer dat het niet in NL kan maar die winkels in US zijn wel echt oliedom natuurlijk dat er geen 'kleine lettertjes' van toepassing zijn. Als winkel ben je dan wel een echt stom bezig. Heb een aflevering gezien waarbij iemand voor 3000 dollar kocht en er ook nog 60 dollar bij kreeg 8)7

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:58

mmm, een flink deel van die coupons komen van de fabrikant af, de winkel word dus weer schadeloos gesteld door de fabrikant. Soort van klantbinding van de febrikant denk ik?

helemaal snappen doe ik het ook absoluut niet :n maar tis wel heel fascinerend om te zien :+

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:02

Sonja_vR schreef:
mmm, een flink deel van die coupons komen van de fabrikant af, de winkel word dus weer schadeloos gesteld door de fabrikant. Soort van klantbinding van de febrikant denk ik?

helemaal snappen doe ik het ook absoluut niet :n maar tis wel heel fascinerend om te zien :+

Ah ok. Dat is alleen maar mooi voor die winkeliers natuurlijk :)

Vind het ook leuk om te zien en dan die kelders die als magazijn worden ingericht := Daar staan dan gewoon 500 pakken cornflakes en als een aanbieding voor cornflakes is gewoon nog meer cornflakes kopen 8)7

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:04

jaaaa...complete huis is onderkeldert en dat is dan een complete privé supermarkt :+

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:12

Ik probeer wel altijd op de aanbiedingen te letten enzo...

Toen wij een huis hadden gekocht waar nog veel aan moest gebeuren hebbenwe ook een pasje van de gamma aangevraagd. Dan krijg je nog van die extra kortingsbonnen mee. Altijd handig :j

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:55

Ik vind het programma echt geweldig om te kijken!
Sommige mensen hebben echt zoveel eten thuis staan, daar kunnen ze 50 jaar mee vooruit!
Wel zonde om dat allemaal te bewaren en niet naar een voedselbank te brengen, aangezien het toch gratis is.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:02

Ik vind het ook een geweldig programma :D

Ik kreeg in het verleden altijd kortingsbonnen van Lekker in het Leven, maar de laatste tijd niet meer *hmmm* en ik print altijd de coupons van Douglas uit die in de nieuwsbrief zitten; echt heel vaak een luchtje op uit een proefmonster. En eens in de zoveel tijd kijk ik eens op de 'gratis' sites en laat ik overal mijn gegevens achter.
Verder zijn hier volgens mij niet echt heel spannende dingen te doen w.b. korting.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 18:16

Coupons printen doe ik nu ook :j

En het is daar inderdaad ook gewoon een groot deel klantenbinding van de fabrikant.
Winkel levert 2+1 gratis ofzo. Dan krijgen ze nog van die extra bonnen die dekassa uitprint voor 20 of 50 cent. En dan nog 1 dollar korting op het product als je de bon inlevert vanuit de fabrikant.
Tzja dan gaat het wel hard!

hier wel een mooie korting op korting gevonden, 10% endannog eens een bon van 15% die er bovenop mag. Da's dan toch weer 25% korting op behang. Scheelt wel, maar kom het maar zelden tegen. Hier is alles inderdaad zo dichtgetimmerd.