[Centraal] (sinterklaas) surprise topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rosannee_

Re: [Centraal] (sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:01

Wij doen dit helaas niet meer maar ik ga er een voor mn vriend maken, ik hou wel van creabea'en :)
Moet nog wel even verzinnen wat

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 23:51

Thuis al lootjes getrokken, bij de paarden ook :D
Thuis heb ik mijn moeder, ik weet al precies wat ik ga maken, maar heb echt geen idee hoe :')
ze maakt namelijk taarten (met fondant) op bestelling. Ook maak ik af en toe cupcakes met haar.
Ik wou dus ook een mega cupcake maken :D maar ik weet dus niet hoe ik dat kan ga doen :?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 10:06

Verschillende lagen piepschuim op elkaar? Dat beplakken met leuke bloemen ed van crepepapier of andere leuke dingen :)?

Wij gaan dit jaar ook weer lootjes trekken. Is alleen nog niet gebeurd helaas..

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 16:38

Ik ben inmiddels ook opzoek naar inspiratie voor een suprise.
Heb alweer -3e keer inmiddels- een goede vriendin getrokken. Al 2 keer een paard gemaakt en wil nu dus eens met een andere suprise aankomen.
Ze houd van shoppen, fashion, paarden, en is nog opzoek naar werk. Hoewel ze wel met meerdere bedrijven in gesprek is.
Iemand een leuk idee dat makkelijk te knutselen is?

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:59

Misschien iets wat met shoppen en fashion te maken heeft ?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 18:46

Zo'n leuke fashiontas kun je maken, eventueel met stof in elkaar zetten. Kun je zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. In de binnenkant kun je misschien een dikkere vulling doen ofzo en daar de cadeautjes in vastnaaien :)) leuke make up dingen ofzo erin stoppen of een portemonnee zelf gemaakt met nepgeld

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 18:57

Dat is wel een heel leuk idee! Zag in de winkels al chocoladesigaretten en een chocoladetelefoon liggen. Ga dit idee even verder uitwerken. Dankje!

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:06

Ik lees ook even mee. Ik heb vorig jaar een hele leuke surprise gekregen. Een wit paard :) heel leuk gemaakt met ijzerdraad en daaroverheen papier. Deze heb ik trouwens nog, dus als iemand interesse heeft kan die gratis opgehaald worden.

Dit jaar moet ik nog even bedenken wat ik ga maken. Ben niet zo'n knutselwonder. Wil misschien iets gaan bakken, heb een bakblik in de vorm van een paard of iets met cupcakes. Maar heb nog geen idee hoe of wat en wat ik dan met de cadeaus moet doen. Misschien een boot met een cakepaard erop ofzo? Weet te weinig van degene die ik heb om iets anders dan iets met paarden te maken. Hopelijk krijg ik nog wel een verlanglijstje anders word het wel erg lastig.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:08

Met gaas een paard of paardenhoofd maken en dat vullen met stro/hooi en daarin de cadeautjes?

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:11

Zoals ik al zei ben ik niet zo'n knutselwonder :) het moet echt simpel zijn. En ik heb dus vorig jaar al van gaas een paard gekregen (zelfde groep). Dus dat vind ik dan niet zo handig.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:27

Ik vind deze surprise zo gaaf!

Afbeelding

Maar kan nergens iets van een tutorial vinden helaas!

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:11

Jaa, wij gaan volgende week zondag lootjes trekken!! *\o/*
Nu nog bedenken wat ik wil hebben..
Vorig jaar had ik een site met heel veel leuke en simpele surprises! Bijv. van een Pringles-bus met gekleurd papier een sint of piet maken en daar wat in doen, simpel, leuk en niet persé voor een specifiek persoon! :)

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:12

Natasja__ schreef:
Ik vind deze surprise zo gaaf!

[ Afbeelding ]

Maar kan nergens iets van een tutorial vinden helaas!

Die is gaaf!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:16

Oh wat een leuk topic! Ik lees mee, moet dit jaar 5 a 6 surprises maken, dus ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Al ben ik gelukkig wel redelijk crea bea, haha :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:16

Die balk-on-kit vind ik echt helemaal geweldig _O-

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:17

KirstenVosje schreef:
Oh wat een leuk topic! Ik lees mee, moet dit jaar 5 a 6 surprises maken, dus ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Al ben ik gelukkig wel redelijk crea bea, haha :)

zoveel? :oo

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:32

Ik heb al een aantal keer met hooi en strotouwtjes dingen gemaakt, zoals bijvoorbeeld een (teddy)beer voor iemand die van beren hield, met een (kinder)onderbroek scheef over zn oren en een geruit jasje aan. Maar ook een ezel en een paard is zo prima te doen.
Wat ook supersimpel is is een stokpaard, daar heb je een oude bezemsteel, een oude sok, twee of vier knopen, wol/hooi/zaagsel of andere vulling, wollen draad/touw, lijm/naald en draad en eventueel een stukje vilt/papier nodig. De sok stop je vol met de vulling, bijvoorbeeld wol. Vervolgens naai/lijm je de knopen als ogen erop en, als je er vier hebt, kun je er neusgaten bijmaken (de neus zit uiteraard waar de tenen horen ;) )Met de wollen draad maak je manen en een maantop (vastlijmen of met een (stop)naald vastzetten) en van papier of vilt kun je eventueel oren maken en vastplakken of lijmen. Met (dikker) touw maak je een teugel, door dwars door de tenen te gaan en een rondje te maken -hiermee kun je het hoofd later draaien. Vervolgens zet je de sok met de touw vast om de bezemsteel. Eventueel kun je nog een zadel op de steel knutselen, of een staart aan het eind.
Cadeautjes kun je in het hoofd stoppen (met verwijzing in het gedicht) of aan de steel bevestigen :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:32

Kayleigh__ schreef:
Dat is wel een heel leuk idee! Zag in de winkels al chocoladesigaretten en een chocoladetelefoon liggen. Ga dit idee even verder uitwerken. Dankje!

Asjeblieft :D heb zelf vaak veel ideeen maar de uitwerking is vaak niet zoals gedacht :')

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 23:07

noorhermans1 schreef:
KirstenVosje schreef:

zoveel? :oo

Erg hea _O-
Voor school, voor mijn HK topic op bokt, voor mijn vriendinnen, voor mijn vaders familie, voor mijn moeders familie en voor het gezin :=

Gelukkig vind ik het leuk om te doen. :=

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 23:11

ik vind het altijd leuk om grote seprises te maken dus 6 zit er echt niet in... :')

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 23:17

Misschien dat iemand mij hier kan helpen.
Ik doe dit jaar voor het eerst mee met suprise met mijn schoonfamilie en ik heb mijn schoonvader.
Weet iemand misschien een leuk cadeautje? We doen voor €10 aan cadeautjes.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:33

Misschien wat leuke hebbedingetjes? Bij de action zo'n handschoen met krabber te kopen voorde winter? Of n leuk boek? Waar houd ie van? Koken? Leuk kookboek? Bier of wijn? Leuk glas? Voor mannen vind ik het zelf ook vaak lastig :') leuk spelletje? Mijn papa is verslaafd aan zo'n spelletje waarbij je verschillende steentjes hebt met verschillende vormen (bolletjes zeg maar, vierkant van 4 bolletjes, een rij van 4. bolletjes) en daar maak je of n piramide van of je moet ze in een bak leggen en zorgen dat alles in elkaar past. Is echt n brain spelletje. Weet de naam alleen niet.. Ah had het..

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:13

Ja ik vind het echt zo moeilijk om wat te bedenken.. :')
Zijn ouders wonen ook voor de helft in frankrijk dus zie/spreek ze ook niet zo vaak
Maar met de dingen die jij noemt kan ik wel iets mee!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 17:25

Deze heb ik vorig jaar voor mijn zusje gemaakt :)

Afbeelding
Afbeelding

Dat spekje wat je op de laatste foto tussen de tummetjes ziet zitten.. daar zit een touwtje aan :+
Daar kon ze aan trekken en dan kwam haar waardebon eruit.. :')

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 17:42

Leuk zeg! Ook het idee van het stokpaard is het onthouden waard. Bedenk me net dat ik ook een paardenstal oid kan maken. Met een cakepaard en verder wat snoep ofzo.