Moet nog wel even verzinnen wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar ik weet dus niet hoe ik dat kan ga doen
?
leuke make up dingen ofzo erin stoppen of een portemonnee zelf gemaakt met nepgeld
heel leuk gemaakt met ijzerdraad en daaroverheen papier. Deze heb ik trouwens nog, dus als iemand interesse heeft kan die gratis opgehaald worden.
het moet echt simpel zijn. En ik heb dus vorig jaar al van gaas een paard gekregen (zelfde groep). Dus dat vind ik dan niet zo handig.
)Met de wollen draad maak je manen en een maantop (vastlijmen of met een (stop)naald vastzetten) en van papier of vilt kun je eventueel oren maken en vastplakken of lijmen. Met (dikker) touw maak je een teugel, door dwars door de tenen te gaan en een rondje te maken -hiermee kun je het hoofd later draaien. Vervolgens zet je de sok met de touw vast om de bezemsteel. Eventueel kun je nog een zadel op de steel knutselen, of een staart aan het eind.
noorhermans1 schreef:KirstenVosje schreef:Oh wat een leuk topic! Ik lees mee, moet dit jaar 5 a 6 surprises maken, dus ik kan wel wat inspiratie gebruiken. Al ben ik gelukkig wel redelijk crea bea, haha
zoveel?

leuk spelletje? Mijn papa is verslaafd aan zo'n spelletje waarbij je verschillende steentjes hebt met verschillende vormen (bolletjes zeg maar, vierkant van 4 bolletjes, een rij van 4. bolletjes) en daar maak je of n piramide van of je moet ze in een bak leggen en zorgen dat alles in elkaar past. Is echt n brain spelletje. Weet de naam alleen niet.. Ah had het..