. Ik ben zelf ook heel veel gepest en had ook geen vrienden, dus ik weet hoe het voelt...... helaas. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wees gelukkig met jezelf, want je bent het absoluut waard! En doe de dingen waar jij van geniet, dan komt die ene leuke vent vanzelf
) En koop gewoon die IJsco!
mer1980, ik weet dat ik ook vast ooit nog wel iemand tegen ga komen
ik wou alleen dat ik wat knapper was zodat ik zelf ook wat te kiezen had ipv alleen te wachten
Maar daar is wat aan te doen natuurlijk 
Enneh.. als dé ijsco op mijn pad komt, voor een niet al te gek bedrag, dan komt hij er zeker ook wel
nu zou gewoon een mooie tijd zijn omdat ik nog steeds tijd heb om geld opzij te zetten aangezien ik het niet aan stalling uit hoef te geven.
), en mij om advies vragen als zij iets niet weten, in plaats van wat ik gewend ben, zeggen dat ik er niks van weet want ik ben nog jong.
ik vermoed dat ik er wel aan voldoe, voor zover ik zelf kan oordelen of ik aan de voorwaarden voldoe.
en ik wil het ook voor mezelf hoor, ik zit nu niet lekker in m'n vel door m'n gewicht. Wil ook graag blij met mezelf kunnen zijn
ik wil hoe dan ook afvallen dus als iemand me nu leuk vindt en dan straks nog steeds is 't alleen maar mooi meegenomen :p
dus gewoon lekker jezelf blijven en een beetje opletten, dat scheelt al een hoop.
maar ik doe hard m'n best, en inderdaad het werken met paarden en het kind rondlopen en sowieso buiten spelen met hem moet het op den duur wel gaan doen
en anders nog maar een extra rondje wandelen 's avonds, het is prachtig hier
Lijkt me een goede zet, je klinkt er positief over. Een vriend van mij heeft trouwens een ijs uit Engeland, wie weet dat je daar wat leuks kunt vinden?
ik ga in December eerst in Nederland even rondkijken, maar Engeland is natuurlijk ook een optie als er niks geschikts te vinden is ^^
ik hoop dat je daar een nieuwe start kan maken. Blijf je topic in de gatn houden!