Hoe delen jullie je dag in? (thuisblijvers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Re: Hoe delen jullie je dag in? (thuisblijvers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:30

Nog een leuke serie: Prison break.. Er zijn 4 seizoenen en een film..
Mijn vriend en ik zijn bij seizoen 2, en normaal hou ik echt niet van dit soort films.

Maar dit is top!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 20:34

Of de serie Heroes! Die is ook heel gaaf :) !

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 21:15

Marloes schreef:
Ik zit inmiddels alweer 7 weken thuis door een zware hersenschudding (van paard gestuiterd).
Mag helemaal geen dingen doen waarbij ik teveel moet nadenken of dingen die intensief zijn voor je hoofd. Lezen, tv kijken, puzzelen enz gaat dus niet.
Ik hou me bezig met bakken/koken, wandelen (dat lujt jou waarschijnlijk niet), slapen, kleurplaten inkleuren (ja, tekenen lukt niet..), muziek luisteren (heb echt al veel leuke muziek gevonden), knutselen en hollanddoc.nl (erg leuke website met veel interessante docu's).

Kortom, ik ben een beetje teruggeworpen op de bezigheden van kinderen tussen 3 en 9 jaar oud :+ Zal voor jou ook de toekomst zijn.
Veel succes de aankomende weken, thuiszitten is erg saai..

pff 7 weken al? ik zit nu op 2 weken en hoop na 3 weken weer wat te kunnen. Verveel me rot. Wat heb jij nog voor klachten nu?

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:32

Bonny_CT schreef:
Marloes schreef:
Ik zit inmiddels alweer 7 weken thuis door een zware hersenschudding (van paard gestuiterd).
Mag helemaal geen dingen doen waarbij ik teveel moet nadenken of dingen die intensief zijn voor je hoofd. Lezen, tv kijken, puzzelen enz gaat dus niet.
Ik hou me bezig met bakken/koken, wandelen (dat lujt jou waarschijnlijk niet), slapen, kleurplaten inkleuren (ja, tekenen lukt niet..), muziek luisteren (heb echt al veel leuke muziek gevonden), knutselen en hollanddoc.nl (erg leuke website met veel interessante docu's).

Kortom, ik ben een beetje teruggeworpen op de bezigheden van kinderen tussen 3 en 9 jaar oud :+ Zal voor jou ook de toekomst zijn.
Veel succes de aankomende weken, thuiszitten is erg saai..

pff 7 weken al? ik zit nu op 2 weken en hoop na 3 weken weer wat te kunnen. Verveel me rot. Wat heb jij nog voor klachten nu?

Ik dacht na 4 weken weer rustig aan op te kunnen bouwen, wat in eerste instantie ook prima ging. Maar de vijfde week weer een hele dag naar school gegaan, 3 uur gewerkt en heen en weer op de fiets naar stal (niet allemaal op een dag maar verdeeld over 4 dagen). Was teveel van het goede.. :+ Heb me toen 4 dagen echt heel beroerd gevoeld, veel slechte dan de eerste week na de val. Helaas daarna niet echt meer vooruitgegaan. Heb nu praktisch de hele dag hoofdpijn en na een uur in de auto, of een uur ergens in de drukte ontzettend moe, misselijk en soms flink duizelig. Baal er flink van... Kan nu wel weer 2 uurtjes per dag naar stal en rijd twee keer per week een halfuurtje waar ik écht van geniet :D
Het vervelendste is nog wel dat je thuis niks kan. Tv kijken, lezen en puzzelen lukt echt niet. Na een half uur ben ik zo moe dat ik in slaap val en 's avonds (zoals nu) kan ik niet slapen..
Hoe is het met jou? Wat voor klachten heb jij en wat hebben ze in het ziekenhuis tegen je gezegd?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 06:18

_Friemel schreef:
Prison break heb ik al gezien, verder kijk ik gossip girl, 90210, make it or break it, greys anatomy (al 7x opnieuw gezien vanaf seizoen 1 :+: ) one tree hill en zo kan ik nog ff doorgaan, ik ben nu maar weer scrubs aan t kijken vanaf seizoen 1 ben inmiddels bij 3 en ben law and order maar aan t downloaden :)

Misschien vind je de volgende series ook leuk :) Een lijstje van wat ik allemaal heb gezien.
x_spekkie_x schreef:
Een ander topic over series werd gesloten, dus gaan we hier vrolijk verder :)

Series die leuk zijn, maar helaas al zijn afgelopen:
Gilmore Girls (serie over moeder-dochter met daarbij veel avonturen van dochter op middelbare school en universiteit)
The O.C. (een soort gossip girl, maar wat dramatischer)
Ugly Betty (avonturen van een 'lelijk' meisje die aangenomen wordt bij een modeblad, leuke serie met veel humor)
Medium (vrouw is paranormaal begaafd en zet deze gaven in voor de politie/officier van justitie)
Lie to Me (man is expert in gezichtsuitdrukkingen en wordt ingezet om te kijken of mensen de waarheid spreken)
Buffy the Vampire Slayer (meisje moet de wereld van vampieren behoeden, serie speelt zich af op middelbare school en universiteit)
Sex and the City (korte afleveringen over de seksuele avonturen van een vriendinnengroep van 4 in de 30 in NYC)
Hellcats (een cheerleader serie, maar speelt zich af op een universiteit, dus iets volwassener dan high school)
10 things i hate about you (een seizoen over het vervolg van de film)
Coupling (Britse serie met droge humor over seks en relaties)
Lipstick Jungle (leven van vier volwassen vrouwen in New York)
Boston Public (serie over een high school wat voornamelijk draait om de leraren, en leerlingen)
Jane by Design (meisje zit op middelbare school en heeft een baan als assistent van een bedrijf in mode)

Series die leuk zijn en nog lopen:
Pretty Little Liars (vier meiden op de middelbare school bewaren geheimen over hun vijfde vriendin die is vermoord, echte meisjesserie)
Greys Anatomy (ziekenhuisserie die een groep artsassistenten volgt)
Private Practice (spin-off van Greys Anatomy, waar Addison gevolgd wordt in LA)
America's Next Top Model (modellenserie, afvalrace)
Gossip Girl (serie over rijke jongelui in het rijke gedeelte van New York)
New Girl (korte afleveringen over een quirky jonge vrouw die in een jongenshuis komt wonen)
Glee (musicalserie speelt zich af op de middelbare school)
90210 (nieuwe variant van 90210, gaat over het leven van middelbare scholieren)
Awkward (leven van een meisje van 15)
Hart of Dixie (gezellige serie, dokter komt te werken in een klein dorp in Amerika)
Bunheads (gezellige serie van de maker van Gilmore Girls, over een danser in een suf dorpje)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 08:23

Sons of Anarchy vind ik ook een hele mooie serie, we kijken hem via de computer en zit nu al met smart te wachten tot vanavond of morgen aflevering 5 erop staat. Het 5e seizoen is inmiddels bezig, maar ik wil binnenkort seizoen 1 t/4 kopen bij mediamarkt, echt een geweldige serie :+:

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:42

13th street is een goede zender voor je. Ken je die? Zit bij ons bijna helemaal achteraan. Alleen maar politie achtige series. JAG/Rookie Blue/Fairly legal/Law & Order e.d. Echt alle series zie je daar.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 11:52

Ik heb zo'n uitgebreid pakket dus ook rtl crime en investigation discovery, ik heb genoeg om te kijken maar zie het niet helemaal zitten om de hele dag op de bank te zitten, krijg ik wat vierkante ogen van :')

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:11

oh en wat denk je van de herhalingen? ga je even lekker zitten voor een programma...heb je t al gezien. baal ik ook zo enorm van!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:41

_Friemel schreef:
Ik heb zo'n uitgebreid pakket dus ook rtl crime en investigation discovery, ik heb genoeg om te kijken maar zie het niet helemaal zitten om de hele dag op de bank te zitten, krijg ik wat vierkante ogen van :')

En een belachelijke zere kont, geloof mij! :P

chocogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:51

_Friemel schreef:

toch is dat wel het verstandigste.
Ik heb ook tijdens mijn zwangerschap vanaf 26 weken complete bedrust opgelegd gekregen ivm zwangerschapsvergiftiging (in het ziekenhuis, dus kon ook niet smokkelen..). Ik heb veel series gekeken, criminal minds, num3ers en veel tijdschriften gelezen.

uiteindelijk wen je er wel aan maar wat me vooral tegenviel was dat mijn conditie zo ontzettend snel achteruit ging.
Leuke series zijn ook bones, NCIS (heeft 9 seizoenen dus kun je mee vooruit :) ).

Succes met je verdere zwangerschap en neem vooral je rust, het lijkt erg lang maar gaat uiteindelijk toch snel voorbij!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:53

Ik ben niet zwanger, maar zit wel thuis en ernstig op zoek naar bezigheidstherapie.

De tv series die ik nog op mijn lijstje had staan heb ik al gehad of ben ik bij (en dan kan ik weer een week wachten op de nieuwe afleveringen). Voor boeken lijk ik momenteel niet de rust te hebben. In de vakantie had ik zo 5 boeken uitgelezen die ik nog op de plank had liggen, maar dat ene boek dat over is gebleven ligt nu nog steeds te wachten en het boek dat ik vorige week heb gewonnen sleep ik ook continue op en neer van bed naar bank om zonder iets opgeschoten te zijn weer mee terug naar bed te nemen in de hoop daar nog iets te kunnen lezen.

Creatieve hobby´s zijn leuk, maar het budget laat het momenteel niet toe om vanalles aan te schaffen dus moet ik het doen met wat ik nog in huis heb en dat is ook beperkt.