Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes schreef:Ik zit inmiddels alweer 7 weken thuis door een zware hersenschudding (van paard gestuiterd).
Mag helemaal geen dingen doen waarbij ik teveel moet nadenken of dingen die intensief zijn voor je hoofd. Lezen, tv kijken, puzzelen enz gaat dus niet.
Ik hou me bezig met bakken/koken, wandelen (dat lujt jou waarschijnlijk niet), slapen, kleurplaten inkleuren (ja, tekenen lukt niet..), muziek luisteren (heb echt al veel leuke muziek gevonden), knutselen en hollanddoc.nl (erg leuke website met veel interessante docu's).
Kortom, ik ben een beetje teruggeworpen op de bezigheden van kinderen tussen 3 en 9 jaar oudZal voor jou ook de toekomst zijn.
Veel succes de aankomende weken, thuiszitten is erg saai..
Bonny_CT schreef:Marloes schreef:Ik zit inmiddels alweer 7 weken thuis door een zware hersenschudding (van paard gestuiterd).
Mag helemaal geen dingen doen waarbij ik teveel moet nadenken of dingen die intensief zijn voor je hoofd. Lezen, tv kijken, puzzelen enz gaat dus niet.
Ik hou me bezig met bakken/koken, wandelen (dat lujt jou waarschijnlijk niet), slapen, kleurplaten inkleuren (ja, tekenen lukt niet..), muziek luisteren (heb echt al veel leuke muziek gevonden), knutselen en hollanddoc.nl (erg leuke website met veel interessante docu's).
Kortom, ik ben een beetje teruggeworpen op de bezigheden van kinderen tussen 3 en 9 jaar oudZal voor jou ook de toekomst zijn.
Veel succes de aankomende weken, thuiszitten is erg saai..
pff 7 weken al? ik zit nu op 2 weken en hoop na 3 weken weer wat te kunnen. Verveel me rot. Wat heb jij nog voor klachten nu?
_Friemel schreef:Prison break heb ik al gezien, verder kijk ik gossip girl, 90210, make it or break it, greys anatomy (al 7x opnieuw gezien vanaf seizoen 1) one tree hill en zo kan ik nog ff doorgaan, ik ben nu maar weer scrubs aan t kijken vanaf seizoen 1 ben inmiddels bij 3 en ben law and order maar aan t downloaden
x_spekkie_x schreef:Een ander topic over series werd gesloten, dus gaan we hier vrolijk verder
Series die leuk zijn, maar helaas al zijn afgelopen:
Gilmore Girls (serie over moeder-dochter met daarbij veel avonturen van dochter op middelbare school en universiteit)
The O.C. (een soort gossip girl, maar wat dramatischer)
Ugly Betty (avonturen van een 'lelijk' meisje die aangenomen wordt bij een modeblad, leuke serie met veel humor)
Medium (vrouw is paranormaal begaafd en zet deze gaven in voor de politie/officier van justitie)
Lie to Me (man is expert in gezichtsuitdrukkingen en wordt ingezet om te kijken of mensen de waarheid spreken)
Buffy the Vampire Slayer (meisje moet de wereld van vampieren behoeden, serie speelt zich af op middelbare school en universiteit)
Sex and the City (korte afleveringen over de seksuele avonturen van een vriendinnengroep van 4 in de 30 in NYC)
Hellcats (een cheerleader serie, maar speelt zich af op een universiteit, dus iets volwassener dan high school)
10 things i hate about you (een seizoen over het vervolg van de film)
Coupling (Britse serie met droge humor over seks en relaties)
Lipstick Jungle (leven van vier volwassen vrouwen in New York)
Boston Public (serie over een high school wat voornamelijk draait om de leraren, en leerlingen)
Jane by Design (meisje zit op middelbare school en heeft een baan als assistent van een bedrijf in mode)
Series die leuk zijn en nog lopen:
Pretty Little Liars (vier meiden op de middelbare school bewaren geheimen over hun vijfde vriendin die is vermoord, echte meisjesserie)
Greys Anatomy (ziekenhuisserie die een groep artsassistenten volgt)
Private Practice (spin-off van Greys Anatomy, waar Addison gevolgd wordt in LA)
America's Next Top Model (modellenserie, afvalrace)
Gossip Girl (serie over rijke jongelui in het rijke gedeelte van New York)
New Girl (korte afleveringen over een quirky jonge vrouw die in een jongenshuis komt wonen)
Glee (musicalserie speelt zich af op de middelbare school)
90210 (nieuwe variant van 90210, gaat over het leven van middelbare scholieren)
Awkward (leven van een meisje van 15)
Hart of Dixie (gezellige serie, dokter komt te werken in een klein dorp in Amerika)
Bunheads (gezellige serie van de maker van Gilmore Girls, over een danser in een suf dorpje)
_Friemel schreef:Ik heb zo'n uitgebreid pakket dus ook rtl crime en investigation discovery, ik heb genoeg om te kijken maar zie het niet helemaal zitten om de hele dag op de bank te zitten, krijg ik wat vierkante ogen van