Vakantieveilingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wouter82

Re: Vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 16:09

ik heb er 2 keer kaartjes voor het Royal Beach Concert gekocht.
2de keer ging het RBC helaas niet door. maar vakantieveilingen heeft toen wel heel netjes uit zichzelf het geld terug gestort.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 16:12

Ik ben juist vakantie veiling fan, ben er al een paar weekendjes mee weg geweest, paar feestjes gepakt, nog nooit problemen gehad, 1 x de juiste mail niet gekregen met inchecken bij een vakantiepark maar dit werd super netjes opgelost...

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 16:22

Ik heb zelf ook regelmatig iets bij vakantieveiling gekocht, ging ook allemaal prima :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:49

Floortje88 schreef:
Ik ben een zo'n zelfde site gestart vorige week, alleen dan met producten ipv vakanties :) Misschien vinden jullie dat dan ook wel leuk?

Wij bieden parfums, make up sieraden etc aan voor de kostprijs, wordt vanaf daar geboden. Dus het is veel goedkoper!

Omdat de site pas sinds gister officieel de lucht in wordt er nog weinig geboden en kan je het helemaal goedkoop krijgen. Website staat in me onderschrift!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Leuk zo'n site! Alleen voor mij niet echt van toepassing (niet zo geinteresseerd in make-up en parfum enz.). Jammer dat er bij weekendjes weg niks stond :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:52

Ik heb wel s een overnachting voor 2 personen gewonnen in een van de valk hotel. Was met ontbijt en prima geregeld.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 18:57

Geryon schreef:
Floortje88 schreef:
Ik ben een zo'n zelfde site gestart vorige week, alleen dan met producten ipv vakanties :) Misschien vinden jullie dat dan ook wel leuk?

Wij bieden parfums, make up sieraden etc aan voor de kostprijs, wordt vanaf daar geboden. Dus het is veel goedkoper!

Omdat de site pas sinds gister officieel de lucht in wordt er nog weinig geboden en kan je het helemaal goedkoop krijgen. Website staat in me onderschrift!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Leuk zo'n site! Alleen voor mij niet echt van toepassing (niet zo geinteresseerd in make-up en parfum enz.). Jammer dat er bij weekendjes weg niks stond :D

Dat komt nog wel! :) Daarnaast zijn alle suggesties welkom. Welke producten zou je er graag op willen zien?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 19:53

Floortje88 schreef:
Dat komt nog wel! :) Daarnaast zijn alle suggesties welkom. Welke producten zou je er graag op willen zien?

wanneer verwacht je kinderkleding en speelgoed?

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 21:37

Ojajoh schreef:
Floortje88 schreef:

wanneer verwacht je kinderkleding en speelgoed?

Ik ga binnenkort (binnen nu en 2 weken) naar een groothandel van kinderkleding en speelgoed, als dat wat is dan staat het er binnen 3/4 weken op!
Als je wil kan je aanmelden voor de nieuwsbrief? Dan krijg je een mailtje 1 keer in de zoveel tijd met nieuwe producten die op de site komen te staan :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 21:38

Ik zit ook geregeld op vakantieveilingen. Komen hele leuke dingen voorbij en ik ben ook altijd blij als ik een veiling 'win' haha. :D

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 21:40

ik heb gister nog een vakantiecheque gewonnen voor 9 euro:) en laast een hotelcheque voor 8 euro. 1 daarvan gaat naar mn ouders die gun ik ook wel een paar daagjes weg

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 21:48

Ik vind vakantieveilingen ontzettend leuk maar raak er altijd door in de stress. Lekker LeanneXXnona, dat zijn nog eens leuke bedragen haha. :D

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 21:50

voor hoger dan 10 euro bied ik ook niet hoor haha.
win nooit iets, heb inmiddels door hoe ik te werk moet gaan :+

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 22:02

Sowieso pas op het laatste moment bieden haha.

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:40

Ik heb zojuist een veiling 'gewonnen' voor een dagje sauna + high tea voor 2 personen in Ridderkerk.
Ben in totaal 30 euro kwijt dus een mooie deal lijkt mij zo.
Mijn moeder is morgen jarig, dus ik hoop dat ze het een leuk cadeau gaat vinden :D.

Ik zag net ook BE rijbewijs halen in 1 dag, en een weekendje parijs, leuk!
Hoop niet dat dit een verslaving gaat worden, haha :=

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:49

Julez die heeft mijn moeder ook gewonnen eergisteren.

Ik ben zelf twee nachten in een hotel in Parijs geweest. Was een net hotel alleen aankomst tijden klopte niet met wat vakantieveilingen deed overkomen maar daar werd geen probleem over gemaakt. Daarnaast naar het archeon geweest, appasionata.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:59

LDRD schreef:
Let goed op met bieden, zeker als het gaat om 'op basis van beschikbaarheid'.

Zie mijn topic van een tijdje terug: [LZP] vakantieveilingen oplichting?

Ik doe het in ieder geval nooit meer, want ik heb hemel en aarde moeten bewegen om mijn geld niet
kwijt te zijn. -O-

Ik heb dan geen problemen met vakantieveilingen zelf, maar met de gene waarvan ik een waardecheque van heb gekocht.

Het gaat om een BE- cursus.....

De voorwaardes waren als volgt :

- intake les van anderhalf uur.
- 3 uur netto rijden (waarvan 1 uur examen)
- eigen verklaring
- compleet praktijk examen.

IK maakte eruit op, dat je dus eerst een intake kreeg, en daarna nog die 3 uur inclusief examen.
Nu blijkt dus dat die intake van je 3 uur af gaat, en je dus uiteindelijk maar een half uur les overhoud (volgen jullie het?)
Ik stond vervolgens voor de intake op de verkeerde locatie op de verkeerde tijd (stom stom stom...... )
En er werd gesproken dat ik 2 uur extra les erbij moest kopen, en dat die anderhalf uur intake werd omgezet in lestijd.
Nu krijg ik een rekening voor 3,5 uur???
Ik heb zo'n enorme spijt dat ik dit gedaan heb.........

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:38

Mag ik vragen wat je voor dat BE pakket betaald hebt dan?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:19

200 euro.
examen alleen is al 280 dus ik dacht een mooie deal te hebben gemaakt

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:45

En boven op die 200 euro kreeg je dus nog een rekening van 3,5 u x€.....?
Maareee ben je geslaagd?

Ik heb overigens voor min BE dag cursus + examen rond de 550 betaald, dus weet niet wat de 3,5 uur je extra kost maar dan heb je volgens mij nog steeds niet een hele rare deal.. :)

Edit; ik heb t niet via vakantieveilingen gedaan hoor :)
Laatst bijgewerkt door roxiie op 08-10-12 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:06

mijn broertje had ook het BE pakket gekocht, voor ik meen 235, maar bij hem was het 6 uur les en examen als ik het goed heb begrepen, hij was helaas wel gezakt dus is die nu weer aan het bieden op een nieuw BE pakket

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:55

Ik heb 1 keer kaartjes gewonnen voor de voorpremière van War horse, tijdens Jumping Amsterdam. Uiteindelijk bleek ook deze voor stelling niet door te gaan omdat de organisatie dacht dat er maar 1 kaartje was verkocht. Zij hadden niet door dat er via VV nog heel veel kaartjes waren verkocht... Uiteindelijk kregen we als tegen prestatie bioscoop bonnen opgestuurd en mochten we of naar jumping Amsterdam toe ( die op dat moment bezig was) of een kaartje uitzoeken voor een musical die zich daar binnenkort afspeelde. Ik heb toen gekozen voor jumping Amsterdam, ookal was die musical veel meer waard. Uiteindelijk bleek dat je voor de tribune kaarten nodig had, en die hadden we niet gekregen :P Maar ik heb mij toch binnen weten te praten op de deelnemers tribune, en dus nog een super leuke avond gehad!!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 19:01

roxiie schreef:
En boven op die 200 euro kreeg je dus nog een rekening van 3,5 u x€.....?
Maareee ben je geslaagd?

Ik heb overigens voor min BE dag cursus + examen rond de 550 betaald, dus weet niet wat de 3,5 uur je extra kost maar dan heb je volgens mij nog steeds niet een hele rare deal.. :)

Edit; ik heb t niet via vakantieveilingen gedaan hoor :)

het gaat erom dat bovenstaande in de veiling staat en ik toch nog voor verrassingen kom te staan.
als ik dit van te voren had geweten, had ik gewoon een pakket hier in de buurt gekocht,
ik moet nu dus naar denhaag. daarbij had je eerst een intake en een paar weken later les en examen.
ze omschrijven het als dag cursus maar ik mag dus 2x naar denhaag

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 19:03

Meerdere keren. 2x kaartjes voor 2 personen voor een musical (dat scheelde flink), een keer een fotoshoot en een keer een avond uit ergens anders.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 19:05

Ik heb al meerdere keren bij vakantieveilingen "gewonnen" onder andere dagjes sauna bij de zwaluwhoeve en bij sauna de veluwe in lunteren en kaartjes voor walibi! Scheelt veel geld, en heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 19:09