Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floortje88 schreef:Ik ben een zo'n zelfde site gestart vorige week, alleen dan met producten ipv vakantiesMisschien vinden jullie dat dan ook wel leuk?
Wij bieden parfums, make up sieraden etc aan voor de kostprijs, wordt vanaf daar geboden. Dus het is veel goedkoper!
Omdat de site pas sinds gister officieel de lucht in wordt er nog weinig geboden en kan je het helemaal goedkoop krijgen. Website staat in me onderschrift!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Geryon schreef:Floortje88 schreef:Ik ben een zo'n zelfde site gestart vorige week, alleen dan met producten ipv vakantiesMisschien vinden jullie dat dan ook wel leuk?
Wij bieden parfums, make up sieraden etc aan voor de kostprijs, wordt vanaf daar geboden. Dus het is veel goedkoper!
Omdat de site pas sinds gister officieel de lucht in wordt er nog weinig geboden en kan je het helemaal goedkoop krijgen. Website staat in me onderschrift!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Leuk zo'n site! Alleen voor mij niet echt van toepassing (niet zo geinteresseerd in make-up en parfum enz.). Jammer dat er bij weekendjes weg niks stond
Ojajoh schreef:Floortje88 schreef:Dat komt nog wel!Daarnaast zijn alle suggesties welkom. Welke producten zou je er graag op willen zien?
wanneer verwacht je kinderkleding en speelgoed?
LDRD schreef:Let goed op met bieden, zeker als het gaat om 'op basis van beschikbaarheid'.
Zie mijn topic van een tijdje terug: [LZP] vakantieveilingen oplichting?
Ik doe het in ieder geval nooit meer, want ik heb hemel en aarde moeten bewegen om mijn geld niet
kwijt te zijn.
roxiie schreef:En boven op die 200 euro kreeg je dus nog een rekening van 3,5 u x€.....?
Maareee ben je geslaagd?
Ik heb overigens voor min BE dag cursus + examen rond de 550 betaald, dus weet niet wat de 3,5 uur je extra kost maar dan heb je volgens mij nog steeds niet een hele rare deal..
Edit; ik heb t niet via vakantieveilingen gedaan hoor