Celebrity crush...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:51

Hier nog zo iemand! Ik ben echt een diehard fan van Linkin Park en die crush, dat is uiteraard Chester Bennington! (En nee inderdaad, het is niet verliefd zijn want Chester is helemaaal niet knap :+ )
Dit jaar op Pinkpop stond ik helemaal vooraan en ja ik heb heel hard meegezongen en gegild! :D
Ook groot fan van Trivium. Het leuke daarvan is dat de bandleden erg interactief zijn. Zo spreek ik de bassist regelmatig op twitter en herkende hij mij toen ik vooraan stond op Fortarock :)
Overigens ben ik over 2 dagen 17.

Tokio Hotel ben ik een paar jaar geleden ook op een concert geweest, maar ik stond lekker achteraan te genieten :')

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:16

Is toch leuk. :D Als het tenminste niet té ver gaat..

Ik ben (door mijn vriendin) best een grote fan van Ilse DeLange, oké, geen crush oid, maar er lopen fans rond, mannen van 40+, die halve stalkers zijn..
Honderd keer per dag twitteren met 'Lieve Ilse' 'xxxxxxxx', en ondertussen hun hele huis vol hebben hangen van alles wat met haar te maken heeft.
Dat gaat me dan echt weer te ver. :n

Maar gewoon lekker genieten en die crush hebben is toch prima? :P

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:22

Oh, ik ben echt vreselijk op celebrity crush gebied. Ik kan ook wel gewoon janken dat ik ze nooit kan zien etc etc. Op dit moment is Misha Collins mijn slachtoffer, maar ik heb er al vele versleten en ik heb dan ook meerdere 'life ruiners'. :D

Nu ben ik ook een puber met heel veel hormonen, en tja.. die moet je toch ergens kwijt. :D

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 22:28

FireBirdM: Het was niet eens een heel grote menigte, maar ik stond op de tweede rij en ik was jaloers op de mensen op de eerste rij. Wat je daar beschrijft over 'jouw artiesten'. Dat dus. Echt dat. Ze zijn zo'n band die op korte tijd heel wat bekendheid verworven heeft, en da's wel jammer. Super voor hen, natuurlijk!
Ik heb het inderdaad nog nooit zo erg gehad...
Hier is 'mijn' 30-jarige Nate Ruess van Fun., met een stem om heel hard U tegen te schreeuwen...
Afbeelding

Morrow_Less: Wie dan!? Ocharme jouw vriend :')

Ghostattack: Dat is dus exact wat ik bedoel! Je hebt dan gewoon zo'n enorme zwak voor Chester's stem... En dat maakt alles aan hem geweldig.
Wat jij met Trivium hebt (wat overigens een heel goede band is...), dat zou ik zo graag willen... Maar ik weet écht niet hoe ik dat moet aanpakken.

MarrieLeen: Het is ook een geweldig gevoel, alsof je een soort connectie hebt.
Ik ga ook helemaal niet stalken, ik denk dat je het meest kans hebt om als fan geapprecieerd te worden als je gewoon vriendelijk doet...
Ik was van plan een héél speciale fanmail op te sturen... Als dit topic populair wordt, hoor je er nog van :Y)
Ik zou er ook het liefst enkel van genieten, maar ik word er dus echt stomweg triest van! -O-

Nimuz_, ik zou ook wel kunnen janken, en ik heb mijn favoriete band net na een jaar wachten live kunnen zien... Verdorie toch!

MarrieLeen

Re: Celebrity crush...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:32

Ik bedoel ook niet dat jij dat zou gaan doen hoor. :)) Alleen om aan te geven dat gewoon lekker genieten niks mis mee is. :)
En dat is toch leuk om een fanmail te sturen! :) Het lastige is, dat het een buitenlandse zanger is, toch?
Met Ilse DeLange (voor mij) is alweer anders, daar ga je wat makkelijker naar een concert toe, waarbij je ook de kans hebt om te praten etc.

Wij gaan wel in het voorjaar naar Engeland een weekendje, voor een concert van een zangeres die ook zeker niet verkeerd is. :9 :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:33

Saars schreef:
Ghostattack: Dat is dus exact wat ik bedoel! Je hebt dan gewoon zo'n enorme zwak voor Chester's stem... En dat maakt alles aan hem geweldig.
Wat jij met Trivium hebt (wat overigens een heel goede band is...), dat zou ik zo graag willen... Maar ik weet écht niet hoe ik dat moet aanpakken.

Precies! :D

Met Trivium is het een beetje vanzelf gegaan bij mij. Ik volg alle bandleden op twitter, tweette een keer iets naar Paolo en toen kreeg ik ineens antwoord. Toen heb ik op hun optreden op fortarock een bordje gemaakt met 'hier ben ik'. (Foto hiervan opgestuurd naar Paolo) Ik stond vooraan met dat bordje. Toen kwam Paolo het podium oplopen, kijkt rond en ziet mij staan. Hij zet een bigsmile op en wijst naar mij, echt geweldig haha. Later nog gevraagd of hij mij herkende en toen zei hij ja :D

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 22:41

MarrieLeen: Ja, het is een Amerikaanse band. Ze hebben daar een grote fanbasis, maar hier zijn ze nog vrij klein. Ik denk wel dat ze heel veel mail krijgen, dus ik wil er iets héél speciaals van maken...
Ook weet ik dat je er best al een envelop/pakketje met je eigen adres en voldoende gefrankeerd bijstopt, dan heb je meer kans dat ze iets terugsturen...

Ghostattack: Dat klinkt écht als Paolo :+
Ik vind het echt super dat je dat hebt bereikt!
Misschien moet ik het ook maar niet zo willen forceren, en gaat het dan ooit wel vanzelf? :\

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:43

25 oktober zie ik ze weer live en ik ga weer zo'n bordje maken met 'hier ben ik' :D
Als ik lid was van hun fan gedoe had ik naar de meet&greet kunnen gaan. Heb wel meegedaan aan de actie waarbij je een M&G kon winnen, dus wie weet :)

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 22:46

Als je volhoudt met je bordje, halen ze je ooit wel eens op het podium, tot ongenoegen van de security :D
Ik heb de pech dat ze nog maar net hun eerste Europese tour aan het doen zijn... Een meet&greet in de buurt zit er dus niet in...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:49

Schuldig!

Hij is zo'n eikel (ik heb 'm ontmoet ja), maar hij mag het, want hij is geweldig... En dan niet op een "ik wil ermee de koffer in" manier. :n

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:49

@Saars Daar zie ik Paolo wel voor aan, om mij gewoon persoonlijk tussen het publiek uit te slepen :')
De concerten van Trivium zijn gelukkig ook niet zo duur, 25 euro deze keer :D (Terwijl Linkin Park ontzettend duur is en eigenlijk nooit in NL komt)

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 22:52

Saars schreef:
FireBirdM: Het was niet eens een heel grote menigte, maar ik stond op de tweede rij en ik was jaloers op de mensen op de eerste rij. Wat je daar beschrijft over 'jouw artiesten'. Dat dus. Echt dat. Ze zijn zo'n band die op korte tijd heel wat bekendheid verworven heeft, en da's wel jammer. Super voor hen, natuurlijk!
Ik heb het inderdaad nog nooit zo erg gehad...
Hier is 'mijn' 30-jarige Nate Ruess van Fun., met een stem om heel hard U tegen te schreeuwen...

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8mdc ... o1_500.jpg

Oh, da's best een leuke knul inderdaad! (Geen zorgen, de mijne zijn leuker. :D)

Weet je, je hebt er nu waarschijnlijk niks aan, maar het slijt echt. By all means, waag er een mailtje aan, wie weet! *\o/* Speciaal voor jou heb ik even zitten graven in de e-mailarchieven van een 18-jarige ik en herlezen wat ik toen allemaal mailde. Ik zat op een wolk toen, hoor! Superblij ook met de respons, betekende de wereld voor me. Zojuist heb ik een kwartier nodig gehad om van m'n lachstuip te bekomen: wát een emotionele onzin staat er in die emails en wat gaat die arme meneer er vriendelijk mee om! Ik heb echt medelijden met 'm. :')

Als je me niet gelooft kan ik best een stukje delen, maar als het niet hoeft dan hoeft het niet, haha. Ik ben nooit te beroerd om mezelf publiekelijk voor banketstaaf te zetten, maar toch. :Y) Dit soort dingen horen erbij, echt, en later kijk je er op terug zoals je nu op je Tokio Hotel episode terugkijkt. Laat je lekker meevoeren en zie wat het je brengt, maar probeer jezelf ook van een afstandje te bekijken. +:)+

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 22:57

Konstantine: wie dan, wie dan? Wie is jouw celebrity-eikel?
En hoe heb je hem ontmoet? Was het dan heel anders, veel minder leuk dan je verwacht had?
Maar wat je zei over "hij mag een eikel zijn, want hij is geweldig."
Dat doet me denken aan Nate die de tekst van een nummer vergeet en wat hoor je in het publiek? I LOVE YOU! :') Must watch!
http://www.youtube.com/watch?v=GPcICHBA ... re=related

Ghostattack: Fun. was toevallig ook 25 euro, maar ik had gerust meer betaald, ik heb het érg zwaar zitten hé... :+
Ja, Linkin Park heb ik ook nooit kunnen zien...

FirebirdM: Mijn brein zei net: ENKEL MAAR EEN LEUKE KNUL!? -O-
Wie zijn de jouwe dan? Je weet toch dat je me nu ongelooflijk, ontzettend nieuwsgierig hebt gemaakt naar je e-mails?
Maar je schildert me een beetje af alsof ik nog steeds zo'n dingen zou doen...
Ik doe mijn best om helemaal géén kinderachtige dingen te doen en als een volwassene met hen te gaan communiceren (dat klinkt stom, zeg!)
Maar joh, jij kreeg respons! _/-\o_
Ik ga die leuke knul iets opsturen dat hij niet zomaar bij de rest van de mail gooit! Dan krijg ik misschien ook antwoord! *\o/*

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:00

Ik zou er ook gerust meer voor betalen. Linkin Park heb ik 85 euro voor neergelegd en totally worth it! :D
Trivium heb ik de eerste keer 60 euro voor betaald.

Ik mocht eerst niet naar Linkin Park (Pinkpop) want ik had niemand die meewilde.. En ik heb daar serieus gewoon keihard om gejankt! :') Ik moest en zou erheen gaan! Uiteindelijk mocht een vriendin van mij mee.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:01

Hij is de zanger van een Nederlands bandje dat ik helemaal geweldig vond voor ze doorbraken en toen was 'ie ook nog best lief, maar tegenwoordig... :=
Eikel eikel eikel. :')

Denk dat er misschien wel meer mensen hier zitten die ze (persoonlijk) kennen, dus ik noem liever geen namen. :')

Ik vind Nate stiekem ook wel heel schattig trouwens, hij heeft zo'n leuk neusje en zo'n mooie lach! :))
Ik ben benieuwd of je antwoord van hem krijgt. :D

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 23:09

Ghostattack:
Ik win! Ik heb nog ongeveer 100 euro betaald voor Tokio Hotel, daar ging mijn spaargeld :')
Ja, als je iets echt wil... Ik was gisteren al helemaal over mijn toeren omdat we niet vroeg genoeg waren om op de eerste rij te staan... Ik stond dus echt op de tweede... Maar al bij al keek hij toch even naar mij...

NEE zeg!
Nu weet ik weer waarom ik niet wilde zeggen wie mijn crush is! Zie nu hoeveel van wat ik zeg er alweer over hem gaat... Konstantine, zeg nu toch niet dat hij schattig is, dat zijn lach om te smelten is (zeker zo voor mijn neus gisteren...)

Ik moet de hele tijd denken: HIJ IS DERTIG! Sinds wanneer zijn dertigers schattig!?
Dus: geen woord meer!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:12

Sorry! Y;(

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:12

Saars schreef:
FirebirdM: Mijn brein zei net: ENKEL MAAR EEN LEUKE KNUL!? -O-
Wie zijn de jouwe dan? Je weet toch dat je me nu ongelooflijk, ontzettend nieuwsgierig hebt gemaakt naar je e-mails?
Maar je schildert me een beetje af alsof ik nog steeds zo'n dingen zou doen...
Ik doe mijn best om helemaal géén kinderachtige dingen te doen en als een volwassene met hen te gaan communiceren (dat klinkt stom, zeg!)
Maar joh, jij kreeg respons! _/-\o_
Ik ga die leuke knul iets opsturen dat hij niet zomaar bij de rest van de mail gooit! Dan krijg ik misschien ook antwoord! *\o/*

Als ik het er op eentje moet gooien, dan is dat Chris Corner. :D
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/275 ... Corner.jpg
(He gatverdamme, nou zit ik de rest van de avond te Googlen, fijn.)

Ik schilder je niet af als kinderachtig hoor, in tegendeel. Ik probeer alleen te zeggen dat ik me de behoefte aan contact heel goed voor kan stellen. :j Tegelijkertijd weet ik uit ervaring dat je een paar jaar later denkt van joh, heb ik dat gezegd? Meer om aan te geven dat het iedereen overkomt en dat het ook over gaat, want als je je er zo diep ongelukkig onder voelt is dat geen prettig vooruitzicht, lijkt me. Ik kan hartstikke hard om mijn acties lachen, maar ze zijn me stiekem ook dierbaar. Niks om je voor te schamen. :)

Klein stukje dan, uit een email van bijna 1100 woorden (niet naar bovenstaand heerschap, overigens)...
Citaat:
Whenever I try to tell people about the things that bother me (which are some of the things that seem to trouble you as well), they dismiss everything and tell me that I'm overexaggerating. I'm sure you know the frustration that comes with situations like those... So I'm sure you can also imagine how great it felt to hear your new songs for the first time. :) So I figured, what the heck, I might as well send you an email. I've been wanting to get some things off my chest forever now, and judging by your lyrics and quotations you'd be someone who does understand. Plus, I can tell from your forum that you're quite involved with your fans so hey, what is there to lose? ;)

8)7

Begin van zijn respons was dit:
Citaat:
Thanks for the email. It's good to know there are people out there paying attention and concerned. It gives me some hope. And I am with you, I feel hopeless too often. But as long as people like us speak out then there is a chance.

Goed, je kan je dus voorstellen hoe helemaal :):) :# *\%/* ik máánden ben geweest. Als je de behoefte aan zoiets voelt, wat houdt je tegen? Ik in ieder geval niet, hoor! Maar ik behoud als ervaringsdeskundige wel het recht om er de draak mee te steken. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:20

Ruben Block

Afbeelding

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 23:42

Geen probleem, Konstantine! :+
Maar na een hele dag nietsen en Fun. beluisteren, moet ik echt iets anders gaan doen...
I'm pathetic!
FirebirdM: Zo hé! Wat een knappe man!
Heb je hem ook ontmoet of live gezien?
En je e-mail... Ik voel me wel een beetje zo. Ik denk dat, als je een band leert kennen die meer in zijn nummers steekt dan een goede beat, je bij die ene band toch echt een uniek gevoel krijgt.
Nate (verdorie, het gaat weer over hem...) zei eens: "Lyrics are so dumbed down these days.". Hij bedoelt dat mensen hun boodschap tegenwoordig letterlijk willen horen (à la Why did you leave me? |( ) in plaats van ruimte voor interpretatie en mooie symboliek in nummers te appreciëren.
Dat vind ik zo leuk aan ze... Maar ik zou denk ik niet zo'n e-mail sturen, al begrijp ik absoluut waarom je die toen stuurde!
Ik weet gewoon niet wat ik eigenlijk wil zeggen. Het liefste wil ik gewoon samen met hen zingen! Wat beschamend :=
Maar wat geweldig dat je een antwoord kreeg! *\o/*

Lieveli, is dat niet de zanger van Triggerfinger? Die heeft een hoop sexappeal ~~}>

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 00:23

Ja, twee keer. Hij is heel klein, nog niet eens 1.70m en de tweede keer had hij zich verkleed als haremdame. Niemand is zaligmakend. :D

Hoe dan ook, bedtijd. Sweet dreams, maar dat lukt vast! ;)

En wat betreft dat 'beschamend', ben je mal.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 00:25

Ja Triggerfinger :') Ik heb zelfs over m geblogd terwijl ik nooit zo 'fan' ben :')

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 00:27

Lieveli, ik probeer posts over mijn crush te mijden om niet te stalkerig te worden :o

Bedtijd!? Nu droom ik vast weer zoiets meligs als de vorige nacht. Nate zei:
"I want you, more than anything in the world, to join us on our tour right now."
De letterlijke zin uit mijn droom. :D
DAT IS TOCH BESCHAMEND 8)7
Heb ik het zwaar zitten of niet? Gelukkig ben ik overdag véél redelijker dan 's nachts!
Slaapwel celebrity lovers! :+:

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 00:32

Nate <3 Ik hou echt van zijn stem :j

Ik heb ook een crush, Bruno Mars :+: Ik krijg gewoon serieus kriebels als ik een filmpje zie ofzo en ik blijf nu expres wakker omdat om 1 uur zijn nieuwe single uitkomt en er een livechat volgt :o

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 01:04

Ik heb het ook zo erg met Trey Songz!
Heb vorig jaar 85 euro aan een kaartje uit gegeven en om 10 uur vertrokken naar amsterdam terwijl de deuren om half 8 open gingen maar het was geweldig haha!
En ook ik krijg kriebels als ik naar zn clips kijk en zelfs stiekem en beetje jaloerse gevoelens naar de meiden die mee spelen hihi