)Dit jaar op Pinkpop stond ik helemaal vooraan en ja ik heb heel hard meegezongen en gegild!

Ook groot fan van Trivium. Het leuke daarvan is dat de bandleden erg interactief zijn. Zo spreek ik de bassist regelmatig op twitter en herkende hij mij toen ik vooraan stond op Fortarock

Overigens ben ik over 2 dagen 17.
Tokio Hotel ben ik een paar jaar geleden ook op een concert geweest, maar ik stond lekker achteraan te genieten

Alleen om aan te geven dat gewoon lekker genieten niks mis mee is.
Speciaal voor jou heb ik even zitten graven in de e-mailarchieven van een 18-jarige ik en herlezen wat ik toen allemaal mailde. Ik zat op een wolk toen, hoor! Superblij ook met de respons, betekende de wereld voor me. Zojuist heb ik een kwartier nodig gehad om van m'n lachstuip te bekomen: wát een emotionele onzin staat er in die emails en wat gaat die arme meneer er vriendelijk mee om! Ik heb echt medelijden met 'm.

Tegelijkertijd weet ik uit ervaring dat je een paar jaar later denkt van joh, heb ik dat gezegd? Meer om aan te geven dat het iedereen overkomt en dat het ook over gaat, want als je je er zo diep ongelukkig onder voelt is dat geen prettig vooruitzicht, lijkt me. Ik kan hartstikke hard om mijn acties lachen, maar ze zijn me stiekem ook dierbaar. Niks om je voor te schamen. 
ik máánden ben geweest. Als je de behoefte aan zoiets voelt, wat houdt je tegen? Ik in ieder geval niet, hoor! Maar ik behoud als ervaringsdeskundige wel het recht om er de draak mee te steken.
) in plaats van ruimte voor interpretatie en mooie symboliek in nummers te appreciëren.

Ik hou echt van zijn stem