Ik ben ook niet zo'n sociaal wonder verder
....Mss als we elkaar iig kennen, dat het minder eng is
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben ook niet zo'n sociaal wonder verder
....
? 
. Mochten jullie langskomen bij Quintus of vragen hebben over Quintus; let me know
. Dan kunnen we evt een drankje doen!
SPH aan de Hogeschool, vanaf september derdejaars alweer. 
M_ariskaa schreef:Ik zit er nu wel serieus over na te denken om mee te doen met de EL CID.
Alleen vind het ook zo apart dat 'ie al 2 weken voor het begin van het schooljaar wordt gehouden?
Ik ben er toen speciaal voor eerder teruggekomen van vakantie.
M_ariskaa schreef:Ik zit er nu wel serieus over na te denken om mee te doen met de EL CID.
Alleen vind het ook zo apart dat 'ie al 2 weken voor het begin van het schooljaar wordt gehouden?
.
. M_ariskaa schreef:Ik zit er nu wel serieus over na te denken om mee te doen met de EL CID.

M_ariskaa schreef:Ik was van plan om me vanavond in te gaan schrijven voor de EL CID-week.
Maar ik durf niet meer, ik wil er niet aan vastzitten.
En stiekem vond ik het best grappig om eens bij Minerva te kijken
Maar ga volgend jaar uni erbij doen, dus leek me wel leek om dan de EL CID mee te doen. En vond de intro van HS Leiden vorig jaar echt super!
....
Denk van augustinus, daar zaten mijn oude huisgenootjes bij, en hun jaarclub kwam regelmatig bij ons thuis, en dat was altijd gewoon gezellig. Wel balen dat ik dus niet met de EL-CID alles af kan gaan, want dat zou wel leuk geweest zijn om alles een beetje te leren.
. En heuu,... als ik bier op heb ben ik best sociaal
. Menino schreef:leuk Elise! Ik kan helaas toch niet naar de El cid omdat ik naar Sziget ga. Met de auto. En ook toetsen heb in die week. Ben pas de 13e of 14e in Nederland en met mijn sociale kwaliteiten lijkt het me heel awkward om in een bestaand groepje te komen....
Maarrrr, ik wil wel graag lid wordenDenk van augustinus, daar zaten mijn oude huisgenootjes bij, en hun jaarclub kwam regelmatig bij ons thuis, en dat was altijd gewoon gezellig. Wel balen dat ik dus niet met de EL-CID alles af kan gaan, want dat zou wel leuk geweest zijn om alles een beetje te leren.
Maar is het niet raar om lid te worden zonder EL-CID bweheh, het lijkt me zo sneu om in mijn eentje op de fiets naar een sociëteit te stappen.
Mss toch maar gewoon de tweede dag instromen van de el-cid. Woon toch in Leiden, dus als het niet bevalt ben ik zo weg. En heuu,... als ik bier op heb ben ik best sociaal
.
labyrinth schreef:Menino schreef:leuk Elise! Ik kan helaas toch niet naar de El cid omdat ik naar Sziget ga. Met de auto. En ook toetsen heb in die week. Ben pas de 13e of 14e in Nederland en met mijn sociale kwaliteiten lijkt het me heel awkward om in een bestaand groepje te komen....
Maarrrr, ik wil wel graag lid wordenDenk van augustinus, daar zaten mijn oude huisgenootjes bij, en hun jaarclub kwam regelmatig bij ons thuis, en dat was altijd gewoon gezellig. Wel balen dat ik dus niet met de EL-CID alles af kan gaan, want dat zou wel leuk geweest zijn om alles een beetje te leren.
Maar is het niet raar om lid te worden zonder EL-CID bweheh, het lijkt me zo sneu om in mijn eentje op de fiets naar een sociëteit te stappen.
Mss toch maar gewoon de tweede dag instromen van de el-cid. Woon toch in Leiden, dus als het niet bevalt ben ik zo weg. En heuu,... als ik bier op heb ben ik best sociaal
.
Wij hadden ook latere instromers en dat gaat prima hoor. Je wordt toch ingedeeld in een groepje waarvan de helft later ook je studiegenoten zijn, dus je hebt ook nog wat aan de contacten. Als vrouw moet je je wel meteen inschrijven als je er bent voor Augustinus hoor, is bizar snel vol.
). Maar vorig jaar was ik net 2 dagen terug uit Australië en was Lowlands, EL-CID er ook nog bij trok ik echt niet, dus dan maar dit jaar. Sowieso wel raar want ik zit al op kamers enzo
. Maargoed, ken helemaal niemand in Leiden en verveel me der altijd dood.
Heb ook maar 3 klasgenootjes oid. die ook op kamers zijn.