Boself schreef:Wat een achterlijk gedoe zeg. xd
Ik kan er ook nog steeds echt niet bij dat mensen hier serieus op in gaan

Iris, ik ging echt stuk om jouw reactie
Hier precies hetzelfde. Faalvrienden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BarbaLala schreef:Ik deed er ook aan mee en moest wel lachen om alle mannen die reageerden of ineens ook dranken op hun eigen wall gingen posten die niet eens meededen, zoals water, cassis enz.
dressagelady schreef:BarbaLala schreef:Ik deed er ook aan mee en moest wel lachen om alle mannen die reageerden of ineens ook dranken op hun eigen wall gingen posten die niet eens meededen, zoals water, cassis enz.
Vanavond zaten er 2 jongens bij mij in de coupé die het er over hadden
'Al die gekke dranken op facebook, ik snap er niks van!'
pniekepnak schreef:Mijn tegenreactie op fb is:
"En nu? Verdwijnt borstkanker als donderslag bij heldere hemel ofzo? *zucht*"
Krijg al de hele avond reacties van mensen die het volledig met me eens zijn, misschien gaat de andere helft van de facebookers ook ooit nog eens nadenken
Krijg al de hele avond reacties van mensen die het volledig met me eens zijn, misschien gaat de andere helft van de facebookers ook ooit nog eens nadenken

CaPrIoLe`79 schreef:Bagheera_206 schreef:
Dat zou nog een nuttig iets zijn. Tot jouw post had ik daar nog nooit van gehoord, dus dat kan nog wel wat naamsbekendheid gebruiken. En zoals je ziet gaat het heel snel rond.
Heb die dan ook maar meteen geliked op feestboek. Wist niet eens dat ze feestboek pagina hadden.