KootMiraDrum schreef:Ik heb contact met iemand, over camera en lens in mijn onderschrift, en die persoon schrijft me te gebrekkig nederlands, ik denk dat ik niet met die persoon in zee ga. "beste ik benbijna akkord met u prijs hoe kanik met u afspraak of kontakt
lat me weten
groete"
Die persoon biedt op marktplaats 5 euro voor tweedehands schoenen, dan zou die bij mij een cameraset van meer dan 2 1/2 duizend euro kunnen betalen?
Al die stomme niet-Nederlanders reageren vooral op elektronica. Toen ik mijn Canon 550D op MP had gezet kreeg ik ook de meest vreemde reacties.
Allemaal in het Engels en of ik mijn bankgegevens door wilde geven dat ze het geld over zouden maken en of ik het dan op wilde sturen.
Dat soort dingen heb ik liever dat mensen het persoonlijk op komen halen. Kunnen ze het meteen testen en heb ik achteraf geen discussie dat iets het niet deed of ontbrak. Daar waren ze zelf bij.
Ik heb wel 1 positief verhaal.
Dat mag ook wel een keer. Ik had een trekkerstentje voor 500 euro op marktplaats gezet en na lang heen en weer mailen wilden de kopers de tent toch wel hebben zonder te komen kijken. Ik was voor die prijs zeker de tent even gaan checken of hij compleet was en geen schade had. Toen hebben ze eerst netjes geld over gemaakt en tja toen heb ik hem ook wel netjes op gestuurd.