Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raponsje schreef:Magrathea schreef:Ik snap al dat geshop niet zo, net als alle schoonheidsbehandelingen... Daar heb ik dus echt geen behoefte aan
Oja, ik was vergeten dat ik ook een zwembad aan huis wil voor vriendliefkan ie elke dag gaan zwemmen, is goed voor z'n buikje en z'n reuma
Oh ik vind dat heerlijk.
s'Ochtends lekker pilates of yoga, uitgebreid douchen en dan met de meisjes lekker gezellig tutten met maskertjes, haar laten doen, nagels laten doen. Daarna lekker lunchen en daarna winkelen.
Klinkt als een prima dag voor mij.

), maar gewoon een nieuwe Opel Combo zonder gebreken 
) Verder zou ik een iets groter huis kopen met een stukje grond waar schaapjes op kunnen lopen en kipjes.

) en die is alsnog de hele dag bezig hoor.
Opruimen, schoonmaken, kinderen wegbrengen, boodschappen doen.
studiemiep schreef:ik zou gewoon aan het werk zijn in de wetenschap...(misschien niet fulltime maar toch wel 4 dagen per week zo).
Uiteraard vul ik de rest van mijn leven in met mooie reizen, fijne paarden en huis.
Ik heb mijn hersens niet voor niets gekregen en ga dus absoluut niet thuis zitten

Ik wil wel bezig blijven, dus ik blijf werken. Zowel in het onderwijs als in het atelier bij mij thuis dan.
Thuis op mijn kont zitten vind ik niets. Ouders krijgen ook wat. Een nieuw huis ofzo...
) Auto's vind ik niet zo belangrijk, zet er gewoon 3 op het erf waar vriend en ouders gewoon gebruik van kunnen maken.
Shoppen en beauty salons bezoeken is niet mijn ding maar een massage op zn tijd voor mijn spieren is niet verkeerd..
M'n vader z'n hypotheek wordt afgelost en ik denk dat hij veel plezier zou hebben van een camper. M'n broer en z'n vriendin en hun nieuwbakken baby krijgen ook jaarlijks een flinke som. Maar eerst gaan we met alle broers/zus en hun kids lekker luxe op vakantie
Ik zou het ook wel weten hoor 
)
)
Heb altijd het idee dat die zo lief en gezellig zijn 

want ik heb daar ook gewoon stallen enz...