Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Nadeel van de winter vind ik dat die afgrijselijke uggs weer bij mensen uit de kast komen
Voordeel; ik ben gek op schaatsen op natuurijs!niets mooiers dan een toertocht rijden
vuurneon schreef:Nadeel van de winter vind ik dat die afgrijselijke uggs weer bij mensen uit de kast komen
Voordeel; ik ben gek op schaatsen op natuurijs!niets mooiers dan een toertocht rijden
Met kerst heb ik dan niet zoveel; er missen altijd mensen van het gezin. Zus gaat namelijk graag op vakantie en bij de schoonfamilie moet er altijd 1 werken. Dus het is altijd passen en meten.
En er zijn echt teveel jarig in december, veel te dure maand haha
Maar goed, de koud vind ik fijn
1234 schreef:
Cassidy schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen die de winter leuk vinden en zich voorstellen om 's avonds lekker op de bank in een deken gewikkeld en met een kaarsje aan, fulltime werken en na een fulltime baan eventueel nog hun paard willen/moeten rijden of als ze niet rijden, op zijn minst moeten verzorgen.
Ik ben door de week om 6 uur mijn bed uit, en stap rond middernacht mijn huis weer in.
Dus bankhangen? Wanneer doen jullie dat?
Cassidy schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen die de winter leuk vinden en zich voorstellen om 's avonds lekker op de bank in een deken gewikkeld en met een kaarsje aan, fulltime werken en na een fulltime baan eventueel nog hun paard willen/moeten rijden of als ze niet rijden, op zijn minst moeten verzorgen.
Ik ben door de week om 6 uur mijn bed uit, en stap rond middernacht mijn huis weer in.
Dus bankhangen? Wanneer doen jullie dat?
Cassidy schreef:Als ik na een koude avond van de paarden kom, dan ga ik douchen om warm te worden en dan als de sodemieter mijn bed in. Ik heb helaas mijn slaap hard nodig, dus ook een half uurtje bankhangen gaat er niet inzitten. En als ik meer dan 24 uur in een dag kon proppen, dan had ik dat allang gedaan.
AmyII schreef:Jeetje je kan ook wel erg negatief doen over de winter.. En dat je 's winters pas middernacht thuis komt; lijkt me dat dat dan in de zomer ook zo is.. Als jij toevallig geen zin hebt in de winter is dat heel jammer. Andere mensen vinden de winter wél fijn, misschien leuk om die mensen in hun waarde te laten?
Vraag me af waarom je in een 'ik heb zin in kerst topic' reageerd als je er zo heel erg geen zin in hebt..