[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:45

Als ik niet hoef te fietsen dan houd ik echt van de winter en kou <3 En ik heb alweer cacaopoeder ingeslagen voor de warme chocolademelk. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:46

vuurneon schreef:
Nadeel van de winter vind ik dat die afgrijselijke uggs weer bij mensen uit de kast komen :')

Voordeel; ik ben gek op schaatsen op natuurijs! :D niets mooiers dan een toertocht rijden <3

Voor mij, als koukleum van het ergste graad, zijn uggs mijn REDDING.
ik droeg altijd 2 paar dikke sokken in mijn laarzen oid.. echt verschrikkelijk was het..
maar heb nu mijn uggs <3 <3

en warme chocomelk begin ik al mee in september tot en met mei oid?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:47

vuurneon schreef:
Nadeel van de winter vind ik dat die afgrijselijke uggs weer bij mensen uit de kast komen :')

Voordeel; ik ben gek op schaatsen op natuurijs! :D niets mooiers dan een toertocht rijden <3

Met kerst heb ik dan niet zoveel; er missen altijd mensen van het gezin. Zus gaat namelijk graag op vakantie en bij de schoonfamilie moet er altijd 1 werken. Dus het is altijd passen en meten.

En er zijn echt teveel jarig in december, veel te dure maand haha

Maar goed, de koud vind ik fijn :)

En ik kan niet wachten totdat ik mijn heerlijke pantoffels buiten weer aan kan <3 Wat houd ik van die dingen zeg. Heerlijk warm!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:57

Ik loop er ook weer helemaal warm voor.. Heerlijk lange wandelingen door die gure kou maken, mijn pony weer voor de slee spannen, grote sneeuwpop voor de deur.. <3 en inderdaad, ik kan me beter kleden in de winter :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:58

1234 schreef:
[LZP] Ja dus? Ik ben een winter mens :D
Hier is al een topic over!

Die is een beetje doodgelopen ;) Vorig jaar was er een zelfde topic als dit, die tot maart liep, dus daar hoop ik weer op.
We zaten met een gezellige club, als onze ideeën uit te wisselen, vooral rond kerst was het heel gezellig daar!

Dus dit is meer een traditietopic, die ieder jaar weer terug komt :D

Dus hoop ook dat ie gewoon mag blijven staan ;)

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:58

Hier nog iemand! Heerlijk met een dekentje en een kop thee op de bank :j Paarden die ingepakt zijn met dekens hihi.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:59

1234 schreef:
[LZP] Ja dus? Ik ben een winter mens :D
Hier is al een topic over!

Nee hoor... Is een heel ander topic. Dit gaat over KERST/winter, niet over Wintermensen.
Bovendien is dit, zoals NatassJa zegt, een traditie topic. :j
Ik ben er ook weer bij! (al ben ik niet zo'n kerst mens...)

vuurneon

Re: Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:01

Ik word wel altijd blij van de kerstliederen op de radio; meebleren met Mariah is toch wel heerlijk haha :D

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:02

Ik meld mezelf ook!
Ik zal vorige week bij 28 graden al verlangend te denken aan de winter..... :')
Die knusse tijd met een warm drankje en de houtkachel aan.....* zucht* Laat maar komen!! *\o/*

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:04

Mijn docent is dan ook gek genoeg om van de week nog keihard Mariah Carey mee te brullen inderdaad.
Heerlijk om al die kerstmuziek weer te horen. :D

En wat dachten jullie dan van zo'n prachtige sneeuwwandeling met een pikzwart shetje met rode accesoires?
I'm in heaven! :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:06

Sneeuw haat ik, maakt het ijs gelijk zo slecht :P

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:09

vind juist het lekkere na zo'n koude dag, thuis komen, lekkere warme chocolademelk, op de bank kruipen met dekentje... Heerlijk..

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:09

Ondanks dat ik een gigantische kou kleum ben, ben ik wel gek op de winter!
Gezellig s'avonds thuis zitten, film kijken met de kaarsjes aan. I love it! <3

En inderdaad, de mode is in de winter ook veel leuker.
Ben nu alweer aan het kijken voor een winterjas (al zit ik momenteel met mijn winterjas in huis aan :+ ) en voor andere leuke kledingstukken!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:13

Ik vraag me af hoeveel mensen die de winter leuk vinden en zich voorstellen om 's avonds lekker op de bank in een deken gewikkeld en met een kaarsje aan, fulltime werken en na een fulltime baan eventueel nog hun paard willen/moeten rijden of als ze niet rijden, op zijn minst moeten verzorgen.
Ik ben door de week om 6 uur mijn bed uit, en stap rond middernacht mijn huis weer in.
Dus bankhangen? Wanneer doen jullie dat?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:14

Cassidy schreef:
Ik vraag me af hoeveel mensen die de winter leuk vinden en zich voorstellen om 's avonds lekker op de bank in een deken gewikkeld en met een kaarsje aan, fulltime werken en na een fulltime baan eventueel nog hun paard willen/moeten rijden of als ze niet rijden, op zijn minst moeten verzorgen.
Ik ben door de week om 6 uur mijn bed uit, en stap rond middernacht mijn huis weer in.

Meer uren in een dag maken ;)
En genoegen nemen met een half uurtje bankhangen :)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:16

Ja winter. :D Dan worden mijn tekencellen in mijn hersenen wakker en gaat het stukken makkelijker. Heerlijk al die kerstsfeer, speculaasbrokken, chocomel. <3

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:17

Cassidy schreef:

Mijn vriend voert voor zijn werk aan de paarden, dus is netjes na het avondeten thuis om bank te hangen.
Voerschema helpt erg, dus hoef geen 2 keer per dag erheen. Al ligt hij wel voor 22.00 op bed, dus een lange film kijken zit er niet in haha

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:19

......zucht.......ben gaan lezen, om te kijken waarom jullie de winter zo leuk vinden...... >;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:19

Als ik na een koude avond van de paarden kom, dan ga ik douchen om warm te worden en dan als de sodemieter mijn bed in. Ik heb helaas mijn slaap hard nodig, dus ook een half uurtje bankhangen gaat er niet inzitten. En als ik meer dan 24 uur in een dag kon proppen, dan had ik dat allang gedaan.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:20

Cassidy, Is er dan geen moment, dat je een keer eerder thuis bent ? of in het weekend ?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:21

Cassidy schreef:
Als ik na een koude avond van de paarden kom, dan ga ik douchen om warm te worden en dan als de sodemieter mijn bed in. Ik heb helaas mijn slaap hard nodig, dus ook een half uurtje bankhangen gaat er niet inzitten. En als ik meer dan 24 uur in een dag kon proppen, dan had ik dat allang gedaan.

Ik ga nooit meteen douchen, dat doet pijn :Y)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:23

Even aan alle mensen die kerst en winter NIET leuk vinden...

Ga alsjeblieft ergens anders zeuren, want WIJ vinden het wèl leuk. Wij mogen in de zomer niets zeggen, maar in de winter mogen we ook niet blij zijn????

Dus, iedereen die de winter NIET leuk vindt, ons krijg je niet klein, ik blijf de winter helemaal geweldig vinden!!!! Laat maar komen! Dikke lagen sneeuw! Héle dikke laag!! *\%/*

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:23

Jeetje je kan ook wel erg negatief doen over de winter.. En dat je 's winters pas middernacht thuis komt; lijkt me dat dat dan in de zomer ook zo is.. Als jij toevallig geen zin hebt in de winter is dat heel jammer. Andere mensen vinden de winter wél fijn, misschien leuk om die mensen in hun waarde te laten?

Vraag me af waarom je in een 'ik heb zin in kerst topic' reageerd als je er zo heel erg geen zin in hebt..

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:24

hmmmmm......idd xxJodyc......met een pikzwart shetje door de sneeuw kan ik ook met rode accessoires is idd wel heel leuk...en mn dochter verkleed.... <3

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:24

_/-\o_
AmyII schreef:
Jeetje je kan ook wel erg negatief doen over de winter.. En dat je 's winters pas middernacht thuis komt; lijkt me dat dat dan in de zomer ook zo is.. Als jij toevallig geen zin hebt in de winter is dat heel jammer. Andere mensen vinden de winter wél fijn, misschien leuk om die mensen in hun waarde te laten?

Vraag me af waarom je in een 'ik heb zin in kerst topic' reageerd als je er zo heel erg geen zin in hebt..