Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Maar er zit voor mij een wereld van verschil tussen een partner die een leuke ander ontmoet, zichzelf niet kan beheersen en vreemdgaat of iemand die zich bewust aanmeldt bij zo'n site met als doel vreemd te gaan.
Als je zo koelbloedig je partner gaat bedriegen, heb dan 't lef om het gewoon uit te maken.
NonaWen schreef:Hij is er een tijdje van de radio af geweest.. maar ik hoor 'm nu ook weer meerdere malen aan. Met 1,3 miljoen gebruikers![]()
Ik ben iedere keer weer verbaasd over deze reclamenog verbaasder over het aantal gebruikers.
SplashIsLief schreef:Evelli schreef:De second love spotjes werden trouwens alleen laat in de avond gedraaid. Deze nieuwe adverteerder over de hele dag verspreid.
Op de radio waren ze ook vaak overdag.
Anc schreef:Zolang jij en je partner er eerlijk over zijn naar elkaar, is dat prima.
Ik ken mensen met een open relatie die al jaren bij elkaar zijn en erg gelukkig met elkaar en het feit dat ze af en toe een "snoepje" hebben.
Pas wanneer het in het geheim gebeurt en je er je partner mee kwetst vind ik het een probleem worden en dat is waar dit soort sites toe uitnodigen.
Ze verkondigen de geheimen als "heerlijk spannend" en "een oppepper voor je relatie"
DaniBanani schreef:Maar er zit voor mij een wereld van verschil tussen een partner die een leuke ander ontmoet, zichzelf niet kan beheersen en vreemdgaat of iemand die zich bewust aanmeldt bij zo'n site met als doel vreemd te gaan.
Als je zo koelbloedig je partner gaat bedriegen, heb dan 't lef om het gewoon uit te maken.
Suzanne F. schreef:Discreet vreemdgaan is een enorm lucratieve markt! Meer dan de helft van alle mannen gaat (discreet) vreemd.
Als ik merk om me heen hoeveel bezette/getrouwde mannen met en zonder kinderen stiekeme dingen doen zonder dat vrouwlief het weet, dat is ongelooflijk.
Lente schreef:Zoveel mensen gaan vreemd.
Kan je er beter open en eerlijk over zijn toch?
Dan is het ook niet eens meer vreemdgaan in mijn ogen, maar dan komen we weer in de open-relatie discussie van een tijdje geleden
Bonita_Bon schreef:DaniBanani schreef:Maar er zit voor mij een wereld van verschil tussen een partner die een leuke ander ontmoet, zichzelf niet kan beheersen en vreemdgaat of iemand die zich bewust aanmeldt bij zo'n site met als doel vreemd te gaan.
Exact! Als mijn partner op een slechte avond zich niet kan gedragen en zoent met een ander, valt er nog wel wat te redden (hoewel het servies rijkelijk door de lucht zal zeilen) maar als hij op zoek gaat naar iemand om vreemd mee te gaan, moet ie rennen denk!