Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Re: Victoria Milan - Europa's nr. 1 site voor discreet overspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:17

Maar er zit voor mij een wereld van verschil tussen een partner die een leuke ander ontmoet, zichzelf niet kan beheersen en vreemdgaat of iemand die zich bewust aanmeldt bij zo'n site met als doel vreemd te gaan.

Als je zo koelbloedig je partner gaat bedriegen, heb dan 't lef om het gewoon uit te maken.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:18

DaniBanani schreef:
Maar er zit voor mij een wereld van verschil tussen een partner die een leuke ander ontmoet, zichzelf niet kan beheersen en vreemdgaat of iemand die zich bewust aanmeldt bij zo'n site met als doel vreemd te gaan.

Als je zo koelbloedig je partner gaat bedriegen, heb dan 't lef om het gewoon uit te maken.

Ik vind ook dat eerste heel erg, maar ik ben het met je eens dat het tweede nog erger is :j

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:24

Hij is er een tijdje van de radio af geweest.. maar ik hoor 'm nu ook weer meerdere malen aan. Met 1,3 miljoen gebruikers :=

Ik ben iedere keer weer verbaasd over deze reclame :') nog verbaasder over het aantal gebruikers.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:26

Bah, ik vind het echt walgelijk dat er voor dat zulk sites reclame word gemaakt. En nog walgelijker dat er ook echt vraag is Nasr zulke sites.
Ik snap echt niet dat er mannen en vrouwen zijn die koelbloedig zichzelf inschrijven voor zoiets en serieus opzoek zijn naar een affaire. Gelukkig weet ik dat als mijn vriend me zat is hij het lef heeft om het eerst uit te maken eer hij het aanlegt met een ander vrouwtje.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:27

Ik denk dat ook veel mensen zich inschrijven uit nieuwsgierigheid :P

Ach, maakt mij niets uit; een echte vreemdganger heeft immers geen site nodig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:29

Tja, het is niet mijn ding, ik ben van nature compleet monogaam, maar er zijn toch genoeg mensen die er een iets lossere grens op nahouden.

Zolang jij en je partner er eerlijk over zijn naar elkaar, is dat prima.
Ik ken mensen met een open relatie die al jaren bij elkaar zijn en erg gelukkig met elkaar en het feit dat ze af en toe een "snoepje" hebben.

Pas wanneer het in het geheim gebeurt en je er je partner mee kwetst vind ik het een probleem worden en dat is waar dit soort sites toe uitnodigen.
Ze verkondigen de geheimen als "heerlijk spannend" en "een oppepper voor je relatie"

Als ik er achter zou komen dat mijn hubbie op deze manier onze relatie een "oppepper" zou proberen te geven, dan is het toch echt over met de relatie.

Maar blijkbaar zijn er mensen genoeg die een andere mening hebben en zich inschrijven op zo'n site.
Dat moeten ze zelf weten, het is hun keuze, maar het is in ieder geval niks voor mij :n

De spotjes zijn verschrikkelijk, maar zeer duidelijk gericht op een specifiek publiek en dat past wel weer perfect bij de insteek van de site.
En negatieve aandacht is nog steeds aandacht ;)

Aangezien wij het nu allemaal over die spotjes hebben, hebben de makers hun doel bereikt!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:30

NonaWen schreef:
Hij is er een tijdje van de radio af geweest.. maar ik hoor 'm nu ook weer meerdere malen aan. Met 1,3 miljoen gebruikers :=

Ik ben iedere keer weer verbaasd over deze reclame :') nog verbaasder over het aantal gebruikers.

DEze spots (voor Victoria Milan) zijn pas sinds eergister op de radio :+
Eerder zijn er spots geweest van Second Love, dat is een andere website. Denk dus dat je in de war bent.
En ja, dit soort reclames mogen gewoon op de radio :)

De second love spotjes werden trouwens alleen laat in de avond gedraaid. Deze nieuwe adverteerder over de hele dag verspreid.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:35

Een heeeeeele tijd geleden was er naast Second Love idd nog een andere op de radio, weet alleen niet of dat deze was...

Ik vind het belachelijk ja, maar kan er verder alleen heel hard om lachen, aangezien mijn man en ik ze niet nodig hebben...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:37

Evelli schreef:
De second love spotjes werden trouwens alleen laat in de avond gedraaid. Deze nieuwe adverteerder over de hele dag verspreid.

Op de radio waren ze ook vaak overdag. :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:42

SplashIsLief schreef:
Evelli schreef:

Op de radio waren ze ook vaak overdag. :j

Op 2 of 3 zenders inderdaad wel.
Overgrote deel van de radiozenders heeft ze alleen uitgezonden vanaf 21.00 en dan tot 07.00. En dat vind ik best netjes :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 11:44

Anc schreef:
Zolang jij en je partner er eerlijk over zijn naar elkaar, is dat prima.
Ik ken mensen met een open relatie die al jaren bij elkaar zijn en erg gelukkig met elkaar en het feit dat ze af en toe een "snoepje" hebben.

Pas wanneer het in het geheim gebeurt en je er je partner mee kwetst vind ik het een probleem worden en dat is waar dit soort sites toe uitnodigen.
Ze verkondigen de geheimen als "heerlijk spannend" en "een oppepper voor je relatie"

Uiteraard zijn er stellen die afspraken maken om bijv. naar parenclubs te gaan, of een zgnd. 'open relatie' te hebben. Maar dan is er openheid en niets stiekems aan en dat vind ik wel een verschil met hoe deze site doet overkomen, het is allemaal stiekem en zonder dat er iemand iets vanaf weet (het is ook niet voor niets een affaire).
En dat vind ik persoonlijk te ver gaan dat er ook nog reclame voor gemaakt wordt.

Waar gaat het heen met de normen en waarden? Betekent dit dat liegen en bedriegen een geaccepteerde norm wordt?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:46

Bizar zeg.. heb deze spotjes nog nooit gehoord (luister ook niet vaak radio, maargoed)

Zou het verschrikkelijk vinden als ik erachter zou komen dat mijn vriend achter m'n rug om op dit soort sites zit, gadverdamme.. Hoop dat als hij deze behoeftes heeft hij ze eerlijk met me zou delen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:01

Dan zeggen we in feite hetzelfde Jibbel ;)

Ik hou er andere normen en waarden op na, maar helaas hebben we te maken met een vrijheid van menigsuiting en mag er dus gewoon reclame voor vreemdgaan, liegen en bedriegen gemaakt worden.

Persoonlijk vind ik de makers van de reclame en de site verkeerd bezig, maar zij vervullen een behoefte in de markt en willen gewoon geld verdienen.
Ik vind de mensen die zich inschrijven op zo'n site vele malen erger.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:36

DaniBanani schreef:

En geloof me, als iemand het laatste flikt, doet dat echt kapot zeer, laten we het simpel zeggen dat ik voor mijn gevoel geen moeder meer heb.

Ik heb dan ook bijna moeten kotsen toen ik voor het eerst zo'n reclame hoorde, wat is dat bij mij onwijs in het verkeerde keelgat geschoten zeg. Ik vind affaires in het algemeen walgelijk, maar er ook nog zo naar op zoek gaan, daar heb ik gewoon geen woorden voor over. En dan nog maar te zwijgen over de walgelijke personen die op dit idee komen.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:45

DaniBanani schreef:

Exact! Als mijn partner op een slechte avond zich niet kan gedragen en zoent met een ander, valt er nog wel wat te redden (hoewel het servies rijkelijk door de lucht zal zeilen) maar als hij op zoek gaat naar iemand om vreemd mee te gaan, moet ie rennen denk!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 12:56

Discreet vreemdgaan is een enorm lucratieve markt! Meer dan de helft van alle mannen gaat (discreet) vreemd.
Als ik merk om me heen hoeveel bezette/getrouwde mannen met en zonder kinderen stiekeme dingen doen zonder dat vrouwlief het weet, dat is ongelooflijk.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:00

Suzanne F. schreef:
Discreet vreemdgaan is een enorm lucratieve markt! Meer dan de helft van alle mannen gaat (discreet) vreemd.
Als ik merk om me heen hoeveel bezette/getrouwde mannen met en zonder kinderen stiekeme dingen doen zonder dat vrouwlief het weet, dat is ongelooflijk.

Mannen... Vrouwen niet natuurlijk :D je kan beter 'mensen' zeggen. Hooguit is het zo dat vrouwen minder snel 'betrapt' worden..

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:02

Weet je wat ik zo ontzettend jammer vind? Overspel komt bijna altijd uit, en dan is het huwelijk meestal over. En wie zijn er dan weer de dupe? De kinderen. En die hebben nergens om gevraagd...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:10

Bonita_Bon schreef:
Mannen... Vrouwen niet natuurlijk :D je kan beter 'mensen' zeggen. Hooguit is het zo dat vrouwen minder snel 'betrapt' worden..

Hm ja vrouwen gaan vast ook wel vreemd maar daar merk ik niks van. Ik merk het alleen van de mannen natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:32

Zoveel mensen gaan vreemd.

Kan je er beter open en eerlijk over zijn toch?

Dan is het ook niet eens meer vreemdgaan in mijn ogen, maar dan komen we weer in de open-relatie discussie van een tijdje geleden :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:42

Lente, maar dan kun je er in ieder geval voor kiezen als je een open relatie aangaat, en als dat bij je past geen probleem.

Dit is gewoon liegen en zo''n site maakt het gewoon sneller en makkelijker om een wip buiten de deur te vinden. Alles moet snel en makkelijk tegenwoordig, vreemdgaan maakt daar geen uitzondering op.

Persoonlijk lijkt mij dat het 'leukste' van vreemdgaan het proces van verleiding is, en dat is toch compleet weg met zo'n site?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:47

Lente schreef:
Zoveel mensen gaan vreemd.

Kan je er beter open en eerlijk over zijn toch?

Dan is het ook niet eens meer vreemdgaan in mijn ogen, maar dan komen we weer in de open-relatie discussie van een tijdje geleden :D

Lijkt bijna alsof het een excuus is...

Vreemdgaan en een open relatie is dan weer wat anders...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:48

Bonita_Bon schreef:
DaniBanani schreef:

Exact! Als mijn partner op een slechte avond zich niet kan gedragen en zoent met een ander, valt er nog wel wat te redden (hoewel het servies rijkelijk door de lucht zal zeilen) maar als hij op zoek gaat naar iemand om vreemd mee te gaan, moet ie rennen denk!

Mooi gezegd haha _O-

nienkefelice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:51

ik hoorde dit ook op de radio toen ik terug reed naar huis van stal.....

Mijn oren stonden te klapperen... dat HIER reclame voor word gemaakt, moet toch niet gekker worden zeg... -O-

KimberleyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:00

Opzich wel een slimme marketing strategie om te zeggen dat ze al 1.3 miljoen leden hebben ( correct me if i have the wrong number :)
Iedereen word nieuwsgierig en gaat zich aanmelden..

Waarschijnlijk is de oprichter enormmmmm ongelukkig en jaloers op mensen die wel een goede relatie hebben ! :)