Lange vrouwen, waar halen jullie je broeken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:49

Lengtemaat 36 is wel te vinden toch? Ik weet niet wat je budget is, maar voor 70 euro kun je hele fijne broeken krijgen. Zelf vind ik LTB een erg fijn merk, oa. bij Jeans Centre, Fiftysíx en Lake Side wel te verkrijgen..

H&M is inderdaad 3x niks, daar koop ik alleen van die 7/8 broeken ofzo, dan zijn het eigenlijk van die hoogwaterdingen, maar als je ze een paar keer omslaat ziet het er weer normaal uit, voor in de zomer, of in de winter in je laarzen..

Keet

Re: Lange vrouwen, waar halen jullie je broeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:52

Didi heeft veel lange basis bovenkleding. De immergut serie. Stof blijft lang goed en zit heerlijk.
Vaak hebben ze nog meer lange bovenkleding

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:54

En de Esprit dan? Kun je ook online shoppen, prima service en goede kwaliteit/prijsverhouding

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:36

Jeans Centre heeft idd fijne broeken, ook lengtematen en veel prijscategorieën! :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:58

TS, als je lengtemaat 36 hebt zou het niet moeilijk moeten zijn broeken te vinden. Ik heb lengtemaat 38 en bestel m'n broeken tegenwoordig in Engeland, via een Ebay shop, omdat ik ze hier niet kan vinden voor onder de 100 euro ;)

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:56

Ik ken het, ik draag meestal alleen nog maar broeken in laarzen of rokken/jurken omdat ik ze niet kan kopen in mijn maat. Ik ben 1,92 en heb lange benen. In ieder geval kan ik ze niet kopen met mijn budget en lengte, dat is geen doen.

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 03:49

Je zou ook de duurdere merken in de uitverkoop kunnen kopen? Men at Work heeft wel vaak goede uitverkopen voor spijkerbroeken. Of zit jouw maat daar nooit tussen?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 04:46

Ik draag al jaren alleen maar broeken van Only. Deze zijn in lengtemaat 36 en vallen echt fijn lang. Ik heb ook jarenlang lopen zoeken en proberen wat nu WEL past (ik ben 1.80 en in verhouding lange benen) en dit is het enige waar ik altijd slaag. Ik haal ze vaak bij de Okay. Miss Etam ben ik ook wel eens geweest maar op de één of andere manier is dat niet helemaal mijn winkel.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 04:47

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 06:14

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 06:30

Hudson is ook een fijne broek met lange modellen. Echter zijn ze in Nederland bijna niet te krijgen. Ik bestel ze via internet uit Amerika.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 06:55

Zelfde probleem hier. Ik heb me ook lange tijd beholpen met G-star, maar lengtemaat 34 is dan inderdaad vaak twijfelachtig. Ik vind sommige G-star broeken overigens van goede kwaliteit en andere minder, ligt aan de dikte.

Toevallig zag ik laatst op de webshop van Esprit dat ze broeken hebben tot en met lengtemaat 36, ook skinny jeans. Ze zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan G-star.
Edit: je kunt ze ook terugsturen als ze niet passen, kost niks dacht ik.

Wat ik ook wel eens doe als ik bv een kleur wil die ik nergens kan krijgen in een lengtemaat, dan koop ik een 7/8 broek of 3/4, die ik dan enkel draag met hoge laarzen erover.

Weet er iemand waar je het beste terecht kunt voor een damespak als je dit probleem hebt? Ik heb een tijd geleden eentje gevonden bij Mexx (broek was ook te kort, maar was beneden breed omgenaaid dus die kon wat langer gemaakt worden). Heeft me helaas wel 260 euro gekost, maar voor mijn gevoel had ik geen keus (had er al zeker 50 gepast die dag). Als iemand tips heeft daarover, dan ben ik benieuwd :)

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 07:13

Ik heb een mooie skinny van levi's lengte 36. Heb hem in Bataviastad gekocht, dus ook nog eens voor een goede prijs. Ze hadden er niet zo veel in die lengte en ook maar in 2 wijdtes (28 en 29), maar ze hadden ze iig. Anders in een gewone levi's winkel met de uitverkoop oid. G-star is mij ook altijd te kort en deze zit echt als gegoten.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:04

Ik haal al mijn broeken altijd bij Miss Etam. Om een of andere reden zijn dat de enige broeken die ik fatsoenlijk pas qua lengte en qua model :j
En ze zijn ook nog eens redelijk betaalbaar, ook wel fijn :)

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:41

Meldt zich ook even met een lengte van 1.90 m
ik koop mijn broeken bij de Vero Moda en bij Jeans Centre.
De meeste broeken van Vero Moda van lengte maat 36 heb ik al dus ben druk op zoek naar nieuwe modellen
Heb ook 2 broeken van lengte maat 38(!!!!!) in de kast hangen maar dat model zit me niet lekker
Ik volg het even! kijken wat andere er van denken!!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:43

Ik ben vorige week bij de Gstart outlet geweest en daar had ik 2 broeken voor 36 euro :)) En ook lengtemaat 36! Kun je alleen terecht met een pasje, via je KVK-inschrijving (a la Makro)

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:44

S.Oliver heeft lange broeken,en ze zitten ook nog eens mooi!
Niet erg duur :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 12:00

SummerLess schreef:
Heb ook 2 broeken van lengte maat 38(!!!!!) in de kast hangen maar dat model zit me niet lekker

Wat voor broeken zijn dat, en welke maat? Misschien wil je ze wegdoen, als ze toch niet lekker zitten? ;)

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:50

GamblersCup schreef:
SummerLess schreef:

Wat voor broeken zijn dat, en welke maat? Misschien wil je ze wegdoen, als ze toch niet lekker zitten? ;)

Ze zijn van Cars.
lengte 38 en wijdte 38/40
gekocht bij een winkel in hardenberg (jaren terug!)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:04

Amaryllis schreef:
Ik ben vorige week bij de Gstart outlet geweest en daar had ik 2 broeken voor 36 euro :)) En ook lengtemaat 36! Kun je alleen terecht met een pasje, via je KVK-inschrijving (a la Makro)

Waar zit die? :oo

Hoe doen jullie dat trouwens met pantalons of een broekpak? Ik zoek nog wat nets, vandaag bij H&M van die mooie creme-kleurige dingen gezien, maar allemaal te kort natuurlijk. Wil liefst dus beige of grijs bijv..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 20:07

imd schreef:
Amaryllis schreef:

Waar zit die? :oo

Hoe doen jullie dat trouwens met pantalons of een broekpak? Ik zoek nog wat nets, vandaag bij H&M van die mooie creme-kleurige dingen gezien, maar allemaal te kort natuurlijk. Wil liefst dus beige of grijs bijv..

Deze outlet heeft meerdere vestigingen. Onder andere in Andelst. Wij hebben ook een pasje. Alleen ik ben afhankelijk van mijn moeder en het is een stukje rijden.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:36

Klopt ik ga ook in Andelst! Ook nog in Amsterdam en Spijkenisse. :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:53

Ik ben 1.86, en ik vind de broeken van G-Star heel goed zitten. Maar meer loop ik weg van de Only. Ook hele leuke broeken, en ze zitten ook nog eens goed, én helemaal leuk voor meiden. En niet te kort ! :) Ideaal dus

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:44

Ik vind Only juist helemaal niets. De naden en stiksels van die broeken zitten altijd raar bij mij ofzo :)
Pantalons enzo heb ik trouwens van Esprit!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:54

Voor pantalons had ik ook een dergelijks probleem met broekmaat 34 en geen korte benen.
Ik ben uiteindelijk geslaagd bij de Zara! Hier hadden ze eindelijk broek die smal en lang genoeg waren ! En ik moest zelf bij een enkeling de broek inkorten.

Ik ben dan wel niet zo lang als jij (1.74) maar denk dat je qua pantalons bij de Zara zeker kunt slagen !

Hoe doe je dit bij paardrijden broeken? Kan me voorstellen dat dit helemaal een ramp is.
Bij mij was Anky een van de weinige (witte) broeken die lang genoeg was.