ik zit er helemaal doorheen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:45

_helga_ schreef:
zit hier nu weer in tranen. ;( bel ik me vriend op zeg ik dat ik goed nieuws heb van dat ik misschien op gesprek mag komen.
zegt die van jaa en dan kan ik zeker iedere zaterdag alleen poetsen en boodschappen doen.
en dan zie ik jou alleen nog maar op zondag bla bla bla.

waarom maakt hij het me altijd zo moelijk! waarom kan hij niet gewoon een keer zeggen ik ben blij voor je schat.
we komen er samen wel uit.
neeeee meteen weer beginnen te drijgen met dan gaat het niet opschieten en je bekijkt het maar als ik alles alleen moet doen..

Wat een lapzwans :+ kan ie de weg naar de supermarkt niet vinden? Ik poets altijd alleen en doe de boodschappen ook altijd alleen :D
Ik zou hier wel serieus over gaan praten over hoe die de toekomst ziet. Moeten jullie dan elke zaterdag samen boodschappen doen en poetsen :?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 15:47

Loetie84 schreef:
>;) Lekker vriendje heb je... Als je nu al dergelijke problemen hebt om een stage van een jaar. Hoe moet dat dan wanneer je geen baan naar je zin kunt vinden?

dat vraag ik me ook af.. sta hier egt te koken! -:(- kan hier zo kwaad om worden. ik zei al tegen hem. ik hou er ook rekening mee dat jij ook wel is op zaterdag moet werken. daar doe ik ook niet moeilijk over.
en het is egt niet zo dat je iedere zaterdag moet werken hoor..

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 15:47

verootjoo schreef:
_helga_ schreef:
zit hier nu weer in tranen. ;( bel ik me vriend op zeg ik dat ik goed nieuws heb van dat ik misschien op gesprek mag komen.
zegt die van jaa en dan kan ik zeker iedere zaterdag alleen poetsen en boodschappen doen.
en dan zie ik jou alleen nog maar op zondag bla bla bla.

waarom maakt hij het me altijd zo moelijk! waarom kan hij niet gewoon een keer zeggen ik ben blij voor je schat.
we komen er samen wel uit.
neeeee meteen weer beginnen te drijgen met dan gaat het niet opschieten en je bekijkt het maar als ik alles alleen moet doen..

Wat een lapzwans :+ kan ie de weg naar de supermarkt niet vinden? Ik poets altijd alleen en doe de boodschappen ook altijd alleen :D
Ik zou hier wel serieus over gaan praten over hoe die de toekomst ziet. Moeten jullie dan elke zaterdag samen boodschappen doen en poetsen :?

het ergste is nog dat het huis van hem is. en ik er alleen op zaterdag en zondag ben.. :(

verootjoo

Re: ik zit er helemaal doorheen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:49

Dan zou ik zeker niet gaan poetsen :o

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 15:53

daar heb ik het zelf naar gemaakt. :(
toen we net iets hadden ben ik hem gaan helpen met poetsen en deden we altijd samen boodschappen.
en nu vind hij het dus niet meer als normaal dat ik dat iedere week doe.
en ook nog is: wassen,strijken,afwassen,koken,boodschappen.

hij is dus bang dat hij dat iedere week alleen moet doen.
maar als ik 4 dagen werk en 1 dag school en ik op zaterdag moet werken dan ben ik door de weeks een dag thuis en dan kan ik dan tog ook gewoon naar hem toe gaan en een keer poetsen ofzo..

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:55

Hoeveel uur moet je stage lopen?

Hij kan toch ook doordeweeks poetsen en boodschappen halen..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:55

Dat kan zeker als je daar zin in hebt, maar ik persoonlijk zou je wel voor gek verklaren. :o
Laat hem zelf eens wat doen... Krijgt ie heus niks van.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:56

Leuke vriend heb je. Zou eens een goed gesprek met m aangaan, want hij kan jou niet verbieden daar stage te gaan lopen omdat
je dan misschien wat minder tijd voor hem hebt. Tis jouw toekomst en die moet je niet door hem laten verpesten, gewoon lekker je
school afmaken en dus gewoon stage gaan lopen daar. En zeker als het zijn huis is waar jij maar 2 dagen in de week bent zou ik dus
echt niet gaan poetsen voor hem hoor. Hij heeft zn eigen huis en hij heeft daar de verantwoordelijkheid voor, niet zn vriendin!

Ik hoop dat je bij die broodjeszaak aan de slag kunt! Ik heb ook niet mijn droomstagebedrijf helaas, maar ik zal er toch
t beste van moeten maken, er is immers niks anders te vinden (bouw, dus ook aardig lastig momenteel). En je leert er altijd van!
Overigens kreeg ik wel standaard stagevergoeding, 300 euro in de maand maar toch, tis wat ;)

Edit; Jeetje.. je word gewoon gebruikt als 'schoonmaakvriendin'.. ik zou echt even goed praten en eens niet in t weekend komen.
Laat m maar even zien dat t niet vanzelfsprekend is dat hij doordeweeks niks hoeft te doen omdat jij er in t weekend bent. Pfff.. :n
Laatst bijgewerkt door Loiz op 23-08-12 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:57

DanaDeen schreef:
Hoeveel uur moet je stage lopen?

Hij kan toch ook doordeweeks poetsen en boodschappen halen..

Hij is vrachtwagenchauffeur dus zal ddw wel niet thuis zijn. Maar dan nog, hoe deed ie het voor hij TS kende?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:01

Ben jij zijn vriendin of zijn goedkope huisslaafje?
Zijn huis, jij woont daar nog niet, dus ik zie het probleem niet dat hij zijn eigen huis schoon moet maken.
Mijn beste vriendin is hier ook iedere week een dag, maar ik heb nog nooit van haar verwacht dat zij mijn huis schoon maakt, ook al helpt ze me wel eens.
Sjongejonge zeg, ik zou maar eens een goed gesprek met hem aanknopen!
En wat dan nog als jullie wel samen zouden wonen? Ik woon ook samen en mijn vriend voetbalt op zaterdag en werkt doordeweeks, dus ik moet ook vaak alleen boodschappen doen. Lekker boeiend. Als vriendje kan, gaat ie heus wel mee hoor. Maar ik ga hem echt niet verplichten of dreigen dat ie het kan bekijken als hij een keertje niet mee boodschappen gaat doen.
Ofwel, ik vind dat je vriend vreselijk overdrijft en voor hem zou ik al helemaal niet stoppen met die opleiding.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:03

Begrijp ik goed dat jij ZIJN huis schoonmaakt. En dat jullie niet eens samenwonen in dat huis, maar dat jij alleen in het weekend komt 'logeren'? Is 'ie nou helemaal gek geworden. Een schop onder z'n hol kan 'ie krijgen. Als je daar bent is het logisch dat je je eigen rommel opruimt. En een keertje boodschappen doen voor in zijn huis is ook prima. Maar voor de rest zou ik er echt niet aan beginnen.

Iemand die je tegenhoudt in je ontwikkeling is nooit een geschikte levenspartner. Je kan pas gelukkig worden als je elkaar stimuleert, en dat betekend ook dat je elkaar soms wat losser moet laten en elkaar wat minder kan zien.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:05

Meid, mijn lieve vriend doet wat een goede vriend hoort te doen; mij aanmoedigen! Mijn opleiding vindt hij ook ongelooflijk belangrijk en steunt mij volledig.
Niet afkraken en piepen om het schoonmaken van het huis :n

Laat je niet tegenhouden door een vent! ;)

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:08

Als hij doordeweeks niet thuis is, kan het ook nooit zo'n zooitje zijn dat je in het weekend met twee man moet gaan poetsen :)*

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:11

Meid, je vriend heeft er mee te dealen.
Jij wilt graag je opleiding afmaken, en daar moet je vriend dan maar wat voor over hebben!
Als hij nu even inziet dat samen bikkelen sneller gaat dan piepen om jouw werktijden, dan gaat het allemaal een stuk handiger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:11

Wat een l*l van een vriend heb jij. Hij snapt zeker niet dat het voor jullie toekomst is. Getuigt niet van een hoog niveau imo. Sorry maar wat een **kel. GEwoon voor jezelf kiezen hoor! Dan heb jij straks mooi een diploma op zak!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 16:20

heb hem net nog even gesproken maar blijkbaar snapt hij mij nog steeds niet..

ik betaal in de weekenden niet de boodschappen want ik heb geen werk en daarom doe ik poetsen zeg maar.

maar ik denk zo:
ik ga dinsdag op voor me rijbewijs.
ik krijg rond de 700 euro per maand aan salaris straks.
dan kan ik in 2 maanden een auto kopen. want hoef verder niks te betalen in de maand.
en dan kan ik met de auto naar hem toe door de weeks als ik een dag vrij ben of vroeg klaar ben met werken en dan boodschappen doen enz.
maar blijkbaar doe ik het helemaal fout enz.

achja hij bekijkt het maar gelukkig is hij nu het komende uur in belgie dus heb ik even rust!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:21

Weet je zeker dat hij je toekomst is? :=
Ik mis echt de steun.

Zet echt door met je stage :) papiertje is betrouwbaarder immers dan een vent.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:21

Wil je echt je hele leven rond heb bouwen? Ik heb het idee dat je alles aanpast aan zijn wensen. Doe je ook wel eens gewoon dingen voor jezelf. Je eigen weg kiezen?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 16:22

xxJodyC schreef:
Meid, je vriend heeft er mee te dealen.
Jij wilt graag je opleiding afmaken, en daar moet je vriend dan maar wat voor over hebben!
Als hij nu even inziet dat samen bikkelen sneller gaat dan piepen om jouw werktijden, dan gaat het allemaal een stuk handiger.

jaa heel graag!
want dan kan ik altijd ergens aan de bak want op veel plaatsen vragen ze koks.
als we nu samen hard werken en ik me opleiding klaar heb en werk heb dan kunnen we samen gaan wonen bij hem.
en uiteindelijk samen een huis kopen!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:23

DanaDeen schreef:
Als hij doordeweeks niet thuis is, kan het ook nooit zo'n zooitje zijn dat je in het weekend met twee man moet gaan poetsen :)*

Moet je geen huisdieren hebben... Anders is er nog best wat te doen in het weekend hoor!
Overigens heb ik daar een andere oplossing voor gevonden: de automatische stofzuiger! Zuigt iedere dag, zodat ik dat in de weekenden niet meer zelf hoef te doen <3

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:23

Kijk, nieuwe kansen, broodjes zaak!
Hoop voor je dat het wat wordt.

Snap 1 ding niet, zou er van uitgaan dat je vriend je zou stimuleren in het halen van je diploma,
dat doet hij zo te horen niet echt.
Dat is wel heel jammer.

Pardon.. je bent zijn vriendin en moet perse poetsen voor een bordje eten?
Als hij echt van je houdt snapt hij dat je diploma belangrijk is en neemt dat jaar voor lief,
als je later werk hebt kan je aan het huishouden bijdragen.

Meid kies in ieder geval voor je diploma, dan heb je later veel meer vrijheid.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 16:24

Anoeska schreef:
Wil je echt je hele leven rond heb bouwen? Ik heb het idee dat je alles aanpast aan zijn wensen. Doe je ook wel eens gewoon dingen voor jezelf. Je eigen weg kiezen?

nee nooit.
ik wil het voor iedereen goed doen.
hij en me ouders willen dat ik me opleiding afmaak nou dat wil ik ook.
hij wil dat ik op zaterdag en zondag vrij ben.
hij wil dat ik een auto koop als ik me rijbewijs heb zodat hij niet iedere keer op en neer hoeft te rijden.

en voor me zelf heb ik het idee dat ik niks goed KAN doen.
ik doe het altijd wel voor iemand verkeerd. ;(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:25

Ik zou eerst niet verder kijken dan 'je opleiding afronden' en daar je volledig op richten.

Zou echt tof zijn als je lekker je stage kunt doen in de broodjes zaak.

Hij wist van te voren dat jij kok wil worden, jij kraakt zijn werk toch ook niet af en raad hem maar af om vooral niet te doen wat hij wil?

En je bent verdorie 18, je kan toch zelf wel bepalen wat JiJ wil? Niet anderen?

Ik studeer voor mijzelf, voor niemand meer of minder ;)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 23-08-12 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 16:25

Sjolvir schreef:
Kijk, nieuwe kansen, broodjes zaak!
Hoop voor je dat het wat wordt.

Snap 1 ding niet, zou er van uitgaan dat je vriend je zou stimuleren in het halen van je diploma,
dat doet hij zo te horen niet echt.
Dat is wel heel jammer.

Pardon.. je bent zijn vriendin en moet perse poetsen voor een bordje eten?
Als hij echt van je houdt snapt hij dat je diploma belangrijk is en neemt dat jaar voor lief,
als je later werk hebt kan je aan het huishouden bijdragen.

Meid kies in ieder geval voor je diploma, dan heb je later veel meer vrijheid.

daar kies ik zowiezo voor! dat is het belangrijkste.
want zonder diploma kom ik niet aan de bak.
en zonder werk geen geld en geen leven.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:26

Kijk, dat klinkt als verstandige meid van deze tijd!
Denk dat hij even moet wennen aan het idee, hoop ik althans en dan bijdraait?
Hij zal toch ook wel snappen dat jouw diploma heel belangrijk is, belangrijker dan een schone vaat
en een zak aardappels.