_helga_ schreef:zit hier nu weer in tranen.bel ik me vriend op zeg ik dat ik goed nieuws heb van dat ik misschien op gesprek mag komen.
zegt die van jaa en dan kan ik zeker iedere zaterdag alleen poetsen en boodschappen doen.
en dan zie ik jou alleen nog maar op zondag bla bla bla.
waarom maakt hij het me altijd zo moelijk! waarom kan hij niet gewoon een keer zeggen ik ben blij voor je schat.
we komen er samen wel uit.
neeeee meteen weer beginnen te drijgen met dan gaat het niet opschieten en je bekijkt het maar als ik alles alleen moet doen..
Wat een lapzwans
kan ie de weg naar de supermarkt niet vinden? Ik poets altijd alleen en doe de boodschappen ook altijd alleen 
Ik zou hier wel serieus over gaan praten over hoe die de toekomst ziet. Moeten jullie dan elke zaterdag samen boodschappen doen en poetsen
bel ik me vriend op zeg ik dat ik goed nieuws heb van dat ik misschien op gesprek mag komen.
Lekker vriendje heb je... Als je nu al dergelijke problemen hebt om een stage van een jaar. Hoe moet dat dan wanneer je geen baan naar je zin kunt vinden?
kan hier zo kwaad om worden. ik zei al tegen hem. ik hou er ook rekening mee dat jij ook wel is op zaterdag moet werken. daar doe ik ook niet moeilijk over.

papiertje is betrouwbaarder immers dan een vent.