Boven de 25 graden als het ook nog amper waait, ben ik echt niet happy
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de sfeer, de gezelligheid!
En dat betekend ook voor mij vaak moe zijn en 's ochtends amper mijn bed uit kunnen komen
Pelryo schreef:Je mag een wintertje bij mij meemaken.
ik heb geen verwarming, alleen een kachel die zodra het vriest het huisje niet warm kan krijgen.
ik heb alleen koud water uit de kraan
ik heb genoeg diertjes uit het bos die warmte komen zoeken
zodra je uit bed stapt, stap je in dezelfde temperatuur als buiten. dus ook als het vriest.
dus ik duim voor een milde winter.

Colway schreef:Ik geloof dat ik een vol-jaar mens ben, ik ben gek op de lente, zomer, herfst en winter
heerlijk toch

Goof schreef:Pelryo schreef:Je mag een wintertje bij mij meemaken.
ik heb geen verwarming, alleen een kachel die zodra het vriest het huisje niet warm kan krijgen.
zodra je uit bed stapt, stap je in dezelfde temperatuur als buiten. dus ook als het vriest.
Zeg, het is 2012 he
Hier kies je toch zeker niet voor.
Goof schreef:Pelryo schreef:Je mag een wintertje bij mij meemaken.
Zeg, het is 2012 he
Hier kies je toch zeker niet voor.

En het is soms wel afzien als je in het donker ijs staat te bikken uit waterbakken en de stal niet uitgemest krijgt omdat de strokorrels aan de bodem gevroren zitten
En met goede winterbanden kom je al een heel eind en ik vind het heerlijk om in de sneeuw de post rond te brengen, dan krijg ik altijd een wintersportgevoel.
Winter vind ik heerlijk, zomer ook. Heb ook geen last van de warmte, heerlijk! Snap ook niet waarom iedereen zo moet klagen, is het eindelijk lekker warm (waar iedereen om zeurt de hele lente al) gaat er collectief geklaagd worden,pfff. In de zomer kun je lekker lang in de tuin zitten, spreek je (ik iig) meer mensen, die bv langskomen op straat. In de winter gaat toch iedereen maar snel weer naar binnen. Maar de winter vind ik ook heerlijk, vooral een lekkere strenge. En kerst en oud&nieuw vind ik super gezellig. Daarna zak ik altijd een beetje in een gat en wil ik de zomer