Dat is nou echte liefde!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilayda
Berichten: 991
Geregistreerd: 18-12-10

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 08:48

Wat mooi zeg.
Dat is heel zeldzaam

Maar ik geloof eerlijk gezegd niet echt meer in echte liefde, ik denk wel dat het bestaat maar dan moet je heel veel geluk hebben.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 08:58

Weet je wat ik nog het allermooiste er aan vindt?

Dat jij de tijd hebt genomen om even met die meneer te praten en samen naar zulke dingen te kijken. Dat vind ik naast natuurlijke de liefde die hij en zijn vrouw hadden ook heel mooi.

Er zijn nog maar weinig mensen die tijd voor elkaar nemen, laat staan voor een vreemde.

Veseosunce
Berichten: 4668
Geregistreerd: 30-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:02

xx_Horsiex schreef:
Weet je wat ik nog het allermooiste er aan vindt?

Dat jij de tijd hebt genomen om even met die meneer te praten en samen naar zulke dingen te kijken. Dat vind ik naast natuurlijke de liefde die hij en zijn vrouw hadden ook heel mooi.

Er zijn nog maar weinig mensen die tijd voor elkaar nemen, laat staan voor een vreemde.


Bam, daar sla je de spijker op z'n kop!

Anne, je hebt iets moois meegemaakt en koester dat. <3

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:41

Prachtig!! <3

Jammer dat we tegenwoordig allemaal zo voor alleen onszelf kiezen, zo mega onafhankelijk worden (we kunnen alles zelf lijkt het wel, daar hebben we niets of niemand voor nodig...). Scheiden lijkt tegenwoordig veel makkelijker dan er voor te knokken, toch ben ik er van overtuigd dat echte liefde ook vandaag de dag nog bestaat. En ik hoop echt dat over pakweg 60 a 70 jaar nog veel oudere mensen zijn die zo over hun geliefdes kunnen praten, die zo fijn samen een leven hebben gehad. Die overal voor gingen met z'n 2'en! Het zijn prachtige verhalen wat ze altijd te vertellen hebben... :j

Doet me trouwens ook wel een beetje denken aan dit plaatje, ging een tijdje geleden rond op fb:

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49552
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:18

Dat laatste plaatje is oh zo waar. Tegenwoordig ben je net wegwerpmateriaal. Gewoon een gebruiksvoorwerp. Als het niet meer bevalt, gooi je het weg. Je wordt zo ingeruild voor een mooier, knapper, liever of jonger exemplaar.

SharonIndezz
Berichten: 4701
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:37

dat is nou het mooie van dit werk hé!

Maar ook veel mensen die vertellen wat ze allemaal hebben meegemaakt in hun leven, en hoe het vroeger ging.

Dan denk ik, wát boffen wij dat we het nu zo goed hebben...

Jolien_x
Berichten: 2416
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Lievelde

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:41

Kippevel! Wat een prachtig verhaal en wat super tof van jou dat jij de tijd genomen hebt om naar deze meneer te luisteren. De meeste mensen hebben altijd haast haast haast en nergens tijd voor!

Ik vind het ook zo mooi als mensen in een hogere leeftijd nog bij elkaar zijn, geweldig! Ik heb zelf buren die beide dik in de 80 zijn en nog op zichzelf wonen. Tuurlijk hebben ze hulp van kinderen en thuiszorg. Maar verder zijn ze gewoon nog zelfstandig. Geweldig!

Uppojono

Berichten: 3639
Geregistreerd: 10-05-05
Woonplaats: Loppersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 11:41

Ik ben het zo eens met xx_Horsiex. Ik vind het super dat je de tijd hebt genomen om naar deze man te luisteren, denk dat die mensen over het algemeen veel te weinig aandacht krijgen.

MarrieLeen

Berichten: 11403
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 12:31

Wat mooi Anne! <3

Ik krijg altijd "hartzeer" bij dat soort dingen, vind dat zo mooi om te zien.. Zelf ook in de thuiszorg gewerkt, heerlijk om die mensen een plezier te doen met samen koffie drinken. :j

Dat plaatje hierboven is ook zo waar!

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re: Dat is nou echte liefde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:51

Ik denk niet dat echte ware liefde bestaat, hoe graag ik dat ook zou willen denken...

Ik geloof wel in elkaar gelukkig maken, er voor elkaar zijn en voor elkaar vechten. Is dit echte liefde? Ik weet het niet, gezien ik ook denk dat je met meerdere mensen intens gelukkig zou kunnen zijn. Ieder heeft zijn of haar min- en pluspunten, daarom denk ik ook niet dat dé perfecte partner (de ware dus) bestaat. Maar als zijn of haar pluspunten jou minpunten opvullen en andersom ben je een mooi en eerlijk koppel. :)

Het plaatje hierboven vind ik erg mooi, maar het maakt wel iets in me los... De denkwijze van tegenwoordig is zo veranderd.. Ik ben namelijk al 6 jaar samen met mijn vriend, vanaf mijn 14e. Ja, erg jong maar op dit moment zou ik niet anders willen. Mensen vragen: is hij dan de ware? Wil je nooit iets anders? Mis je niet iets in je leven?
En dan denk ik, joh.. Gun ons het geluk dat we elkaar vroeg hebben gevonden en nog steeds gelukkig met elkaar zijn. Ik heb geen behoefte (op dit moment) aan een ander, we zijn blij met elkaar ondanks we soms ook mindere tijden kennen maar we 100% voor elkaar gaan en daar dus goed of zelfs beter uitkomen.
Maar dat is weer een andere discussie denk ik. ;)