Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polaris schreef:Gewoon partyplugs indoen en schijt hebben aan wat anderen ervan vindenIk heb ze tegenwoordig ook altijd in met harde muziek. Verbaas me erover dat je ze nog niet veel meer ziet.
sallandval schreef:Ik zou voor speciale concertplugs gaan, motorplugs zijn er eigenlijk om al het geluid tegen te houden en je wilt wel de muziek horen denk ik.
Undefined schreef:Hoi!
Ik ben vrijdag teruggekomen van een vakantie Sunnybeach met een piep in mijn oren.
Deze werd elke dag iets minder maar is vandaag nog steeds niet weg. Ik heb wel vaker zo'n piep gehad maar deze was altijd de volgende ochtend weer weg. Ben ook bij de dokter geweest en die zei dat ik moest wachten of het over zou gaan. Wel zei ze dat ik ingetrokken trommelvliezen heb.
Nu ben ik dus een beetje bang om weer te gaan stappen, die piep is namelijk erg vervelend en wil het zeker niet verergeren!
Ik zit er wel aan te denken om partyplugs te gaan halen, ik ken alleen niemand die deze heeft en wil eigenlijk ook niet dat je ze goed ziet. Iemand ervaringen?
Kimbers schreef:Iedere keer als je zo'n piep in je oren hebt betekent het dat je gehoorbeschadiging hebt opgelopen. Oordopjes zijn nu je het zo erg hebt gehad zeker niet onverstandig, maar als ik heel eerlijk ben zou ik het zelf nooit aanschaffen. Zou ze toch verheten/kwijtraken enz
Polly schreef:@TS, had je niet dat je harder ging praten? Dat had ik in het begin heel erg, als ik die doppen inhad vroeg mijn vriendje altijd waarom ik zo schreeuwde
Reggs schreef:Undefined schreef:Hoi!
Ik ben vrijdag teruggekomen van een vakantie Sunnybeach met een piep in mijn oren.
Deze werd elke dag iets minder maar is vandaag nog steeds niet weg. Ik heb wel vaker zo'n piep gehad maar deze was altijd de volgende ochtend weer weg. Ben ook bij de dokter geweest en die zei dat ik moest wachten of het over zou gaan. Wel zei ze dat ik ingetrokken trommelvliezen heb.
Nu ben ik dus een beetje bang om weer te gaan stappen, die piep is namelijk erg vervelend en wil het zeker niet verergeren!
Ik zit er wel aan te denken om partyplugs te gaan halen, ik ken alleen niemand die deze heeft en wil eigenlijk ook niet dat je ze goed ziet. Iemand ervaringen?
Bij In Den Glade Vicking geweest zeker?Ik ben daar vorig jaar na 30 min weer weg gegaan, vond het geluid zodanig hard staan dat het onprettig was!
Polaris schreef:Ik ben daar ook een vanHeb ook medelijden met de mensen die vooraan naast de speaker staan zonder plugs, of zijn zij al zo doof dat ze het niet merken