Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zeg dan alleen dat die verkeerd nummer heeft gedaan en klaar. Niet verder banketstaaf millennium schreef:Joyce_ schreef:
Jij denkt dat de politie echt tijd gaat besteden aan iemand die via de telefoon om iemands naam, leeftijd en foto vraagt? Die hebben echt wel betere dingen te doen hoor..![]()
Wel vervelend, maar trek je er niet teveel van aan, gewoon een verkeerd nummer gedraaid of iemand die zich verveeld en daarom random nummers gaat lastig vallen. Een geniepige pedofiel zie ik hier nou niet echt in..
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Mij is laatst bijna hetzelfde voorgevallen. Werd constant gebeld door een anoniem nummer en bij het opnemen kreeg ik geen gehoor. Totdat ik weer opnam en er een vervormde stem mij allemaal vragen ging stellen. Er waren vriendinnen bij, en we hadden hem op speaker gezet, dus hun waren getuige van dit rare telefoongesprek (waarbij ook gezegt werd dat hij/zij wist waar ik woonde er er nu aan zou komen).
Kijk, de ene persoon die lacht erom en vind zulke telefoontjes grappig, maakt zich verder niet druk, maar ik was er echt wel erg van geschrokken.
Nougoed, tevens (en ook wel gelukkig) zat er een zus van een vriendin van mij bij welke politieagente is, en volgens haar nemen ze dit soort rare telefoontjes bij de politie echt wel serieus. Temeer omdat het 'ik weet waar je woont en ik kom nu naar je toe' als dreigement wordt gezien, en er op dit soort vorm van stalking toch een pittige straf/boete staat.