:( dood-haar-probleem :(

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:43

ik gebruik lekker palmolive

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 17:25

ohw die reacties :p

kais: jij hebt een zieke geest Tong uitsteken Haha! whaha watch out, I am killerknor !! Tong uitsteken Tong uitsteken
maar goed,nivea heb ik ook al geprobeerd, dat is echt rommel, en dove ook !!!
ik zal die kerastase eens proberen
shampoo van de kapper begin ik niet aan, mij te duur!! en ik ga nooit naar de kapper,LOL smam knipt het nog steeds altijd Bloos!
haarmaskers doe ik ook regelmatig, ik heb ze van fructis en van elseve en nog wat andere geprobeert.....
zelfs equishine (verdunt!) heb ik wel eens in me haar gehad (laaannnng geleden)
het ziet er ook niet beroerd uit hoor, alleen heb ik liever zacht haar als dit stugge onkambare onhandelbare klithaar Boos!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:32

haar is toch al dood of niet Verward

maar ff serius.
kep goeie tips.
-Je moet je haar eens wassen met guhl(bier extract) en dan na wassen met een condissioner word je haar heel zacht van.
Als je voller haar wilt hebben moet je je haar wassen met clerol-herbel-essenses-natrial-volume-shampoo (hehe dat is eruit) domme reclame maar helpt echt.
dan kun je ook nog zo'n boletje kopen van fructies voor gespleten haarpunten. daar word je haar ook soepel en zacht van.

nog een tip. Gebruik een tijdje geen fohn.

nog een tip. Spoel je haar na het wassen eens met koud water af. gaat het van glanzen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 17:38

dankje gliss...
maar ik fohn nooit! en ik spoel idd met koud water af (ergens in de yes gelezen ooit :p )

ik zal die guhl eens gebruiken (stinkt die nie??) en conditioner gebruik ik altijd, en dan nog eens voeding!
voller haar hoeft nie, ik heb krullen, een kam erdoorheen en hoppa: whoopy goldberg kapsel Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:07

Ik heb (sinds het lang is) altijd statisch haar. En ik had ook alles al geprobeerd. Tijdens de vakantie in Spanje kocht ik uit pure wanhoop een potje Timotei (verkopen ze hier niet meer) en dat werkt dus als een tierelier. Mijn haar zit super (voor mijn doen dan), als ik het maar met dat spul behandel.
Vriendlief zit nu in Barcelona en heeft beloofd wat potjes mee te nemen.
Ook collega's uit Londen nemen het voor me mee.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:09

timotei hebben ze geloof ik nog bij de zeeman of wibra Knipoog echt waar! daar heb ik ze laatst nog gehaald, tenminste het was bij een of andere B-winkel zeg maar !

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:23

Dat is goed om te horen! Ik gebruik die met katoen, vooral het masker is super. Toch eens op zoek naar een b-winkel Haha!
Nu kan ik vriend en collega's weer gebruiken voor de import van andere producten.
Bedankt! Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:31

Lavendelshampoo van De Traay (is niet zo agressief als
gewone shampoos).
Af en toe een haarmasker van eidooier.
Na het wassen naspoelen met azijnwater voor de betere
glans!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 20:22

Botervlieg schreef:
Lavendelshampoo van De Traay (is niet zo agressief als
gewone shampoos).
Af en toe een haarmasker van eidooier.
Na het wassen naspoelen met azijnwater voor de betere
glans!



enne.....stink ik dan niet ?? Haha! Haha!
maar kzal het een x proberen iig bedankt ! OK dan!

enne jenny:
ze hebben geloof ik maar een of twee soorten timotei bij die winkels....ik hoop voor jou dat ze de goede hebben !!
Knipoog

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:39

Jennygirl schreef:
Ik heb (sinds het lang is) altijd statisch haar. En ik had ook alles al geprobeerd. Tijdens de vakantie in Spanje kocht ik uit pure wanhoop een potje Timotei (verkopen ze hier niet meer) en dat werkt dus als een tierelier. Mijn haar zit super (voor mijn doen dan), als ik het maar met dat spul behandel.
Vriendlief zit nu in Barcelona en heeft beloofd wat potjes mee te nemen.
Ook collega's uit Londen nemen het voor me mee.


weetje zoiets kun je bij de kappen ook kopen mijn kapster had het ook in mijn haar gedaan en voila. DE perfecte coup

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:21

Vitamine-B tabletjes is ook goed voor je haar, die kun je zo bij de drogist halen. Is ook goed tegen haaruitval, daar heb ik soms wel eens last van Lips are sealed Zo irritant al die losse haren Boos!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:34

Ik heb ook altijd droog en stug haar.
Fructies Hydraliss is super!!!
Wasvolgorde:

1: Dove normaal (lekker veel schuim en lekker zacht)
2: Fructis Hydraliss
3: Schwarzkopf anti-klit cremespoeling (ruikt naar cocos)

Of gebruik anders eens een kuur ofzo! Bij de tuinen hebben ze van die zakjes die uit twee fasen bestaan voor allerlei verschillende resultaten: glad, anti-pluis, glans, volumen, enz.
Je doet er eerst een soort cremespoeling in en als je onder de douche weg bent een soort lekker ruikende olie. Helpt ook erg goed!

Lianne007

Berichten: 2898
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 16:47

ik denk dat ik hier wel een paar tips van ga gebruiken..mijn haar is ook altijd zo stug en pluizig,terwijl ik heel vaak laat bij punten enzo..ik báál er zo van he

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:56

Gerbruik de Dove producten en haar maskers! Of keune conditioner die werkt ook goed!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:26

Ik heb ook zo'n haar, maar dan moet je niet gaan zeggen dat je haar dood is! *LOL*
Ff voor alle mensen zonder biologie:
Haar IS dood! Knipoog anders zou je het toch ook niet kunnen knippen?
Haar bestaad gedeeltelijk uit hetzelfde 'spul' (hoornlaagje geloof ik) als je opperhuid, (eelt bv, voel je ook niks van als je het eraf snijdt) dus haar is altijd dood.
hehe, dat is eruit. Haha!

Ethelate

Berichten: 21126
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:40

Sinds er op school iemand rondloopt die mij "meis met zachthaar" noemt, zijn er zoveel die mijn haar willen voelen Tong uitsteken
Gebruik meestal gewoon cremespoeling van kruidvat ofzo.
Maar van Andrelon de conditioner a la minute voor gekleurd haar, daar krijg je echt super zacht haar van. Heel fijn spul is dat.

loulou

Berichten: 14814
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:46

Kais schreef:
Ik dacht dat je bedoelde: 'Dood, haar probleem' of 'Dood haar probleem' *LOL*


haha zo las ik het dus ook *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22797
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:53

Ik zweer bij babyshampoo van Zwitsal Sinds ik mijn haar daar mee was voelt het vele malen zachter aan en heb ik niet meer zo'n last van jeuk op mijn hoofd door schilfers omdat het gewoon irriteerde.. Haha!

Mijn recept: Zwitsal

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:11

Idd Tallie, zwitsal help echt tegen een kriebelent hoofd!

Jokonootje

Berichten: 4866
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:51

Tallie1979 schreef:
Ik zweer bij babyshampoo van Zwitsal Sinds ik mijn haar daar mee was voelt het vele malen zachter aan en heb ik niet meer zo'n last van jeuk op mijn hoofd door schilfers omdat het gewoon irriteerde.. Haha!

Mijn recept: Zwitsal



idd dat helpt echt waar ...
en gaat ook nog eens lekker ruiken Knipoog
ik heb het ook gehad nadat ik mijn vlechtjes uit mijn haar haalde omdat mijn hoofdhuid stuk was moest ik een erg milde shampoo gebruiken dus heb ik die gekocht maar kon "zo" en borstel door mijn haar halen *LOL*

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:35

Annetje schreef:
Ik heb ook zo'n haar, maar dan moet je niet gaan zeggen dat je haar dood is! *LOL*
Ff voor alle mensen zonder biologie:
Haar IS dood! Knipoog anders zou je het toch ook niet kunnen knippen?
Haar bestaad gedeeltelijk uit hetzelfde 'spul' (hoornlaagje geloof ik) als je opperhuid, (eelt bv, voel je ook niks van als je het eraf snijdt) dus haar is altijd dood.
hehe, dat is eruit. Haha!


Grrrrr Jij ook altijd! dat zeg je ook altijd tegen mij als ik zeg dat ik dooie punten aan mijn haar heb! Haar IS dood!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:04

Ja kan er ook niks aan doen, maar het is gewoon zo.
Sterker nog! Haar is levensloos, want het heeft nooit geleefd
Het overlijdt niet ofzoiets (dan zou je wel kunnen zeggen: Verdrietig mijn haar is dood)
maar haar is dus altijd niet levend.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:20

ik heb echt superpluishaar met overal (ook op mn hoofd kaalscheren?)gespleten punten wat ik ook doe of gebruik het komt niet goed. als ik maskers en olie ed gebruik gaat mijn steile haar langs mijn gezicht hangen zo slap ziet er niet uit net een soort junkkapsel. de kapster zei tegen mij dat ik het niet zo vaak moet wassen maar moet het wel om de ene dag wassen anders word het bovenop vet en gaat het door en door naar paarden ruiken dat is niet zo leuk voor collega;s denk ik. Hoe vaak wassen jullie je haar?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 16:43

Ik heb nu elvive en dat werkt super. Ik gebruik elvive liss-intense met nutreleum van lóreal. Dat werkt echt goed. Ik heb de shampoo en cremspoeling en 1 a2 x per maand gebruik ik van dezelfde lijn het masker. Daarnaast doe ik na het wassen anti-friss serum uit dezelfde lijn in mijn haar en je komt er moeiteloos doorheen! Misschien niet super goedkoop maar zeker wel effectief! En anders een stuk eraf halen, dat wil vaak ook werken Haha!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:34

Ik heb nog een goeie. hop extract van andrelon. daarna dat herbel esseses natural volume shampoo. werk echt heel goed.