Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Voor diegenen die al rattenvoer zijn is de aanval een directe aanval, vooral op jou als persoon en wie je bent,
niet eens wat je doet.
De rat denkt voor jou, de rat bepaalt je motivaties en de aanvallen hebben altijd tot doel de rat zelf tot jouw ‘slachtoffer’ te maken
want jij hebt er schuld aan, jij ‘maakt’ dat de rat ‘gedwongen’ wordt bepaalde acties te ondernemen, of om je gewoon dood te zwijgen, te negeren.
skysari schreef:@sallandval zelf heb ik voor deze relatie 7 jaar iets gehad met een jongen waarvan 5 jaar samengewoond, hij was totaal anders als deze het typje saai,laks en lui gewoon een simpele jongen en doen en denken maar hij heeft me nooit zo slecht behandeld als de laatste... Ik denk dat ik veel spanning gemist heb het echte feesten en jong zijn en daarom wellicht op het type spannend en beetje fout val... Nog steeds als zo een type voorbij komt denk ik wel jummy maar ondertussen weet ik beter... they only bring you trouble... Zoiezo gaat binnenkort alles opgestart worden mbt psyg hulpik weet dat ik dat nodig heb om een aantal dingen een plekje te geven. tnxs voor de tip!