Toch nog vriendelijke mensen in ons landje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

Re: Toch nog vriendelijke mensen in ons landje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:29

Super aardig zeg! Wauwie!
Iemand die evenementen opbouwt heeft volgens mij vaak niet het ruimste budget van de wereld (correct me if i'm wrong) dus ik denk dat hij het blij'st zou worden van een geldbedrag. Met een pakketje bier erbij?
En hierboven al ergens gezegd; als het een knappe jongen is zou ik dat biertje maar samen opdrinken. Hoe leuk verhaal heb je als je vertelt hoe jullie elkaar hebben leren kennen :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:30

Wat leuk van hem zeg!
Bierpakket is bij alle mannen toch wel goed? :P

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 16:13

Ja inderdaad dat zijn wel de meest praktische ideeën. Heb ook aan geld gedacht maar wist het niet zo goed. Nog een dag bedenktijd. :D

Misschien kan hij wel een bokt evenement in elkaar draaien, hahaha

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:24

wat super dat hij dat voor je heeft gedaan, en ik zou ook voor het bier pakket gaan of een muziek bon of iets dergelijks...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:30

Wat aardig van die jongen, dat hij er ook zoveel moeite voor doet om hem bij je terug te krijgen. :)

Persoonlijk zou ik de humor er wel van inzien, van een chocolade iphone. :D Een vvvbon is in heel veel verschillende winkels te besteden, ben je net iets minder gebonden dan met een muziek bon oid.

Vorig jaar vonden we een iphone ergens op de parkeerplaats. Onmogelijk om te ontgrendelen en opnemen als iemand belde wou ook niet? Tenslotte de simkaart er uit gehaald en in mijn eigen telefoon gedaan. Kon eindelijk opnemen en 20 minuten later stond een zeer blije jongeman voor de deur met een mooi bloemstuk als bedankje. Zo simpel om te doen en zo blij dat andere mensen er mee kunenn zijn. :)

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:44

xManon_ schreef:
Wat leuk van hem zeg!

Hoef je bij mijn man niet mee aan te komen(al laat ie dat de gevers nooit merken en krijgt ie het jaar daarop zo weer een pakket van dezelfde haha). Vind die speciale biertjes helemaal niks....

Wel echt super aardig dat ie zoveel moeite heeft gedaan om je telefoon terug te bezorgen!
vvv bonnen zijn bij veel locaties in te leveren dan kan hij ermee doen wat ie wil.
Of 2 bioscoop kaartjes (haha als ie leuk is kan je met hem gaan :P )

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:51

Lieffiefi schreef:
WOW! dat is echt heel aardig!
Als hij leuk is, en jij bent vrijgezel... Ga je lekker uit eten...Of een mooie bos bloemen?

Of, hahaa, een chocolade iphone :)

Haha dat wilde ik dus ook neerzetten :)) Een Gall en Gall bon misschien? Kan ie zelf wat uitzoeken?
Erg aardig van hem! Niet iedereen zou het doen. Ik was mn blackberry verloren, nooit meer terug gevonden/gekregen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:54

hesterve schreef:
xManon_ schreef:
Wat leuk van hem zeg!

Hoef je bij mijn man niet mee aan te komen(al laat ie dat de gevers nooit merken en krijgt ie het jaar daarop zo weer een pakket van dezelfde haha). Vind die speciale biertjes helemaal niks....

Ja da's waar, net als dat mijn ouders een kast vol gekregen wijnflessen hebben :P

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:56

Wauw! jij hebt echt geluk!

zou iets leuks verzinnen, iets van een VVV bon idd, :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 16:59

Wat ontzettend lief van die jongen zeg!
En super fijn voor jou!

Een wensbon of pluim vind ik altijd een handig cadeau.
Omdat de ontvanger die bij heel veel verschillende soorten bedrijven kan inleveren. En dus zelf kan uitkiezen wat hij er van wil doen.
Dat kan van een dagje uit zijn, tot een pakket met iets er in, of een tijdschrift, of een cadeau, etc. etc.

M'n vriend krijgt altijd met kerst zo'n wensbon in z'n kerstpakket... En we doen er altijd hele leuke dingen van.
Vorig jaar een stofzuiger gekocht en een handsfree set voor de gsm in de auto. En kaartjes voor 't omniversum, een verrassingspakket en voor mij een verwendag naar de sauna. (waren bonnen opgespaard van een paar jaar bij elkaar).

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 17:03

Zo iets vergelijkbaars heb ik een paar weken geleden ook gehad met mijn Blackberry, ook ik was erg blij! :D Fijn dat je hem nu weer terug krijgt.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 17:19

Ik zou idd voor iets van bier gaan, super lief dat hij deze moeite heeft genomen !

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:21

Wat super lief van hem!

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:23

Dat er nog zulke mensen bestaan zeg! Echt super lief!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:26

Ik heb zo ook een keer een telefoon aan iemand terug gegeven (gevonden op een festival) en ik kreeg een doos Merci een ballon en 20 euro :)

Ik zou voor de vvv bon gaan.
Altijd goed.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:34

Femke schreef:
M'n vriend krijgt altijd met kerst zo'n wensbon in z'n kerstpakket... En we doen er altijd hele leuke dingen van.
Vorig jaar een stofzuiger gekocht en een handsfree set voor de gsm in de auto. En kaartjes voor 't omniversum, een verrassingspakket en voor mij een verwendag naar de sauna. (waren bonnen opgespaard van een paar jaar bij elkaar).

Dacht al.. zoo das nog eens een kerstpakket :')

Maar ik zou zelf ook voor een bon kiezen. Bijv vvv of cd of iets in die richting!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:35

Heeft hij zelf een iphone of je weet? Want dan kan je ook een itunes giftcard geven, kan je apps en muziek van kopen.

Bier is inderdaad niet iedereen blij mee, net als wijn of chocolade.
Maar vvv bonnen of een geld bedrag wel, kan iedereen wat mee.

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 20:00

Hahaha jullie zijn me een mooi stel! Op date.. Moet zeggen dat ik hem al had gecheckt en qua uiterlijk zal het mijn type echt niet zijn! Maar wie weet meiden, het gaat om het innerlijk he, haha.

Heb de chocolade iphone gevonden bij de jamin en inderdaad erg leuk om erbij te doen, gewoon voor het idee. Daarnaast denk ik een vvv-bon of geld.

Wat zouden jullie zelf eigenlijk doen in zo'n geval? Weet niet of ik het na 2 weken proberen nog lang zou blijven testen..

Vroeg me eigenlijk af hoe hij mijn email kon vinden aangezien ik de telefoon meteen had laten blokkeren.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:04

En je had een wachtwoord neem ik aan?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:05

Ik vroeg het me ook af eerlijk gezegd :+

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:07

Bastin schreef:
Wat zouden jullie zelf eigenlijk doen in zo'n geval? Weet niet of ik het na 2 weken proberen nog lang zou blijven testen..

Ik zou een advertentie op i-net neerzetten waar ik em heb gevonden en zou em op laten drogen en proberen aan te krijgen, maar als ie het niet snel zou doen en niemand is em kwijt zou ik em niet zo lang proberen aan te krijgen :7 Dus wat dat betreft vind ik hem een volhouder _/-\o_

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 20:22

Lizz schreef:
Heeft hij zelf een iphone of je weet? Want dan kan je ook een itunes giftcard geven, kan je apps en muziek van kopen.

Bier is inderdaad niet iedereen blij mee, net als wijn of chocolade.
Maar vvv bonnen of een geld bedrag wel, kan iedereen wat mee.

Heb werkelijk geen idee, zal daar ook moeilijk achter komen! Ga ieder geval nie naar het bedrijf zelf bellen :P

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 20:24

Iris82 schreef:
En je had een wachtwoord neem ik aan?

Ja, dat is me ook echt een groot raadsel! Kon er aan de telefoon niet achter komen maar zal hem vrijdag nog eens aan de tand voelen. Straks heeft hij doodleuk mijn foto's bekeken :9

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:54

Is heel simpel een iphone..... helaas.

Als je de iphone aan zet zegt hij dat simlock actief is en vraagt of je hem wil ontgrendelen. Kies je dan nee, dan kun je wel gewoon spelletjes op de telefoon spelen, reeds opgehaalde mail bekijken etc. Je kunt alleen geen verbinding maken met internet en niet bellen. Daarvoor moet hij namelijk wel ontgrendeld zijn.

Wanneer je hem hebt laten blokkeren dan doet de telefoon het nog gewoon alleen je simkaart kan niet meer bellen/smsen/internetten (geen kosten maken zeg maar) maar als je er een nieuwe kaart in zou stoppen was de tel dus bijvoorbeeld ook gewoon nog te gebruiken. Maar gelukkig heeft hij dat niet gedaan.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:57

Bastin schreef:
Hahaha jullie zijn me een mooi stel! Op date.. Moet zeggen dat ik hem al had gecheckt en qua uiterlijk zal het mijn type echt niet zijn! Maar wie weet meiden, het gaat om het innerlijk he, haha.

Heb de chocolade iphone gevonden bij de jamin en inderdaad erg leuk om erbij te doen, gewoon voor het idee. Daarnaast denk ik een vvv-bon of geld.

Vroeg me eigenlijk af hoe hij mijn email kon vinden aangezien ik de telefoon meteen had laten blokkeren.

de telefoon zelf blokkeer je niet, je simkaart wel maar je email adres en gegevens staan er wel gewoon nog op :)

edit: zie dat iemand boven me het al heeft uitgelegd :)

gelukkig heb je hem terug!