Gewoon even helemaal klaar met die Narcist!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 09:50

@duplo Hey meid! wist niet dat jij nog op bokt zat! ja alles een behoorlijke rollecoaster, gelukkig de diertjes niks overkomen , en eek ja mijn rots in de branding! Als tie weer een bui kreeg was het eerste wat ik deed naar die witte gaan en steun en bescherming. De geduldige en rust zelf. Mocht het allemaal bekoeld en opgelost zijn kom je nog maar een x langs bij die witte ;)

@ telpeva Bedankt! zo kan het id ook ipv wachten op een mod ;) zal zo even pb terug sturen.

@ appelxbanaan Vind het heel sterk van je moeder dat ze dan na al die jaren toch los weet te komen en dat ze het jaren dan vol heeft gehouden, kan alleen maar inzien dat ze dan de kracht om door te gaan heeft gevonden om voor haar kinderen te leven en dat vind ik heel STERK en MOEDIG! Zelf ook voor jou is het ongetwijfeld een moeilijke situatie geweest, echter mbt genezen dat is zo goed als onmogenlijk ook voor mij 1 van de redes om de handoek in de ring te gooien, ze kunnen niet veranderen en het is dan aan de omgeving om zich aan te passen aan hun.

@bzoem Ik heb inderdaad alles zo neer gezet en niet meer veranderd ik weet dat als ik dat ga doen ik dingen ga verbloemen en wilde zo puur mogenlijk mijn verhaal doen, daarbij is dit nog maar het tipje als ik alles hier neerzet dan denk ik dat ik een boek kan schrijven.. En je hebt gelijk mensen die Narcisme hebben kunnen er echt niks aan doen... Hun is het ook aangedaan dmv jeugdtraumaś en dat is gewoon echt erg, je moet jezelf ook gewoon blijven herhalen dat ze gewoon ziek zijn. En inderdaad hij kan gewoon niet anders reageren ontdanks vele beloftes.

Kan iedereen niet genoeg bedanken voor de postieve berichtjes en steun! het geeft de mens kracht!

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 09:56

Mer1980 schreef:
Ik heb het verhaal ook gelezen, wat een heftig verhaal zeg. Damn wat een ellende. Ik hoop dat hij gauw je huis verlaat. Echter zou ik een straat verbod aanvragen, want ik heb zo het vermoeden dan deze man niet van plan is je met rust te laten zodra jij weer in je eigen huisje trekt. Ook ben ik bang voor de gevolgen voor je dieren met deze kerel zodra je weer je paarden bij je huis hebt staan. Investeren in een goed alarm systeem is geen overbodige luxe want zo te horen is dit een heel gevaarlijk persoon.....

Ook aan een straat verbod zal hij zich niet houden ben ik bang, en dat die tot bepaalde dingen in staat is acht ik hem dat steeds meer, maar ik denk niet dat hij het nog een x in zijn hoofd zal halen om dat soort dingen uit te halen en zodra er iemand op het erf loopt dan slaan mijn honden al aan dus dat geeft mij al engzins een veilig gevoel. En als hij zometeen weer terug bij zijn familie woont dan moet hij 1,5 uur rijden om bij mijn huis te komen dan word drempel om even langs te gaan wat hoger dan als je op 5 min woont. Ik hoop gewoon snel weer de rust te vinden en me huisje in te kunnen gaan dat ik weer mijn leven kan opbouwen.

gohya

Re: Gewoon even helemaal klaar met die Narcist!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 10:17

Zo herkenbaar dit! Goede vrienden van me,de vader is ook een narcist, zijn na jaren pas uit elkaar gegaan.
De moeder herkende het niet,of wilde het niet zien? de kinderen werden de dupe,net als vele andere vrienden/fam. uit hun kring.Ik heb de moeder zo vaak gewaarschuwd,maar ze zag het gewoon niet.
En eindelijk gingen de oogkleppen af,ze zag eindelijk de realiteit.Ze is weg gegaan met de kinderen,hoop ellende,maar ze begint nu een nieuw leven.
Helaas voor de kinderen te laat,zij hebben er blijvende schade aan over gehouden.
Bij een narcist ligt het nooit aan hem maar áltijd aan anderen.

TS je hebt een hele verstandige keuze gemaakt! ik hoop dat je het geluk weer gaat vinden.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 10:31

Een gestoorde gek die vrienden van je in elkaar slaat, draden van de wei doorknipt en je paarden met een stok opjaagt om wraak op je te nemen zal zich niet laten weerhouden door 1 1/2 uur reistijd......

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 11:13

Ik zou zo iemand niet een gestoorde gek noemen,deze mensen zijn ziek.
Ze weten zelf niet dat ze zo zijn,ze vinden alles normaal wat ze doen en wat hun vinden/denken is normaal.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 11:22

Dan noem je het anders, maar als iemand mijn paarden met stokken najaagt de draden doorknipt en vervolgens mijn vrienden in elkaar slaat, is het weietsje erger dan ziek zijn. Die dingen horen bij een gestoorde gek, hoe ziek een narcist ook kan zijn..... Noem het dan een zieke gestoorde gek........ En dat soort mensen horen niet los in de maatschappij.....

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 12:27

Hmmm ik heb het verhaal tot halverwege gelezen maar kon er toen echt geen wijs meer uit zonder enters.. Sorry, hoop dat je het nog kan veranderen want zou het graag verder willen lezen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 17:01

@krissie: iets verderop heeft iemand anders het netjes neergezet... dus even doorscrollen......

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:21

Ow sorry hihi... Zal het daar even lezen :o :+

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 19:34

Poeh heb je verhaal gelezen en ik kan alleen maar zeggen dat ik het dapper vind dat ten eerste je verhaal hier neer hebt gezegd want dat getuigd al van moed en ten tweede dat je de moed hebt gevonden om bij hem weg te gaan! Super meis!
Ik hoop dat hij snel uit je huis is en je je leven enigszins weer verder kunt oppakken en hij je daarbij niet teveel in de weg zit.
Als je je verhaal verder kwijt wil of wat er nu allemaal aan de hand is mijn pb staat open, ik heb met mijn ex ook een hele hoop meegemaakt wat ik wel herken in jou verhaal en heb vorig jaar ook de moed gehad om mijn spullen te pakken.

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 10:28

beste mods gooi hier maar een slotje op... ik open wel een nieuw topic.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:00

Skysari: hoe gaat het nu?

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 11:03

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 14:23