@ telpeva Bedankt! zo kan het id ook ipv wachten op een mod

@ appelxbanaan Vind het heel sterk van je moeder dat ze dan na al die jaren toch los weet te komen en dat ze het jaren dan vol heeft gehouden, kan alleen maar inzien dat ze dan de kracht om door te gaan heeft gevonden om voor haar kinderen te leven en dat vind ik heel STERK en MOEDIG! Zelf ook voor jou is het ongetwijfeld een moeilijke situatie geweest, echter mbt genezen dat is zo goed als onmogenlijk ook voor mij 1 van de redes om de handoek in de ring te gooien, ze kunnen niet veranderen en het is dan aan de omgeving om zich aan te passen aan hun.
@bzoem Ik heb inderdaad alles zo neer gezet en niet meer veranderd ik weet dat als ik dat ga doen ik dingen ga verbloemen en wilde zo puur mogenlijk mijn verhaal doen, daarbij is dit nog maar het tipje als ik alles hier neerzet dan denk ik dat ik een boek kan schrijven.. En je hebt gelijk mensen die Narcisme hebben kunnen er echt niks aan doen... Hun is het ook aangedaan dmv jeugdtraumaś en dat is gewoon echt erg, je moet jezelf ook gewoon blijven herhalen dat ze gewoon ziek zijn. En inderdaad hij kan gewoon niet anders reageren ontdanks vele beloftes.
Kan iedereen niet genoeg bedanken voor de postieve berichtjes en steun! het geeft de mens kracht!