Ben ik nou de enigste...??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Majolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:50

Je bent echt niet de enige hoor, toen ik 16 was was ik absoluut niet met jongens bezig. Had er helemaal niks mee. Uitgaan deed ik ook niet. Vriendinnen om mij heen hadden elke maand een ander en eigenlijk vond ik dat een smerig idee. Indirect zoende ze naar mijn idee met de hele school :')

Ook had ik een vriendin die helemaal gek was van de Backstreet Boys en ziekelijk seksueel fantaseerde over ze.. dat vond ik zo raar, brr

Op mijn 24ste ontmoeten ik mijn eerste vriendje en we zijn jaren later nog steeds gelukkig. ;)

Er komt heus wel iemand op je pad.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:02

Ruby1995 schreef:
Ohnaja, ik val wel eerder op oudere jongens, maar ik doe nogal kinderachtige dingen met mijn zusjes enz. verstoppertje _O- maar geen vadertje moedertje hoor haha, zo erg is het ook weer niet!

Dat is niet leeftijdsgebonden hoor :+ Ik ben nu 21 (bijna 22 alweer pff) en ik ging vorige maand samen met mijn vriend met de hond spelen in het park. Was vooral leuk toen de hond uit zichzelf van de glijbaan af ging :') Dus wees vooral altijd jezelf, of je nu een vriend hebt of niet want dat is het belangrijkste!
En ik was op mijn zestiende er ook totaal nog niet mee bezig, dit is ook mijn eerste vriend waar ik nu 4 maanden mee heb. De één is er sneller mee als de ander. Ik was ook geen uitgaanstype enz. en heb er ook niets aan gemist. Die mensen zullen misschien eerder een vriend vinden, maar of ze er ook gelukkiger mee zullen zijn? Misschien wel, misschien niet.

tomklover

Re: Ben ik nou de enigste...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:20

dat had ik ook! op mijn 15e wel een vriendje gehad maar hield me niet echt bezig met uitgaan ect. vanaf mijn 17e is dat pas begonnen uitgaan jongens drinken ect. nu ben ik 19 en vind t nog wel leuk om uit te gaan maar ben wel even klaar met de jongens!! het kost je heel veel tijd en vrijheid en gezeik dus ik mis het totaal niet. ik zie wel wat er komt maar hoef voorlopig geen jongens meer lekker focussen op je eigen dingen en je eigen geluk!!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:17

Ik was op mijn 16e ook nog helemaal niet geinteresseerd in dat soort dingen, was veels te druk met de paarden :D
Een jaar later kwam het wel iets meer en kreeg ik mijn 1e vriendje, dat bleef 2,5 jaar aan, en toen dat uitging heb ik nog even het 1 en ander ingehaald :+

Komt wel, lekker bezig gaan met de dingen die je wel interesseren!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:55

Ook ik was er toen nog niet mee bezig.
Nu ben ik 18 en heb ik een hele lieve leuke vriend, het komt vanzelf wel :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:57

Je bent sowieso niet de enigste.. Ik heb dan wel geen eigen paardje ( |( ) maar ik ben er niet zo zeer mee bezig, ben nog nooit uit geweest of wat dan ook. Ik ben 17 trouwens.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:16

Ach, het komt vanzelf. :D

Ik ben wel al heel lang bezig met jongens, op de basisschool was ik regelmatig verliefd en op de middelbare school waren jongens ook altijd hét gespreksonderwerp.
Maar gelukkig is iedereen anders. Overhaast niks, geniet van de paarden en andere dingen en het komt dus vanzelf. :D

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:21

Oh nee hoor, ik ben net zo haha
paardenpaardenpaarden (:

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:41

Naja bij mij het zo zeer niet paarden (heb alleen verzorgpony's) maar ik doe ook een hoop andere dingen...

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:44

ik meld me ook!!!

ik ben 16 over 2 wkn 17 en had mijn laaste vriendje toen ik 13 was ofzo maarjah ik ben niet echt op zoek en ik vindt mijn paarden veel belangrijker dan een relatie, en ik steek liever mijn tijd en enegie in de sport dan in een relatie ook ga ik nooit uit ik denk dat daar mijn paarden onder gaan lijden. maarjah je bent echt niet de enigeste :(:)