Supergaaf! Heel stoer om zomaar midden in de stad te gaan dansen en geweldig dat je dit voor je broertje hebt gedaan! Heerlijk om te zien hoe hij geniet, ik wens hem heel veel veel beterschap en nog veel meer van die mooie dagen met zijn zus
Wat een dappere actie Ook erg mooi om te zien dat je broertje zo mee geniet. Zo'n zorgeloze dag is hem zo gegund. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en beterschap wensen.
Jeetje meid, Kim vertelde een tijdje terug in het endurance topic over jouw idee voor je broertje. Nooit verwacht dat je ook hier op bokt zou zitten. Vind het ontzettend knap dat jullie dat gedurfd hebben en heel leuk om te zien dat je broertje ook zo genoten heeft. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet/kan zeggen behalve dat ik het heel erg vind voor je broertje, jullie gezin, jullie familie en jullie vrienden en kennissen. Heel veel sterkte in de tijd die nog komen gaat.
Vealosz
Geplaatst: 07-07-12 08:31
Top dat je dit gedaan hebt! Moest stiekem wel even lachen om de man in het filmpje die bij jullie ging liggen.
Hee myrthe! Wauw wat een bedrag zeg! Dacht eerlijk gezegd dat het niet zoveel zou worden maar dat is echt top! Hij ging echt helemaal los, zo lief Ik vond het super leuk dat ik mee mocht doen bedankt daarvoor!
Wauw, wat super gaaf! Hele goeie actie! En het ziet er ook leuk uit Top! (sterkte met je broertje )
RonavhN
Geplaatst: 07-07-12 09:00
Wat een supergoede actie, en wat hebben jullie een enorm mooi bedrag opgehaald. Gefeliciteerd daamee! Heel erg veel sterkte voor je broertje, jij en je familie!!
NathalietjeB
Geplaatst: 07-07-12 09:05
wat een enorme leuke actie al had je dit nou op bokt eerder bekent gemaakt dan hadden vast nog veel meer mensen meegedaan en hadden jullie nog veel meer op kunnen halen voor kika..
Er deden in totaal 25 mensen mee bedankt voor jullie super leuke reacties
RoWi
Geplaatst: 07-07-12 18:59
Wat een ontzettend mooi initiatief! echt top!
MarvanTom
Geplaatst: 07-07-12 19:17
2 jaar en kanker... bah!
Maar wat een mooie actie! En je broertje is helemaal happy op de foto's, super om te zien.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met deze ziekte en het is duidelijk zichtbaar dat er wordt stil gestaan bij kanker. Nja, eigenlijk niet door jullie! En dat is maar goed ook: da's een boel geld voor onderzoek en behandeling voor deze zo niet eerlijke ziekte. Top!
Supergaaf dat jullie dit gedaan hebben en wat een enorm mooi bedrag hebben jullie opgehaald zeg. Enorm veel sterkte met je broertje trouwens, wat een enorm mooie dag moet dat voor hem zijn geweest, leuk om te zien dat hij zo mee stond te dansen
Wat ontzettend lief van jullie allemaal dat jullie je zo inzetten voor kika, en wat een leuke en originele manier. Dubbel en dwars verdiend dat bedrag wat jullie binnen gehaald hebben.
Maar meis wat ontzettend naar van je broertje. Ik haal er niet uit wat de prognoses zijn maar ik hoop ondanks de omstandigheden goed. Heel veel sterkte voor jullie familie! Ik vind het erg indrukwekkend om dat knulletje zo te zien.
Kaus
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-12 00:28
Bedankt voor jullie lieve berichtjes
DaphneR93, Helaas gaat het nu niet meer zo goed... We hebben het gevoel dat we "de wereld van kinderkanker" nu pas echt binnen gaan... En geloof me, dat is geen leuke wereld...
DaphneR93
Geplaatst: 20-07-12 09:17
Kaus schreef:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes
DaphneR93, Helaas gaat het nu niet meer zo goed... We hebben het gevoel dat we "de wereld van kinderkanker" nu pas echt binnen gaan... En geloof me, dat is geen leuke wereld...
Heel veel sterkte!! Het leven is soms zo verdomde hard.
Wat een leuke en super geslaagde actie, prachtig bedrag! Geweldig om te zien hoe je lieve broertje er van genoot, zelfs staan dansen! Wat een schatje.
Wat naar om je laatste berichtje te lezen.. Ik hoop dat je broertje zich sterk genoeg houd in deze moeilijke tijd en dat hij nog zo af en toe kan lachen en genieten van de wereld: net zoals op de foto! Nog maar 2 jaar, zo jong om met zo'n ziekte om te moeten (kunnen) gaan.. Ik wens jullie heel veel sterkte en alle kracht in deze moeilijke tijd, hopelijk knapt je broertje snel weer op!
avaluna
Geplaatst: 20-07-12 16:51
, zou je broertje het leuk vinden om een kaartje te krijgen?
__YSB__
Geplaatst: 20-07-12 16:54
Super dat je dit gedaan hebt. En hopen dat je broertje als een speer weer vrij is van die rot ziekte!!