Vraagje over post bezorgen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Vraagje over post bezorgen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:37

Mackkwek: da's toch wel fijn dat je 'm terug hebt gekregen dan. Stukken beter dan dat 'ie ergens terechtkomt waar 'ie niet hoort. Maar slordig is het wel!
Je zou ook kunnen vragen of je het kunt faxen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:38

inderdaad, ik zou gewoon aangetekend versturen. Dat gaat prima bij een postbus.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 09:39

Shadow0 schreef:
Mackkwek: da's toch wel fijn dat je 'm terug hebt gekregen dan. Stukken beter dan dat 'ie ergens terechtkomt waar 'ie niet hoort. Maar slordig is het wel!
Je zou ook kunnen vragen of je het kunt faxen.

ja in dit geval ben ik nu dus wel ineens heeeeeel blij dat ie weer gewoon is terug gekomen *\o/*

anneliesdj

Re: Vraagje over post bezorgen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:45

Zou je het spul niet kunnen faxen of emailen?
Dan heb je het meteen terug en kost je nog niks ook.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 15:21

Wat goed dat je gebeld hebt en dat het opgelost is!
Zou het gewoon naar de postbus sturen en er de volgende dag even achteraan bellen of het ontvangen is! (zal vast wel, maar heb je van alle stukken een kopie voor jezelf?!)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 15:36

Kentaro schreef:
Wat goed dat je gebeld hebt en dat het opgelost is!
Zou het gewoon naar de postbus sturen en er de volgende dag even achteraan bellen of het ontvangen is! (zal vast wel, maar heb je van alle stukken een kopie voor jezelf?!)

ja van alle stukken heb ik het origineel thuis ;)
mocht het kwijt raken dan kan ik het dus opnieuw kopieren,dus dat is geen probleem.
enige probleem vind ik dus dat er persoonlijke dingen in die post staan,.zoals aangiftes etc. en zou dus heel erg vinden als dat bij een willekeurig iemand terecht zou komen.

volgens de woningbouw kon ik het niet aangetekend versturen,maar zal dat nog eens navragen.

morgen gaat het sowieso weer op de post ,..al dan niet aangetekend...dit keer met de juiste postbus erop :+

mocht dat niet werken dan moet ik proberen er naar toe te gaan,alleen zal op dit moment lastig zijn,zeker omdat het zo'n eind weg is.

maar goed,.we blijven volhouden :D

nogmaals bedankt voor de reacties

ps. faxen of mailen word lastig omdat ik geen scanner heb,,... en aangezien het om "gevoelige"info gaat,wil ik dit ook niet zomaar bij een ander doen ;)