Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vinos schreef:haha, ik heb nogal een grote tuin, niet te zien op de foto, ik vind een schutting lelijk (de beukenhaag is net gezet 1 jaar geleden, zal er pokon bij gooien zodat ie sneller groeit) Ik heb de ouwelui meerdere malen aangesproken, 0 resultaat, als we visite hebben, bbq ga zo maar door... kind staat er aaaaaaltijd.....
vinos schreef:Onze hond vind het GEWELDIG, helaas...
capopjekop schreef:vinos schreef:haha, ik heb nogal een grote tuin, niet te zien op de foto, ik vind een schutting lelijk (de beukenhaag is net gezet 1 jaar geleden, zal er pokon bij gooien zodat ie sneller groeit) Ik heb de ouwelui meerdere malen aangesproken, 0 resultaat, als we visite hebben, bbq ga zo maar door... kind staat er aaaaaaltijd.....
Mss moet je dan eens een stoel pakken en haar onbewogen aan blijven starenIk zou er serieus ook gek van worden. Heeft ze geen vriendjes waar ze mee moet gaan spelen ofzo?
tiwi1969 schreef:... Aangeven dat je een grendel op de deur maakt die je dicht doet als je gewoon even rustig wilt zitten zonder de kids. Voor kinderen is dat ook duidelijk, deur dicht mag je niet naar binnen, is deur open dan zijn ze gewenst....
Thirty schreef:vinos schreef:Onze hond vind het GEWELDIG, helaas...
Waarom stuur je dat kind niet gewoon weg? Lijkt me oud genoeg om te zeggen dat je dat geleur met de hond niet wilt hebben.
Mocht ze niet luisteren kun je altijd nog een sproeier op dat plekje mikken. Zodat het haagje misschien beter groeit.
vinos schreef:haha, ik heb nogal een grote tuin, niet te zien op de foto, ik vind een schutting lelijk (de beukenhaag is net gezet 1 jaar geleden, zal er pokon bij gooien zodat ie sneller groeit) Ik heb de ouwelui meerdere malen aangesproken, 0 resultaat, als we visite hebben, bbq ga zo maar door... kind staat er aaaaaaltijd.....
friesiszwart schreef:vinos schreef:haha, ik heb nogal een grote tuin, niet te zien op de foto, ik vind een schutting lelijk (de beukenhaag is net gezet 1 jaar geleden, zal er pokon bij gooien zodat ie sneller groeit) Ik heb de ouwelui meerdere malen aangesproken, 0 resultaat, als we visite hebben, bbq ga zo maar door... kind staat er aaaaaaltijd.....
Dit kind is oud genoeg om tegen te zeggen dat je het niet prettig vind dat zij dit doet. Met haar zou je bv af kunnen spreken dat zij 1x per week met de hond komt spelen in de tuin en niet meer zo over de heg.
Hier zou je ook een vast moment over af kunnen spreken. mens en dier blij