Die Deutschen hose voller scheisse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:44

eenitraM schreef:
Nederlanders zijn zulke arrogante mensen.

IK WENS DAT DUITSLAND WINT! En ik kan je op een briefje geven dat het ook gaat gebeuren.

LIEFDE VOOR DUITSLAND :+:

Ooh, nog een gelijkgestemde, iedereen haat me nu al hier... _/-\o_

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:47

Geniaaal. Hup holland

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:48

vandaag 'n kitten opgehaald...rood poesje. Wij zijn zo klaar met het EK geneuzel dat we haar vernoemen naar de 1e duitser die een goal maakt. Of, nee, naar de eerste die een goal voor Duitsland maakt.

ik ben half duits, half nederlands, en het boeit me totaal niet. Maar mijn oranje tokkie buren hebben de afkeer voor NL tijdens dit feestje doen groeien :)

wens jullie allen heel veel plezier!

ShannonJuul

Re: Die Deutschen hose voller scheisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:51

Ik kan me er echt niet druk om maken :Y)

Het zou leuk zijn als Nederland won, maar zo niet dan lig ik daar echt niet wakker van. Oh ennuh, Duitsland praat net zo over Nederland <<)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:52

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:54

Ik stel voor om alle mensen in dit topic die tégen Nederland zijn, over de grens te schoppen. -O-

...

Grapje natuurlijk :D

Joh ik vindt het wat overdreven hoor, zó erg zijn Nederlanders nou ook weer niet. Dat is toch al jaaaaren zo, Nederlanders tegen de Duitsers. Duitsland praat net zo smerig over Nederland als Nederland over Duitsland, maar als het erop aankomt vinden we het allemaal hartstikke jammer dat Nederland en Duitsland niet samen de finale ingaan. Haat-Liefde verhouding!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:54

Ik ben ook voor Duitsland, mag ik hier natuurlijk niet zeggen? :o

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:56

Ik hoop trouwens wel dat die anti-rascisme stunt een beetje uit de verf komt. Zou een zeer mooi gebaar zijn als Duitse en Nederlandse fans samen staan tegen rascisme.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 13:57

vanLotje schreef:
vandaag 'n kitten opgehaald...rood poesje. Wij zijn zo klaar met het EK geneuzel dat we haar vernoemen naar de 1e duitser die een goal maakt. Of, nee, naar de eerste die een goal voor Duitsland maakt.

ik ben half duits, half nederlands, en het boeit me totaal niet. Maar mijn oranje tokkie buren hebben de afkeer voor NL tijdens dit feestje doen groeien :)

wens jullie allen heel veel plezier!

:(:) ik denk niet dat er iemand is die voor de tokkies is hoor :')

Kyarahh schreef:
Ik ben ook voor Duitsland, mag ik hier natuurlijk niet zeggen? :o

_-:( _-:( _-:( _-:(
tuurlijk niet >;)

:')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 13:58

mylittlejoy schreef:
Ik hoop trouwens wel dat die anti-rascisme stunt een beetje uit de verf komt. Zou een zeer mooi gebaar zijn als Duitse en Nederlandse fans samen staan tegen rascisme.

mooie gedachte maar zolang het binnen de normen blijft heeft het ook wel wat om te doen alsof we een pesthekel aan elkaar hebben voor die 90 minuutjes :+

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:59

Puchje schreef:
Ik doe vanavond twee shirts aan :D
Een Duitse, met daarover een oranje :P
Mocht het helemaal de verkeerde kant op gaan, kan ik altijd nog wisselen :')

Overloper.

Ik heb mn oranje vogeltjes, mn oranje bloemspeldje ( van de etos :') ) onder het stof uit gehaald.
Normaal ben ik anti-oranje, maar vandaag even niet!

ik zeg: 3-1. voor NL. :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:01

eenitraM schreef:
Nederlanders zijn zulke arrogante mensen.

IK WENS DAT DUITSLAND WINT! En ik kan je op een briefje geven dat het ook gaat gebeuren.

LIEFDE VOOR DUITSLAND :+:

Geloof me: de duitsers zijn geen duit beter :') !
Als je hier de radio aan hebt, word je op het moment gillend gek.
Vanochtend hadden ze weer wat op Bayern 3; na octopus Paul, is het nu koe Yvon die moet oracelen wie gaat winnen :roll: .
Koe Yvon liep blijkbaar naar de nederlandse vlag en nu wordt er dus de hele tijd ge-oreerd dat koe Yvon altijd al eigenzinnig is en altijd het tegenovergestelde doet als wat ze bedoelt. Ehh ja, alsof iemand er waarde aan hecht wat zo'n beest doet :x ...
Ik heb van pure ellende de radio maar uitgezet (op de andere zenders is er een zelfde gezemel :x ) :\ .

eenitraM schreef:
... maar hoe Duitsland over Nederland praat is heel anders dan andersom!

:n

Je woont overduidelijk niet in Dld, dan zou je wel anders praten ;) .
Mag misschien in de grensgebieden (waar veel Nederlanders wonen) anders zijn, maar hier bij ons (Beieren) gaat het er echt behoorlijk onder de gordel aan toe := ; ik (en niet alleen ik) word er iig str*ntziek van :x .

Het "grappige" is: Hier thuis zijn we niet eens persé anti Duitse MANNSCHAFT, maar het is het publiek waardoor wij zoiets hebben van "juichen voor Duitsland?? Never nooit niet :n !!"

Wat vervelende leuzen in een stadion betreft ("Alle Duitsers zijn homo's" is natuurlijk belachelijk): tijdens de wedstrijd Dld-Por is er extra in het stadion omgeroepen dat iedereen zijn eigen natuurlijk team mag aanmoedigen, maar dat "Sieggg, Sieggg, Sieggg" (<-- van duitse zijde) niet gewenst is en dat vond ik volledig terecht.
Geeft toch een nare bijsmaak := ...
Laatst bijgewerkt door Sterre op 13-06-12 14:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:03

_Rianne_ schreef:
Puchje schreef:
Ik doe vanavond twee shirts aan :D
Een Duitse, met daarover een oranje :P
Mocht het helemaal de verkeerde kant op gaan, kan ik altijd nog wisselen :')

Overloper.

Ik heb mn oranje vogeltjes, mn oranje bloemspeldje ( van de etos :') ) onder het stof uit gehaald.
Normaal ben ik anti-oranje, maar vandaag even niet!

ik zeg: 3-1. voor NL. :)

<3 :))
*trekt lange neus*

Blijft leuk, woon nu sinds een maand in Duitsland en wat Sterre zegt: hier in de grensgebieden valt het nog wel mee, er wordt over en weer wat lacherig gedaan. Gewoon gezellig. 'Komische Holländer' is het dan.
Maar jeetje Sterre... dat had ik echt neit gedacht dat het verder in Duitsland zo ging. Dacht dat die 'haat' alleen in Nederland zo geworteld zat!
Laatst bijgewerkt door Puchje op 13-06-12 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:03

quartel schreef:
mylittlejoy schreef:

mooie gedachte maar zolang het binnen de normen blijft heeft het ook wel wat om te doen alsof we een pesthekel aan elkaar hebben voor die 90 minuutjes :+
\

eens!

@puchje: puh. wat was het ook weer? "sterf."
:Y)

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:08

Ook hier zijn we er helemaal klaar voor!! Hoop echt dat we winnen!!
Zelfs poown moest er aan geloven :Y)

Afbeelding

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:11

quartel schreef:
mylittlejoy schreef:

Oh, maar zodra het openings-fluitsignaal klinkt, kunnen we elkaar weer allemaal naar het leven staan. Het was geloof ik alleen de bedoeling van tevoren met die witte doekjes te zwaaien ofzo. Laat ze dat even allemaal doen als één front tegen rascisme en dan kunnen we daarna die Duitsers inmaken. :D

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:36

Hoewel natuurlijk ook het modteam erg uitkijkt naar de wedstrijd vanavond is het beter om dit te bespreken in de vele topics die hier al over geopend zijn. Daarom hier een slotje en een Hup Holland Hup!

[edit] Nou vooruit ik verplaats het wel voor jullie :)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:43

NM > EK

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:46

Haha goede daad van de dag voor Nuage :)) Bedankt!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:48

Ook hier vanuit Oostenrijk wordt gekeken. (niet met oranje petjes enzo gelukkig)
Waar ik me heel erg over verbaasd heb is dat ze hier dus echt NIET voor de Duitsers zijn. Waren helemaal boos dat ze van Portugal hebben gewonnen.
Ze zijn hier voor Italië, we zitten dan ook bijna tegen de grens van Italië. (en onze vrienden hier nu dus ook voor NL)

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:53

Volgens Harry de Helderziende Hamaster op Q-Music wint Duitsland :')
Vind ik niet zo erg,als halve Brit ben ik voor ENGLAND!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:05

Dan heeft Harry de hamster vast-en-zeker een deal met koe Yvon gesloten :P !

*CC, klopt, al mijn Oostenrijkse vrienden zijn voor Nederland :+ .

Hondekind is er ook klaar voor <3 :

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:09

Ik heb 2-1 voor de Duitsers voorspeld, maar ik heb er toch wel een goed gevoel over aangezien er van mijn hele pool niet veel klopt, dus ik ga iig Nederland heel hard steunen in mijn Oranje kloffie.

Die strijd moet er ook wel zijn, heerlijk die foute grappen over de Duitsers. Ik gun ze vanavond de winst niet, maar zodra Nederland eruit ligt steun ik de Duitsers, vind het verder wel een leuk elftal.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:10

ACh wat een leukerd die hond! Vindt 't allemaal wel best geloof ik he :=

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:16

Ik kijk vanavond de wedstrijd in het hol van de leeuw. Manlief kijkt elders, dus ik ben echt de enige vanavond in het oranje in ons dorpshuis, waar het halve dorp (allemaal duitsers uiteraard) voetbal komt kijken. Ben op zich wel echt voor oranje hoor, maar als de duitsers echt beter zijn gun ik ze de overwinning van harte. Er hangen hier dan ook 2 vlaggen in de mast. 1 x rood-wit-blauw en 1x schwarz-rot-gold