eenitraM schreef:Nederlanders zijn zulke arrogante mensen.
IK WENS DAT DUITSLAND WINT! En ik kan je op een briefje geven dat het ook gaat gebeuren.
LIEFDE VOOR DUITSLAND
Ooh, nog een gelijkgestemde, iedereen haat me nu al hier...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vanLotje schreef:vandaag 'n kitten opgehaald...rood poesje. Wij zijn zo klaar met het EK geneuzel dat we haar vernoemen naar de 1e duitser die een goal maakt. Of, nee, naar de eerste die een goal voor Duitsland maakt.
ik ben half duits, half nederlands, en het boeit me totaal niet. Maar mijn oranje tokkie buren hebben de afkeer voor NL tijdens dit feestje doen groeien
wens jullie allen heel veel plezier!
Kyarahh schreef:Ik ben ook voor Duitsland, mag ik hier natuurlijk niet zeggen?
mylittlejoy schreef:Ik hoop trouwens wel dat die anti-rascisme stunt een beetje uit de verf komt. Zou een zeer mooi gebaar zijn als Duitse en Nederlandse fans samen staan tegen rascisme.
Puchje schreef:Ik doe vanavond twee shirts aan![]()
Een Duitse, met daarover een oranje![]()
Mocht het helemaal de verkeerde kant op gaan, kan ik altijd nog wisselen
eenitraM schreef:Nederlanders zijn zulke arrogante mensen.
IK WENS DAT DUITSLAND WINT! En ik kan je op een briefje geven dat het ook gaat gebeuren.
LIEFDE VOOR DUITSLAND
eenitraM schreef:... maar hoe Duitsland over Nederland praat is heel anders dan andersom!
_Rianne_ schreef:Puchje schreef:Ik doe vanavond twee shirts aan![]()
Een Duitse, met daarover een oranje![]()
Mocht het helemaal de verkeerde kant op gaan, kan ik altijd nog wisselen
Overloper.
Ik heb mn oranje vogeltjes, mn oranje bloemspeldje ( van de etos) onder het stof uit gehaald.
Normaal ben ik anti-oranje, maar vandaag even niet!
ik zeg: 3-1. voor NL.
quartel schreef:\mylittlejoy schreef:Ik hoop trouwens wel dat die anti-rascisme stunt een beetje uit de verf komt. Zou een zeer mooi gebaar zijn als Duitse en Nederlandse fans samen staan tegen rascisme.
mooie gedachte maar zolang het binnen de normen blijft heeft het ook wel wat om te doen alsof we een pesthekel aan elkaar hebben voor die 90 minuutjes
quartel schreef:mylittlejoy schreef:Ik hoop trouwens wel dat die anti-rascisme stunt een beetje uit de verf komt. Zou een zeer mooi gebaar zijn als Duitse en Nederlandse fans samen staan tegen rascisme.
mooie gedachte maar zolang het binnen de normen blijft heeft het ook wel wat om te doen alsof we een pesthekel aan elkaar hebben voor die 90 minuutjes