Sticker op een pet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:00

lilydj schreef:
Stybba schreef:
Het bewijs van het merk zit toch aan de binnenkant van de pet?

Jah maar dat zie je niet iedereen moet weten "kijk ik heb een echte!" En als je geen echte heb ben je een loserxD en daarom laten ze de sticker erop xD
:')

Oh ja echt vet stoer als je een pet kunt betalen. Dan heb je echt een levensdoel bereikt.

dancer_

Re: Sticker op een pet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 23:02

Misschien haal ik m er juist daarom af, mij gaat t niet om hoeveel die waard is, maar meer om hoe leuk ie is :D

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:13

Als hij met sticker meer waard is moet je wel van plan zijn m nog door te verkopen toch? :P Anders boeit het toch niks? Hij was net zo veel waard als toen je m kocht. Eenmaal gedragen is het een '2e handsje'...

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:29

lilydj schreef:
Stybba schreef:
Het bewijs van het merk zit toch aan de binnenkant van de pet?

Jah maar dat zie je niet iedereen moet weten "kijk ik heb een echte!" En als je geen echte heb ben je een loserxD en daarom laten ze de sticker erop xD
:')

Ach, ik zag die petjes laatst ook al bij de action liggen, met sticker, voor welgeteld 2 euro. :')
Nee, ik heb er niks mee, vond ze eerder wel leuk, tot ze een rage worden, want nu is het onder de 14-jarigen bijna een soort van uniform. New yorker petje, addidas vest, skinnyjeans en sneakers. Heb je 1 van die petjes gezien, heb je ze allemaal gezien.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 00:12

[persoonlijke mening]Ik vind het echt geen porum en zou m er echt achter elkaar afhalen :')
Als die sticker dan geld waar is, dan plak m zo lang in een schriftje ofzo.

Door m eraf te halen reset je die stomme trend misschien wel! Terug zoals het hoort: een leuke, fijne pet aldanniet met logootje, zónder stomme sticker [/persoonlijke mening] *D

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 00:21

Ik hou ze erop! :D
Tsja waarom? Geen idee, maar ik vind het er gewoon bij horen, niet om te laten zien dat hij echt is want dat zie je anders ook wel, maar het hoort er gewoon bij
btw, bij mijn petten zat op de klep een print, dus zat de sticker op de onderkant, dus zag je hem sowieso eigenlijk niet
Nu draag ik alleen maar snapbacks, dus heb ik er geen meer ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 02:43

Mijn neefje van 11 laat ze er ook op zitten :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 16:05

lilydj schreef:
De sticker bepaald de waarde van de pet. Als je een echte new york yenkees heb gekocht en de sticker zit erop is ie zo'n 50,- waard en als de sticker deraf is is ie niks meer waard omdat dat het bewijs van het merk is xDXD

Yankees O:)

Maar 't klopt wel. Mèt stickers = 100 procent authentiek.
Zonder sticker ben je't niet zeker zegmaar.

Doorverkoopwaarde vind ik persoonlijk (!) sowieso nul, een pet van op iemand anders z'n hoofd dragen?
Geen haar op m'n hoofd ( _O- ) dat er aan denkt.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 16:08

Kun je de sticker niet los verpatsen? :+

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:27

Als mensen echt bang zijn dat petten niet echt zijn zonder die sticker (who cares anyway) dan zullen er vast binnen no time ook wel stickervellen te koop zijn, al dan niet op de zwarte markt, die je dan nog op je pet kan plakken. Je kan de pet met sticker ook alleen maar dragen tot hij vies is, in de was blijft de sticker toch ook niet zitten? Of je blijft gewoon rondlopen met zo'n vieze stinkende bruine rand van binnen of je moet steeds een nieuwe pet kopen (daar heb je het status idee weer; "ik-heb-geld-zat-om-altijd-met-nieuwe-petten-rond-te-lopen")

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:37

Ik heb zelf niet zo'n pet. Ze zijn ook niet echt mijn ding.
Maar denk dat hij zonder sticker wel een beetje kaal is..

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:03

@ Stybba: Zo'n sticker maakt wel degelijk uit, zoals anderen al zeggen, het geeft aan dat de pet 100% authentiek is. En ja, het laat ook zien dat je een echte hebt en zo kunt laten zien dat je er ook flink wat voor hebt betaalt om het zo maar te zeggen.
Btw zo makkelijk zijn die stickers niet los te krijgen hoor, mijn pet is een keer in het zwembad gevallen en de sticker zit nog even vast als daarvoor. En snel vies worden ze ook niet, zie het maar als een tas, als je er fatsoenlijk mee om gaat blijven ze gewoon schoon en anders kun je altijd nog met de hand schoonmaken. Dus om die reden een nieuwe kopen doet echt bijna niemand, en een pet draait heus niet alleen maar als status symbool.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:02

Maar...

Als je de pet in de winkel hebt gekocht weet je zelf toch dat hij echt is? Of is het om anderen te laten zien dat ie echt is?

*Snaptniksvandieraretrends*

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:09

Haha true, maar ik denk dat het vooral gewoonte is. Het hoort nou eenmaal zo, ik denk niet dat mensen het erg zouden vinden al haal je die sticker eraf maar het is gewoon zo dat hij erop hoort. En niet alle petten hebben zo'n sticker, de bekendste is natuurlijk New Era met de gouden sticker, maar je hebt er ook met een rood/witte sticker. Snapbacks (met verstelbare achterkant) hebben helemaal geen sticker, dus daar maakt het al helemaal niet uit. Dus het draait niet echt om status of iets degelijks, maar de gewoonte (tenminste, dat denk ik, weet er ook niet alles vanaf hoor ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:12

Denk wel dat Rachelle_K in de goede richting denkt! Zo denk ik ook. Het hoort er gewoon bij alsof het in één geheel is met de pet, net als het logo van Anky op een ankydekje :P Denk ik!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:17

Maar dat van Anky is geen sticker, als ik een dekje had met een sticker had ik die er zsm afgepulkt :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:23

Zie het nou maar gewoon als hetzelfde! :') :P

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:34

Ik ben het met Authentic eens, en het echtheidssymbool zit ook aan de binnenkant vast en daar zie je ook aan dat hij echt is (belangrijkste is toch dat jij weet dat het een echte is en dus van goede kwaliteit oid). Daarnaast zit het ook gewoon op de voorkant 'geborduurd' of gedrukt en als je wil laten zien aan andere dat je pet echt is en dus een boel geld heeft gekost is het wel degelijk een statussymbool. Arme mensen zouden het niet kunnen betalen. Maargoed, misschien ben ik met mijn bijna 25 jaar wel te oud voor deze hype :P

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:47

Sowieso eraf halen.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:55

Aan de andere kant. Die petten zijn vet duur.
Waarschijnlijk betaal je grotendeels voor de sticker. Dat kan een reden zijn dat mensen hem er op laten zitten.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:08

Ik zou hem eraf halen, vind het wel belachelijk eigenlijk.

Maar de hype's worden tegenwoordig ook steeds raarder :-)

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:36

Doet me een beetje denken aan mijn vader die labels van zijn Hugo Boss pak af knipte.
Toen ik verschrikt riep ''wat doe je! haal je een duur pak knip je alle labels er af. Kan je net zo goed een goedkoper pak halen''. Kreeg ik de afgeknipte labels toe geschoven met als opmerking ''hier, kan je die op je kleren naaien als het zo hip is''.

Ik wou eerst roepen wat een onzin om het te laten zitten alleen maar om te laten zien dat het echt is.
Maar als ik daar weer aan terug denk snap ik wel dat sommigen het laten zitten.
Je haalt een echte en dat wil je graag laten zien.

Al vind ik het niet echt mooi, een gouden stikker op je pet.

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:39

Maar waarom zou je dan een echte kopen als je de sticker er toch van af gaat halen? Ik bedoel waarom 50,- ofzo betalen als je de zelfde kwaliteit ong. Voor 10,- hebt? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:44

lilydj schreef:
Maar waarom zou je dan een echte kopen als je de sticker er toch van af gaat halen? Ik bedoel waarom 50,- ofzo betalen als je de zelfde kwaliteit ong. Voor 10,- hebt? :+

Ach, waarom zou je er uberhaupt een kopen :')

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:45

Weet ik ook niet :') draag ze zelf ook niet hoor, vind ze veel te duur geef dat geld liever uit aan me paard :P