Wauw, die fotos op de laatste paginas van het vorige topic, wat een prachtige buien zeg!!!! Hier konden we daar niet op die manier vna genieten, jammer!! Ik hoorde toen ik in mijn bedje lag wel wat rommelen in de verte, maar dat is niet hier geweest.
Hier zijn jullie dus. Het is hier prachtig mooi weer en nú al warm. Blauw lucht,geen wolkje te bekennen.Het heeft afgelopen nacht nog wel veel geregent zag ik in de tuin. Het Zuiden heeft gisteravond flink wat gehad zeg,zag het op t.v. vanmorgen.
Heerlijk weer Heerlijk verkoelend windje hier. Wel is het een beetje benauwd.
Gister avond na mijn laatste post ging het flink los hier. De tuin,stoep en straat stonden blank, de groente dreef in de tuin rond en het onweerde hevig.
Hier in de schaduw en op het Noorden in de tuin geeft de thermometer 27 graden aan.Das toch veel te heet! Wat ben ik nu blij met dat windje dat er staat.
Was heel effe in de tuin bezig,in de schaduw,het zweet stroomde over mijn buik naar beneden. Geen weer om ook maar iets te doen.En dit blijft de hele week zo,en zelfs 2de Pinksterdag word het nóg warmer,ze zeggen 27 graden.Ik hoop echt dat het 2de Pinksterdag 10 graden zakt,met die hitte heel de dag voetballen is niet te doen.
Temperatuur viel hier nog wel tegen vandaag, het was maar een graad of 17/18 Maar goed.. in elk geval veel beter dan wat we de afgelopen tijd gehad hebben