Jongenstopic nr 1000 zoveel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Jongenstopic nr 1000 zoveel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:24

leuk om te lezen! liefde kan zeker blind maken, maar lkkr daten en zien weer je uitkomt toch!

wel balen van die ex van hem dan.. als hij er maar overheen is, dan is het oke :)

bij mij is het ook sinds 1 tot 2 maanden uit en heb ook zin om weer te gaan daten! ben weer in contact met een jongen die ik ken van vorig jaar, hopelijk dat we snel kunnen afspreken!

ben benieuwd of jij nog meer dates krijg!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:26

ik heb al 2 verzoeken tot dates gehad := maar toen was het net een maand uit en was ik er echt totaal niet aan toe, nu ongeveer een maand later begint het te kriebelen. :P
helaas zie ik mijn ex nog dagelijks en dat vind ik erg confronterend, ik ben er zo klaar mee maar mijn hoofd toch telkesn niet helemaal (hebben jullie dat ook?)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:40

Ja hoor loesje :)

M'n ex heeft me laten vallen -en dat is echt wel de juiste term- half oktober.
Tussendoor wat gescharreld en sinds 7 januari samen met m'n huidige vriend.

Afgelopen weekend waren we op een trouwfeest van iemand, en daar liep er nu toch een jongen rond... hij deed me ZO hard aan m'n ex denken; m'n mama gaf me zelfs gelijk.
Eerlijk is eerlijk, dat deed serieus pijn. Maar dan keek ik naast me, en zag ik de jongen die me behandeld als een, nee niet een, ZIJN prinsesje. Denk niet dat er een betere pijnstiller is dan dat, zonder dat hij daarom 'rebound' is ;)

Conclusie: het kan véél pijn doen, en lang pijn doen.
Maar zo weten we dat we kunnen voelen, en dat we ook liefde zullen kunnen voelen voor een nieuw iemand!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:15

Hoe komen jullie aan al die dates? :P Wel leuk hoor allemaal! Alleen balen van die rare ex bij jou date Barbabientje.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:23

Als je twijfelt, geef jezelf dan de tijd en als het goed voelt? Gewoon er voor gaan! Het maakt niet uit wat de wereld daarvan denkt als jullie het leuk hebben samen dan is dat jullie pakkie aan.
En je moet je dus ook niks aantrekken van zijn ex. Ze is niet voor niets zijn ex ;)

Tara, goed zoeken :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:34

Tara, ik heb geen idee.. ik stond er zelf ook van te kijken..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 09:46

Ik ben ook totaal in shock dat ik ook zou willen! Achja je lijf doet rare dingen door al die hormonen :=

Maar gelukkig gaat die ex voor 2 jaar of langer naar Amerika :) *viert een feestje *

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 10:25

En heb je nog spannende dingen meegemaakt sinds je laatste berichtje?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:39

Naa, ben er wel weer een beetje klaar mee..

Allemaal moeilijk doen, me opeens laten zitten en dan weer wel willen bla bla blaaaa...

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:40

jongens......

:')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:40

Vertel mij wat :=

naja die ex zit opeens toch niet in Amerika, vaag verhaal..
Vrijdag waren we met een groepje stappen, staat zij opeens voor onze neus. prima..

Ging ie weer allemaal naar haar.. dus ik chagrijnig, bijna met andere jognen gezoend, hij chagrijnig..
Dag erna wist ie niets meer van het feit dat zn ex er was geweest :=
Maar goed ik boos, dus m 2 dagen genegeerd.. ga ik zondag in de kroeg voetbal kijken..staat ie daar..
Dus ik ben hem naar een andere kroeg gelopen, onderweg mijn ex nog tegen het lijf gelopen. *was dan wel weer grappig*
tot half 5 wezen stappen, super gezellig vervolgens ben ik weer degene die iets van me moet laten horen.. zucht
Dus of hij mag wat meer moeite gaan doen, of ik ben er klaar mee!
Laatst bijgewerkt door Barbabientje op 21-06-12 19:42, in het totaal 2 keer bewerkt

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:41

al ben ik nu aan het date met echt een geweldige jongen (a)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:45

Even mijn andere berichtje geedit :=

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:47

Mm.. ik vind altijd als hij nu al geen moeite doet..... volgens mij werkt het dan gewoon later ook niet

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:52

xMarloes schreef:
Mm.. ik vind altijd als hij nu al geen moeite doet..... volgens mij werkt het dan gewoon later ook niet

zeg ik ook, maar is toch een crush waar ik schijnbaar niet vanaf kom..
Was ook echt boos, maar toen ik m zag.. -O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 13:56

Oh echt hilarisch om dit te lezen...

Inmiddels hebben we namelijk met een hoop omwegen sinds gisteren officieel een relatie _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:02

Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :+

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 15:27

haha snap dat je erom moet lachen, heb altijd hetzelfde als ik bijvoorbeeld screenshots terug lees :o

Maar wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 18:59

Idd hilarisch dit. Net het topic gelezen en ben nu eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal erachter :+ na al die tijd!

Edit: gefeliciteerd idd *\o/*

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 19:01

Prachtig dit. :')

Gefeliciteerd!

Whupp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:52

Ik zat al te denken, allemaal berichten uit 2012, hoe zou het afgelopen zijn. Maar wel echt een leuk einde haha! Gefeliciteerd! *\o/*
En idd heeft even geduurd dan ja :')

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 00:05

Aaah super leuk! En inderdaad, welke omweg? :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 15:47

Hahaha nou bij deze dan het verhaal van de omweg...
Zal verder gaan vanaf juni/juli 2012 :')

Nog wel veel contact gehouden, paar keer afgesproken, maar vooral met andere vrienden erbij..
In augustus keer bij hem thuis beland, op logeerkamer geslapen en beiden bij elkaar voor de deur gestaan, maar niet naar binnen gegaan _O-
November (11/11) samen op stap geweest, hij ging vroeg naar huis.. Ik ben zelf nog op stap gegaan met andere vrienden en toen mijn nieuwe vriend (nu dus ex) leren kennen... Die 2 vlogen elkaar af en toe in de haren (letterlijk) dus heel weinig contact met hem en die vriendengroep gehad.
Even sprong in de tijd...

Februari 2014, weer vrijgezel na een relatie van iets langer dan een jaar. Met carnaval was ik dus vrijgezel, weer contact met hem gekregen, maar niet heel veel ofzo, gewoon af en toe een appje, samen stappen met onze vriendengroep ed.
Op de een of andere manier in augustus van dit jaar weer veel contact gekregen nadat ik terug was van vakantie. Samen op stap geweest en toen voor het eerst gezoend (nadat ik de nacht ervoor bij mijn ex nog had geslapen :+ ), ook daar 'geslapen'. Vanaf toen eigenlijk een beetje een fwb relatie, ook allebei duidelijk uitgesproken dat we geen relatie wilden en dat zodra een van ons gevoelens kreeg het klaar zou zijn.. Vonden onze vriendschap belangrijker dan de seks om het even bot te zeggen.
Maar ik zou ik niet zijn als ik gewoon weer die crush kreeg, en hoe meer contact we hadden hoe leuker ik hem vond..
Van 1x pw samen slapen werd het 4x in de week, samen film kijken, eten, stappen enz. Ook afgesproken dat we het exclusief bij elkaar zouden houden mbt seks, zoenen nooit echt uitgesproken, dus dat deed ik gewoon met anderen :') Kreeg van hem steeds beetje dubbele signalen, soms dacht ik van hij voelt hetzelfde, maar dan kreeg ik weer super kortaf antwoord op appjes. Dus ja, ik zat in dubio, ging ik voor het liever iets dan niets of ging ik hem voor het blok zetten van of we worden iets of het is klaar..
Naja schijtert dat ik was, was dat niet echt een optie.. Uiteindelijk voor mezelf een deadline gesteld dat ik 2 januari het toch zou doen. Het eindigde dat ik NYE dronken naar hem whatsappte dat ik verliefd op m was, wat kreeg ik terug: <3 . Naja vervolgens de dag erna nuchter gezegd dat ik het echt meende :') Zegt ie: ja dat weet ik...

2 januari zat ik thuis en ik dacht, schijt ik doe het gewoon.. Dus geappt dat ik niet echt hoogte van m kreeg en dat ik het niet kon volgen. Bleek dat hij mij niet kon volgen en geen hoogte van mij kreeg :') En savonds in de kroeg hoorde ik hem tegen een vriend van ons zeggen dat ik zijn vriendin was _O-

Al met al dus een heel goed verhaal _O- _O- _O-

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:18

You did it well. :')
Veel plezier en geluk samen!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 16:20

Hahaha duurt 5,5 jaar maar dan heb je ook wat :')