Hoe breek je in in je eigen huis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:40

ben je inmiddels al binnen? met dat regenachtige weer zou ik toch ook niet buiten willen blijven.

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:41

Mijn neef heeft een keer in de garage een ladder gepakt, die tegen het balkon aan gezet, erop geklomen en via de balkondeur naar binnen gegaan (hij wist dat die deur niet op slot zat.) :Y)

Ts, ben je al binnen?! :)

Teteltee

Re: Hoe breek je in in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:46

Ik was een keer m'n sleutels vergeten, kwam ik thuis en huisgenootje was later weggegaan dus die had alles afgesloten. Kijk ik door de achterdeur liggen m'n sleutels op het aanrecht! Uiteindelijk op m'n buik liggend een bezem door het kattenluikje gewurmd en de sleutels van het aanrecht af naar de deur weten te slepen 8-)

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 23:02

Ja hoor ik ben binnen!!!! *\o/*
Verhaal komt nog, ga nu eerst douchen want heb het heel koud en nat geregend.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:03

Mooi dat het gelukt is... Ben wel benieuwt hoe je het gedaan hebt :P

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:06

Gelukkig dat je binnen bent, warm maar lekker op in de douche!

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:07

succes met opwarmen, gelukkig ben je nu binnen

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:09

Haha, dat zou ook echt een actie voor mij zijn, gelukkig ben je binnen TS!
Ik zou alleen niet vertellen hoe het je gelukt is, straks leest er een potentiële inbreker mee :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:10

Fijn dat je nu weer binnen bent! :)

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:14

Haha klinkt erg bekend! Ben meestal ook zo dom om zonder sleutel het huis uit te gaan.
Ik haal dan ladder op bij de buren en dan VIA balkon naar binnen.
Broer neemt een aanloop tegen de muur aan, pak zich vast aan de balkonreling en trekt zich er zo op...
Wou dat ik zo lenig ben!

Ben benieuwd hoe je binnen bent gekomen!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:15

Ben zo bang dat me dit een keer gebeurd...
Nou ja heb t al een keer gedaan, maar toen kon ik de sleutel bij mn zus ophalen, dat scheelt!

Ben wel er benieuwd hoe je er in gekomen bent!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:23

Het is mij ook één keer gebeurd. Toen heb ik met behulp van een kledinghanger die in de schuur lag, via de brievenbus, het palletje naar achter geduwd, waardoor ik weer naar binnen kon.
Heb nu ook een nieuwe voordeur die niet zomaar ik het slot kan vallen, dus mij kan het gelukkig niet meer overkomen. :+

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:28

Haha wat een actie! Gelukkig ben je binnen gekomen uiteindelijk. :)

Ik heb ook een keer de sleutel aan de binnenkant laten zitten en was dat weekend alleen thuis. Toen heb ik i.o.m. mijn moeder de buurman gevraagd om een raam in te slaan. Best leuk voor een keer haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:35

Ik krijg spontaan beelden in mijn hoofd , rare streken zeg :=

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:43

Ik heb mij zelf ook een keer buiten gesloten. Kreeg niemand te pakken aan de telefoon die een sleutel had. Dus bij de buren aangebeld, ladder geleend en door een raam dat open stond naar binnen. Had net een been naar binnen toen ik mijn moeder de straat in zag fietsen :').

Fijn dat je binnen bent!

Politie bellen heeft id. geen zin. Die zeggen alleen maar ''sla maar een ruitje in..''

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:05

gelukkig dat je binnen bent gekomen. Ben benieuwd hoe het je is gelukt.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:06

Ik ben ook benieuwd.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 03:34

Haha! Handig. :+ Gelukkig ben je nu binnen, ben benieuwd naar het verhaal. :P

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 04:52

Heb ooit. 20 jaar geleden, eens geprobeerd via een openstaand dakraam naar binnen te klauteren toen ik (weer eens) m'n sleutels was vergeten en moeders het weekend weg was, en not amused zou zijn met een kapotte ruit, buiten was het op dat moment net geen vorst dus flink koud. Geen aanrader, ik heb de kwaliteit van de dakgoot aan een praktijkonderzoek onderworpen toen ik (5cm verwijderd van het grendeltje) van het dak afgleed de goot in, tja, dak was nat van de regen en ik had mooie laarsjes aan met een supergladde zool die toen in de mode waren. Moet zeggen, dakgoot was in prima staat anders had ik op het beton gelegen. (en dan te bedenken dat ik al last heb van hoogtevrees als ik op de zaterdagkrant sta...) Wij woonden er toen pas net en onze buurvrouw heeft in een lachstuip mijn poging bekeken. Ze heeft het er nog over... (en ik heb geleerd m'n sleutels niet te vergeten). Buuf had trouwens geen sleutel van ons huis.

Hoop voor je dat jij het slimmer hebt aangepakt.

Maar, vind het eigenlijk best verontrustend dat je gewoon een willekeurige slotenboer kan bellen als je je sleutel vergeten bent. Mag toch wel hopen dat je minstens moet kunnen aantonen dat jij daar daadwerkelijk woont, anders wordt inbreken wel errug makkelijk! Bel je gewoon een slotenboer op om op het gewenste adres even de deur open te komen maken want je bent je sleutel vergeten...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 05:59

Ik heb dit eén keer met mijn ex gehad. We moesten op de fretjes passen van een vriendin van hem, die mochten dan altijd een uur los lopen door het hele huis. Die beesten kregen de voordeur open, dus die hadden we op de ketting gezet, dan konden ze er in ieder geval niet door. Alles was gedaan voor de beesten, dus wij gingen even op het balkon roken. Hij loopt het balkon op, ik erachter aan:"Trek de deur maar dicht". Dus ik doe de deur dicht, komen we erachter dat je die deur vanaf buiten alleen met de sleutel open kon maken, oliebol! -O- Wij zijn vader gebeld, die wist iemand die de reservesleutel had, dus die kwam er gelijk aan (was -1 buiten, koudddddd!). Toen zij er eenmaal was bedachten we ons dat de ketting nog op de deur zat -O- . Dus vader weer gebeld, of hij met wat gereedschap kon komen, maar hij moest echt eerst zijn eten opeten :') . Verschrikkelijk, die avond was mijn lichaamstemperatuur 35,5.

Ik ben benieuwd hoe je binnen bent gekomen TS.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:11

Wij hebben indd een keer een raampje ingeslagen. Raampje was dubbelglas schijnbaar. Dus we hebben zo beetje alles erbij gepakt en uiteindelijk is het gelukt met een breekijzer en brute mannenkracht.
Wij alles rustig opgeruimd en raam dicht geplakt en aan een bakje koffie.
Komt heel langzaam de politie langsgereden door onze straat en vooral bij ons huis. Had iemand de politie dus gebeld. Nou als wij inbrekers waren, dan waren we al lang en breed weg.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:20

wemkelover schreef:
Wij hebben indd een keer een raampje ingeslagen. Raampje was dubbelglas schijnbaar. Dus we hebben zo beetje alles erbij gepakt en uiteindelijk is het gelukt met een breekijzer en brute mannenkracht.
Komt heel langzaam de politie langsgereden door onze straat en vooral bij ons huis. Had iemand de politie dus gebeld. Nou als wij inbrekers waren, dan waren we al lang en breed weg.

HAHAHAHA!
'Mevrouw is er bij u ingebroken?'
-'Nee hoor meneer agent, we waren het zelf :j '
' 8)7 -O- '

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:23

KBTP schreef:
wemkelover schreef:

HAHAHAHA!
'Mevrouw is er bij u ingebroken?'
-'Nee hoor meneer agent, we waren het zelf :j '
' 8)7 -O- '

ze kwamen niet aan de deur omdat ze zagen dat wij binnen aan de koffie zaten en de lichten branden.
Maar ze reden wel heel ''onopvallend'' in hun ogen langs.
Maar als er wel inbrekers waren die waren dan al gevlogen met de buiten. Want er heeft zeker wel drie kwartier tussen gezeten.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:35

Ben benieuwd hoe je nu uiteindelijk bent binnen gekomen..

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:52

Gelukkig ben je binnen, ben heel benieuwd hoe je het voor elkaar gekregen hebt. Ik de vorige keer met een paraplu...

Afbeelding