Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_horselovee_ schreef:M'n ouders doen daar TOTAAL niet moeilijk over (helaas) , dus ik wist meteen al het echte verhaal.
M'n ouders zijn 'tegen' zulke verhaaltjes, heb ook nooit in sinterklaas enz. gegloofd (hoe schrijf je dat).
Sammie schreef:Kinderen komen uit de bloemkool...
Met als resultaat dat mijn opa daadwerkelijk eens de bloemkool is gaan omspitten op zoek naar nog een broertje of zusje...
Magrathea schreef:@joyce, kan ik trouwens uit je verhaal opmaken dat je geadopteerd bent? Want dan is het wel een extra mooi verhaaltje om het te verklaren
Joyce_ schreef:Magrathea schreef:@joyce, kan ik trouwens uit je verhaal opmaken dat je geadopteerd bent? Want dan is het wel een extra mooi verhaaltje om het te verklaren
Oh ja, dat had inderdaad helemaal mooi geweest!Maar nee hoor, het waren gewoon mijn biologische ouders die me uit die boom plukten.
Wel een Afrikaanse vader en Nederlandse moeder, maar juist die Afrikanen zijn een ster in hoogspringen.....
ashley1 schreef:Och wat een ge-wel-dig verhaaltje!! Die had ik ook wel willen gebruiken voor mijn dochtertje (nu 4).
Helaas heeft mijn vriend het nogal uhmm helder verteld. Dochtertje gaat natuurlijk wel eens met papa mee douchen, of met mama, wat 't makkelijkst uitkomt. Dus papa z'n 'pietekoo' (ja, zo wordt dat hier ook wel eens genoemd) had ze al vaker gezien.
En toen ze ook wilde weten hoe ze dan in mijn buik terecht was gekomen, zei hij: eerst zat je -toen je nog heeeel klein was- in papa z'n pietekootje en toen heeft papa je zó, in mama d'r buik geschoten. En toen kon je daar op het gemakje verder groeien.
Bedankt schatDat had ik dus niet zo willen oplossen.
Vond ze trouwens een prima uitlegen verder heeft ze er ook niet veel meer over gevraagd. Lekker helder en duidelijk dus. Ik denk trouwens wel dat ze denkt dat dat 'geschoten' ook daadwerkelijk van een afstandje was hihi.. want ze heeft verder niet om details gevraagd.
Ik wilde eigenlijk ook zoiets schattigs ervan maken, of iets verzinnen over een babywinkel, zodat ik -als ze eens heeel stout was- kon dreigen met 'ik heb je bonnetje nog hoor! ik breng je terug hoor!