Ik heb hem glimmend naar buiten ter correctie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Eponastable schreef:Als jij thuis in je opvoeding altijd de glimmende kant buiten hebt staan, als je zelf boterhammetjes smeert en het zo ook doet en ineens doet iemand het omgekeerd dan mag ik daar toch even bij stil staan?
Vriendlief maakt graag mijn boterhammetjes en dat is zonder verplichting, zoals ik de afwas nog doe elke ochtend en opruim.
![]()
Dus ja vandaar mijn vraag...
Tenzij ik echt reden zou hebben om het anders te doen zou ik gewoon blij zijn dat ie het doet.
ééntje uit de duizend! shilady schreef:Ja maar sorry hoor
ik vind het een beetje onlogisch van jou dat jij de glimmende kant naar binnen doet
terwijl als je hem uit rolt je de matte kant binnen hebt....
Dus eigenlijk geeft dat je al een hint....
Denk idd dat die glimmende kant de functie heeft om bv te beschermen tegen iets bv bederf ,

Elma_ schreef:Jazeker, de wc rol moet zo hangen dat het uiteinde achteraan hangt, niet vooraan
Pentax schreef:Elma_ schreef:Jazeker, de wc rol moet zo hangen dat het uiteinde achteraan hangt, niet vooraan
Maar dan kom je toch met je vieze poepvingers elke keer tegen de muur?
daarom kan hij dus verkeerd opgehangen worden, dat is heel irritant, moet je weer al die vegen van de muur halen
iew 
Citaat:De glanzende kant van het aluminiumfolie reflecteert juist warmte terwijl de matte kant de warmtee vast houdt. Gerechten die dus warm moeten blijven omwikkel je met de matte kant van de folie naar buiten. Gerechten die je juist koel wilt houden omwikkel je dus met de glanzende kant naar buiten"
Dan doe je glanzend binnen, mat buiten.