Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarJon schreef:JuliaMaria; En daar heb ik juist zoveel moeite mee om in te zien dat je het leven zelf positief moet maken! En hoop ik hiermee meer te kunnen inzien!
Ga mee doen!
De kunst vind ik om dan na je negativiteit (je mag bijvoorbeeld best even balen van een slecht punt) het om te draaien naar iets positiefs (ik ga gewoon voor een dikke 8 bij mijn herkansing!). maroescha schreef:Voor mij vandaag meteen een dagje spijbelen, heb naar mijn mening vandaag niets gedaan waar ik trots op ben..
Ier schreef:maroescha schreef:Voor mij vandaag meteen een dagje spijbelen, heb naar mijn mening vandaag niets gedaan waar ik trots op ben..
Volgens mij is 't idee juist dat je van iets negatiefs iets positiefs maakt.. OF tenzij je inderdaad echt positieve dingen hebt gedaan, dat je die benadrukt.
Je ziet in ieder geval je eigen fout in: dus dat is positief.

)MarJon schreef:Ik weet echt nooit hoe ik op complimenten moet reageren, word er helemaal verlegen van

dus dit maakt mij wel er bewust van. (ik mag wel iets minder kritisch zijn)
en dat besef ik vandaag weer!
en ben zeer dankbaar dat mijn ouders mij de kans hebben gegeven om mij te laten studeren, mij indien nodig naar de faculteit brengen, mijn paard betalen en mij geweldig steunen!