reageer normaal eigenlijk nooit, maar vind dit wel onwijs gaaf zeg ! Wauw.... kippenvel bij jullie filmpje. Kende deze sport heel vaag, maar wat onwijs mooi zeg!
Mooi verslag en leuke filmpjes. Proficiat met de uitslag. Het moeten niet altijd paarden zijn (alhoewel het dansvlak waarop jullie showden de kleur en precies de afmetingen van een piste/bak heeft).
Wat ontzettend knap! Indrukwekkende show, perfecte muziekkeuze - echt top gechoreografeerd en gedanst (als ik "dansen" zeggen mag? Dans/acrobatiek/..?) In ieder geval, wauw!
Wauw!! Práchtige show! ZO synchroon en ZO'n goede muziekkeuze inderdaad! Jullie hebben echt superknap een verhaal verteld eigenlijk, met z'n allen. Wat knap zeg! Petje af!
JeaDH
Geplaatst: 25-04-12 00:23
Wat een ontzettende mooie show! echt super gaaf!! Gefeliciteerd met jullie 1ste plaats. Als Iris niet voor de paarden had gekozen had ze er mischien ook tussen gestaan
Laatst bijgewerkt door JeaDH op 25-04-12 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Wispeltuur
Geplaatst: 25-04-12 00:23
Uhm ik weet niet hoor.. maaruh..
Waarom doen jullie in godsnaam niet mee aan hollands got tallent? super gaaf dit!
Wow, wat mooi allemaal! Echt gaaf om te zien! Jij hebt gewoon 2 leuke sporten die je doet! En idd, Hollands Got Talent zou ook een mooi podium voor jullie zijn.
MamaMiesje
Geplaatst: 25-04-12 11:08
Joyce_ schreef:
Ongelofelijk knap, ik heb met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel zitten kijken. Muziekkeuze vind ik ook briljant, die speech op de achtergrond, echt heel mooi. En natuurlijk hoe synchroon jullie dansen, heel knap! Heel gaaf gedaan!
wauw ook ik heb met een brok in mijn keel zitten kijken!! en die flashmob ook echt geweldig!! super gaaf zeg! en ik kende het inderdaad ook niet maar wat gaaf zeg!