Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb wel rauwvoer, kip, maar dat is uit blik en is ook voorgekookt
 Ik heb wel rauwvoer, kip, maar dat is uit blik en is ook voorgekookt                                                         

)
  )
lifaya schreef:Mij is altijd verteld dat je nooit rauwe kip moet geven, altijd even koken, zodat het ergste eruit is. Maar ach, ik geef het nietIk heb wel rauwvoer, kip, maar dat is uit blik en is ook voorgekookt

Kuggur schreef:Leek het hier: http://www.weirdasianews.com/2011/04/24 ... -shanghai/ op? Komt door bacterien.

lifaya schreef:Ik zou overigens geen rauwe kip aan de katten gevenKook het even, dan zijn de bacterien er uit
 Ze vreten nota bene ook vogels, vissen en muizen (en soms zelfs ratten en ander raar gespuis).
 Ze vreten nota bene ook vogels, vissen en muizen (en soms zelfs ratten en ander raar gespuis). 

hestejente schreef:lifaya schreef:Mij is altijd verteld dat je nooit rauwe kip moet geven, altijd even koken, zodat het ergste eruit is. Maar ach, ik geef het nietIk heb wel rauwvoer, kip, maar dat is uit blik en is ook voorgekookt
Ja hoor, rauwvoer is voorgekookt... maar goed, je weet 't nu, katten kunnen beter rauwe dan gekookte kip hebben
 Ik geloof dat niet veel mensen op de hoogte zijn van hoe het staat met dergelijke bacteriën in de kip die je koopt, maar dat is weer een andere discussie.
 Ik geloof dat niet veel mensen op de hoogte zijn van hoe het staat met dergelijke bacteriën in de kip die je koopt, maar dat is weer een andere discussie.                                                          

Geen wiskas of iets dergelijks, had het via zooplus gekocht)
 Geen wiskas of iets dergelijks, had het via zooplus gekocht)