Verhuizen voor school -> Schoonhoven, Gouda

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Re: Verhuizen voor school -> Schoonhoven, Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 22:16

Hmm, er zit een grote kans in dat ik toch niet kan gaan woensdag.. Mijn portemonnee met mijn ov kaart er in is foetsie en zonder mijn portemonnee ook geen bankpas, dus ook geen mogelijkheid om dan maar zelf een kaartje te kopen dus ik kan er gewoon niet komen. Maar ik ga morgen langs het politiebureau in de hoop dat ze mijn portemonnee hebben.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 17:41

Om hier nog even een update te geven voor de eventueel geinterreseerden. Ik ben aangenomen voor de opleiding die ik wil gaan doen *\o/* En ik heb een superleuk huisje in Schoonhoven met uitzicht op paarden! :D Waarschijnlijk kan ik EINDELIJK na jarenlang weer te willen beginnen met rijden, weer gaan rijden! Jippie!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:14

Gefeliciteerd. Veel plezier met je opleiding, nieuw huisje en weer lekker paardrijden.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 06:11

Hee gaaf!!! zit je naast een pensionstalling met daarnaast volkstuintjes?
gefeliciteerd hoor! geniet ervan strakjes! Hoe is t met je portomonaie afgelopen??

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:47

Quellian schreef:
Ik zou absoluut niet in Gouda willen wonen... staat bol van de zwarte kousen en knielengte rokken; niet mijn ding.

Daar heb je niet zoveel last van. Van een andere groep, regelmatig in het nieuws, veel meer.

Denk dat een kleine plaats als Schoonhoven wel een enorm verschil is met een stad als Arnhem.
In Gouda zelf heb je alles (leuk centrum), maar in Schoonhoven zelf... Zag dat ook Reeuwijk genoemd wordt, heel leuk en aardig maar in zo'n dorp word je echt gek als je uit de stad komt. Ik kom er vaak, dus weet waar ik het over heb ;)

Edit: Had niet het hele topic gelezen, sorry. Gefeliciteerd dat je bent aangenomen op de opleiding en gefeliciteerd met je huisje!