[incest]Een intieme relatie hebben met je broer of zus ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:10

Ieew nee bedankt :')

Emori

Re: [incest]Een intieme relatie hebben met je broer of zus ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:12

Pffff ik snap dat ook niet.. Moet er niet aan denken! Laatst wel een verhaal gelezen over 2 mensen die verliefd op elkaar werden, bleken het broer en zus te zijn later :=

Ben ook wel benieuwd naar het topic...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:13

Stiefbroer en Stiefzus, ja ok... Dat zou voor mij hetzelfde zijn als iemand tegenkomen op straat en elkaar leuk vinden.

Maar bloedverwanten, dat zou toch wel heel erg raar zijn. Hoewel het in de Arabische wereld bijvoorbeeld heel normaal is om een neef/nicht te huwen. Ben wel heel benieuwd hoe normaal een broer-zus met een sexuele relatie op dat forum werd bestempeld.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:15

Hmm ik heb een beetje een dubbel gevoel hierbij. Kleuters experimenteren ook vaak met elkaar in seksueel opzicht (hoewel dat dat geen seks mag heten maar "hey jij bent een jongetje, ik een meisje!"), dus waarom op oudere leeftijd broer en zus niet? Zolang het maar met instemming van beide partijen gebeurt.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:16

Shilady, heb je een bron van dit verhaal? Want ik geloof er echt niks van.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:16

ik zou ook graag een linkje willen :o

zou er zelf niet aan willen denken om iets met mijn broer te doen.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:17

Iewllll :') :')

Maar goed, ik snap het sws niet wat je er lekker aan vind..
Ik moet er niet aan denken om aan mijn zusje te zitten :r :r :r

Moontje1991

Tja ik moet er zelf ook niet aan denken.
Maar ik denk dat het vooral aan de manier van opvoeding ligt.
Sommigen mensen worden vrijer opgevoed dan andere.
Vroeger bij ons thuis was naakt echt een taboe, in paniek naar moeder bijde eerste keer ongesteld worden ofzo was ook absoluut niet acceptabel bij ons thuis.
Maar ik heb ook collega`s die als ze naar de wc gaan op het werk de wc-deur wagenwijd open laten.

Zo zal dat ook met broer-zus relaties zijn in bepaalde families is het normaal om ook in de pubertijd nog samen op een kamer te slapen of samen te douche als dat zo uitkomt.
En dat zal er voor sommigen voor zorgen dat hun relatie een stuk hechter wordt dan de gemidelde broer-zus relatie en dat het later ook sexueel wordt.

In mijn ogen heeft het niks met gek zijn te maken of iets dergelijks maar met de manier waarop je bent opgevoed.
Als bijde partijen ermee instemmen zie ik er ook totaal geen probleem in.

Het leuke is ook altijd de mensen die roepen dat het niet hoort enz, als je die vraagt waarom dan niet dan is het antwoord dat doe je toch niet of dat is walgelijk.
Maar nooit een goed onderbouwd antwoord over waarom het niet hoort en waarom het walgelijk is.
Laatst bijgewerkt door Moontje1991 op 13-03-12 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

knetterhard

Ik ken trouwens wel een jongen die heeft gezegd dat hij met zijn neef seks heeft gehad..

Tessa_1

MissToseland schreef:
Pffff ik snap dat ook niet.. Moet er niet aan denken! Laatst wel een verhaal gelezen over 2 mensen die verliefd op elkaar werden, bleken het broer en zus te zijn later :=

Hm, was er niet ook zoiets een keer in een aflevering van een CSI-achtige serie?

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:18

bah heb de site gezien. vresenlijk smerig gewoon.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:18

celano schreef:
Shilady, heb je een bron van dit verhaal? Want ik geloof er echt niks van.

Celano ik heb al eerder neergezet voor een link even een pbtje naar mij of hier in het topic vragen

ik ga dit niet hier in het topic zetten omdat er heel veel minderjarige op het forum hier zitten
als jij er niks van gelooft vind ik dat best maar ik hoop dat ze sfeer in het topic wel normaal en rustig blijft verlopen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:18

Een oud collega van mij is getrouwd met haar neef, hebben ook geprobeerd kinderen te krijgen maar dat is tot 3 x toe mis gegaan...

Nee ik vind niet dat je met een familielid intiem moet zijn.
Ook niet om seks te ontdekken wanneer je jonger bent...

Vind het een walgelijk idee...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:19

Jasses. Sorry hoor, maar moet er niet aan denken..

Wil de desbetreffende site ook wel lezen!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:21

MissToseland schreef:

Dat heb ik ook meegemaakt. Een vriendin van mij was verliefd op een jongen in haar klas, bleek later dat het haar halfbroer was en dat haar vader en moeder daar nooit iets over hebben genoemd.. :=

Maar zou er niet aan moeten denken, met mijn broertje... Bah.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:21

He bah! Ik heb ook een tweeling broer maar ik moet er niet aan denken!! Bah nee dat gaat er bij mij écht niet in! mag ik trouwens ook een linkje naar de bron van dit verhaal?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:24

knetterhard schreef:
Ik ken trouwens wel een jongen die heeft gezegd dat hij met zijn neef seks heeft gehad..

Voor de wet mag dit zelfs :) Mogen ook trouwen. :j

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:25

Doe mij ook maar een pb dan ;)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:26

Sammie schreef:
knetterhard schreef:

Voor de wet mag dit zelfs :) Mogen ook trouwen. :j

Nouja ik houd ze ook niet tegen, maar ik schrok best wel omdat ik zoiets niet gewend ben!
Voor die jongen lijkt het me best sneu, want ik denk dat je daarmee niet makkelijk er vooruit mee kan komen! :)

Loran_Nolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:29

zou ik een PB mogen??

Ik heb zelf van beide 1, maar No-way...

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:30

Ik kan het me echt niet voorstellen..

mag ik de link naar de site?

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:30

Vind het een raar en vies idee. In mijn ogen heeft dit ook niets te maken met vrije opvoeding of iets dergelijks. Het is gewoon iets wat je niet doet. Niet met vaders/dochters, vaders/zoons, broer/broer, broer/zus of zus/zus of welke bloedband er ook tussen mag zitten.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:32

Jeetje..
Persoonlijk snap ik niet dat je je (seksueel) aangetrokken kunt voelen tot je broer(tje)/zus(je)..
Een relatie met een neef/nicht kan ik nog wel begrijpen, omdat dat 'verder' weg is (zeker als je niet zo'n hechte familie hebt), maar iemand binnen je gezin? Nee. :n
Heb het zelf ook nog nooit meegemaakt in mijn directe omgeving.

Dat verhaal over die twee mensen die een relatie hadden en waar later bleek dat ze broer en zus waren heb ik ook wel eens gehoord/gelezen. Maar dat vind ik toch anders.. Zij schenen het totaal niet te weten dat ze directe familie waren. Als je het wel weet, en toch een relatie met elkaar aan willen gaan, dat vind ik vreemd..

Heb zelf een broertje, en moet er persoonlijk niet aan denken om iets te beginnen met hem, en andersom. Heb vroeger wel eens met hem in bad gezeten, in onze pubertijd op vakantie slaapkamers gedeeld, enzovoorts, maar dat was vroeger normaal.
En mijn neven zijn stuk voor stuk hartstikke leuke jongens, maar niet op die manier. :D

Zou ik ook een linkje naar de betreffende site mogen? Ben wel benieuwd naar 'hun' kant van het verhaal. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:33

knetterhard schreef:
Nouja ik houd ze ook niet tegen, maar ik schrok best wel omdat ik zoiets niet gewend ben!
Voor die jongen lijkt het me best sneu, want ik denk dat je daarmee niet makkelijk er vooruit mee kan komen!
Mijn ding is het ook niet hoor :D Je blijft elkaar toch tegen komen op familieaangelegenheden.
Broer/zus verhoudingen ik kan het mij niet voorstellen. :n Op 'neef/nicht' gebied vind ik het ook nog erg lastig, maar voor de wet is dit geen probleem (meer).

Zo ken ik zelfs een achternicht die met haar eigen achterneef is getrouwd (overgrootopa/oma zelfde) en een oom die met zijn eigen nicht is getrouwd (was wel uit andere overwegingen dan de liefde zeg maar := )

Vroeger gebeurde dat trouwens best vaak. Om geld in de familie te houden bijv.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:33

Ik heb hier ook nog nooit over gehoord. Kan me er helemaal niks bij voorstellen. Heb een broertje en moet er niet aan denken! Bah. Het is je bloedverwante..
Ben stiekem wel benieuwd naar dat topic.