Tieneke schreef:Hoe oud ben je eigenlijk?
Zijn familie benaderen... Zou nogal stalkerig overkomen... Niet doen.
Ik ben 19
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bijna stalkerig!Gucci_ schreef:Dankje voor de reacties.
Natuurlijk kun je nooit weten of je bij elkaar past als je elkaar niet in het echt kent. Ik las in interviews dat hij opzoek is naar een vriendin en ook net als mij van dieren en kinderen houdt en zo waren er wel meer overeenkomsten, vandaar. Naar een training gaan wordt een beetje moeilijk, want ze hebben daar nooit open trainingen volgens mij. En hij zit niet op social media. Wel heb ik facebookprofielen van zijn familie weten te vinden. Nu zou ik daar een berichtje heen willen sturen of moet ik dat zeker niet doen?
Ik ben wel eens naar een training geweest, maar ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet of iemand aanspreken, ik ben namelijk van nature best wel verlegen.
Uitgaan wil ik wel graag, maar mijn vriendinnen gaan nooit op stap, dat is best wel jammer.
Als ik mijn familie/vriendinnen vraag of zij wel eens iemand leuk vonden die ze nog nooit in het echt hebben gezien, zeiden ze nee. Ik vond wel vaker iemand leuk die ik nog nooit in het echt heb gezien of misschien ooit 1 keer, best wel gek eigenlijk

Muzikanten gedate, zwaar verliefd worden op die man uit de UK waarbij álles in je verstand zegt dat het niet verstandig is.. soms doet je hart bizarre dingen...
).
Maar wordt vaak gevraagd of hij geen Italiaan of Spanjaard is. Je raadt het al, donkerbruine ogen, donkerbruin haar en een licht getinte huid. Ik ben zelf half Curacao's en mijn oma aan vaders kant is een Friezin en had rood haar en een hele lichte huid. Wat ik hiermee bedoel is dat de buitenkant niets zegt over de binnenkant. Dus stop met dat kortzichtige "ik val niet op Friezen" of ik val op onbereikbare mannen want dan kom je geen steek verder... 

Gucci_ schreef:Ik vind het eigenlijk niet vreemd om contact te zoeken via familie. Jij zou toch ook blij zijn voor je broer of zus als die een lieve nieuwe vriend(in) heeft?
Stalken vind ik wat anders, als ik nou een berichtje zou krijgen van een een of andere oude kerel. Dat is iets anders. Of dat je gaat bedreigen en steeds weer berichten blijft sturen. Mijn facebook profiel ziet er verder heel normaal uit. Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.

nummer zoveel....