Onbereikbare liefde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:34

Tieneke schreef:
Hoe oud ben je eigenlijk?

Zijn familie benaderen... Zou nogal stalkerig overkomen... Niet doen.

Ik ben 19

IMJ

Re: Onbereikbare liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:44

Nou zeg..
Doe is niet zo eng! :D Bijna stalkerig!

Ga lekker stappen etc! Uiterlijk is leuk maar als je er totaal geen gesprek mee voeren kan houdt het gauw op.. je idee moet je toch wat los gaan laten vrees ik hoor!
Mocht je wel een voetballer aan de haak slaan dan kan ik me niet voorstellen dat dat gebeurt doordat jij zijn familie benadert of elke training langs de lijn staat..
Ik vermoed dat je met dat soort acties 1 van de vele wanhopigen zult zijn.

Hoe zou jij het vinden als je bekend was en iemand probeert via je moeder of je broer contact met jou te zoeken omdat die persoon denkt dat jij wel is z'n ware kan zijn? Ik zou het echt heel raar vinden..

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:17

Gucci_ schreef:
Dankje voor de reacties. :)
Natuurlijk kun je nooit weten of je bij elkaar past als je elkaar niet in het echt kent. Ik las in interviews dat hij opzoek is naar een vriendin en ook net als mij van dieren en kinderen houdt en zo waren er wel meer overeenkomsten, vandaar. Naar een training gaan wordt een beetje moeilijk, want ze hebben daar nooit open trainingen volgens mij. En hij zit niet op social media. Wel heb ik facebookprofielen van zijn familie weten te vinden. Nu zou ik daar een berichtje heen willen sturen of moet ik dat zeker niet doen?

Ik ben wel eens naar een training geweest, maar ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet of iemand aanspreken, ik ben namelijk van nature best wel verlegen.
Uitgaan wil ik wel graag, maar mijn vriendinnen gaan nooit op stap, dat is best wel jammer.
Als ik mijn familie/vriendinnen vraag of zij wel eens iemand leuk vonden die ze nog nooit in het echt hebben gezien, zeiden ze nee. Ik vond wel vaker iemand leuk die ik nog nooit in het echt heb gezien of misschien ooit 1 keer, best wel gek eigenlijk :D

Ik vind je nu een beetje eng en stalkerig worden. Je kent hem niet eens en toch zijn familie al willen contacteren?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:25

Ik kan uit ervaring spreken als ik zeg dat langs de lijn gaan staan soms al meer dan genoeg is O:) :')
En ik stond écht alleen voor het voetbal :D

Overigens, zijn familie contacten zou ik zeker niet doen..

maar, ondanks dat ik een aantal lieve voetballers ken, toch liever iemand met een gewoon leven.. ondanks dat 1 van hen en ik elkaar zo lastig loslaten
Ik snap je punt ergens wel, als je in de algemeenheden gaat denken. Als ik aan een fries of groninger denk, zie ik daar ook niet mijn type man in. Weet dat het nergens op slaat, want natuurlijk zijn er duizenden verschillenden..
Toch heb ik in de Randstad dé man ook nog niet gevonden, ik ben ook van het onbereikbare :D Muzikanten gedate, zwaar verliefd worden op die man uit de UK waarbij álles in je verstand zegt dat het niet verstandig is.. soms doet je hart bizarre dingen...

overigens, even een edit: dan heb ik het wel over mensen die je kent, en op de echte persoon valt. Niet op de 'voetballer' of 'muzikant', maar op die jongen waar je zo gruwelijk mee kan lachen, waarbij je je hart kan luchten, waar je gewoon al vrolijk van wordt, alleen door naar hem te kijken. En dat die jongen toevallig voetbalt.. Als ik m in de supermarkt tegen was gekomen, was ik ook om geweest
Laatst bijgewerkt door Noukie op 21-02-12 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:26

Ik sluit me aan bij een van de bovenstaande posts. Ik krijg ronduit de kriebels van je.
De familie van een voetballer benaderen, die je nog nooit van je leven gesproken hebt maar die je wel leuk vindt?
Kom zeg, meid. Terug met je voetjes op de grond. De fase van 'onbereikbare kerels' hebben de meesten op hun 14e levensjaar.
Denk je dat de voetballer in kwestie echt degene is waar je mee gaat trouwen? Misschien doet ie alles wat jij niet leuk vindt. Boeren, ruften, heeft ie geen manieren, noem maar op.

Geen Friese kerel willen? Ik als Limburgse ben mooi met een Fries thuis gekomen, denk je dat ik dat van tevoren heb gepland?
Heus niet alle Friezen zijn boeren, net zoals dat niet alle Brabanders of Limburgers boeren zijn.

De kerel waar jij uiteindelijk voor zal vallen zal waarschijnlijk een normale vent zijn die net als alle anderen een paar handen heeft, een paar voeten, een neus en alles wat je je nog meer kunt bedenken.
Of hij nou een Fries, een Turk, of een Amerikaan is.
En die kerel vind je niet door te zoeken. Het overkomt je.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:28

Dreamer, nothing but a dreamer ... (vrij naar Supertramp, van ver voor jouw tijd ;) ).

Ga eens een weekendje naar de Randstad: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht om te shoppen en uit te gaan. Zat leuke (en minder leuke) mannen die niet heel Nederlands aan doen ... Grote kans dat je een interessante bereikbare man ontmoet. Maar misschien kom je die leukerd ook wel bij jou om de hoek tegen als je je daarvoor openstelt.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:06

Val niet op Friezen... mijn vriend is zo Fries als eerhm... een Fries :+ Maar wordt vaak gevraagd of hij geen Italiaan of Spanjaard is. Je raadt het al, donkerbruine ogen, donkerbruin haar en een licht getinte huid. Ik ben zelf half Curacao's en mijn oma aan vaders kant is een Friezin en had rood haar en een hele lichte huid. Wat ik hiermee bedoel is dat de buitenkant niets zegt over de binnenkant. Dus stop met dat kortzichtige "ik val niet op Friezen" of ik val op onbereikbare mannen want dan kom je geen steek verder...

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:48

Ach joh, Friezen zijn heust wel leuk! Ik ben een echte Groninger, en op de een of andere manier woon ik nu toch samen met een Fries. Had je 5 jaar geleden echt niet mee aan hoeven komen hoor :D

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 13:36

Ik denk dat je het beste een keer op stap kunt gaan. De kans dat je daar de man van je dromen tegen komt is een stuk groter als dat de voetballer waar je een oogje op hebt met je gaat trouwen.

Daten met een voetballer is echt niet zo leuk als het lijkt. Heb ook heel kort met een voetballer gedated, maar moet altijd rekening houden met trainen, wedstrijden etc etc. Zijn weinig thuis, moeten op hun eet/drinkpatroon letten dus op het laatste moment beslissen om lekker uit eten te gaan zit er ook niet altijd in.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 14:20

'Gewone mensen' zijn ook gebonden aan werktijden etc.
Sommige problemen moet je ook niet maken. Als je iemand date die 40 tot 50u werkt en bijv diabetes heeft, moet je ook rekening houden met werk/voeding/etc. Doe er nog een tijdrovende hobby bij...
voetballers klagen bij mij juist dat ík nooit tijd heb :')

maar dan blijft staan, liefde kan alleen bestaan tussen twee mensen die elkaar kennen. En of dat nou voetballers of baliemedewerkers zijn... zonder contact begin je niks en dat contact leg je over t algemeen een stuk makkelijker in de kroeg, winkel, etc :)
Alleen een mooie kop en wijze woorden in een interview zeggen niet genoeg :)

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 18:11

Ik vind het eigenlijk niet vreemd om contact te zoeken via familie. Jij zou toch ook blij zijn voor je broer of zus als die een lieve nieuwe vriend(in) heeft?
Stalken vind ik wat anders, als ik nou een berichtje zou krijgen van een een of andere oude kerel. Dat is iets anders. Of dat je gaat bedreigen en steeds weer berichten blijft sturen. Mijn facebook profiel ziet er verder heel normaal uit. Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:13

Als jij dat wil doen, via familie proberen, moet je dat maar doen, maar volgens mij maak je jezelf dan compleet belachelijk :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:14

Als ik via mijn vader een berichtje zou krijgen van iemand die ik nog nooit gezien of gesproken had, dan zou ik zo hard wegrennen totdat ik niet meer kon.

Het is gewoon echt veel te opdringerig, zoals Tieneke ook zegt: Je maakt jezelf dan compleet belachelijk.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:18

De eerste reactie van het familielid dat benaderd wordt, is waarschijnlijk: wat een rare, daar ga ik ... niet mee lastigvallen.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 18:32

Oke, iedereen denkt daar waarschijnlijk anders over dan ik. Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb wel ooit een keer een berichtje gestuurt naar een bekende (buitenlandse) sporter om hem succes te wensen op de olympische spelen, en ik kreeg er ook eentje terug.
En ik werd een keer toegevoegd door een bekende schaatser die ik ook nooit in het echt gezien heb.
Maar het is dus gewoon vreemd om een berichtje te sturen naar familie? Als hij het zelf was geweest, had het wel gekunt?

Dan moet ik toch maar eens naar de training gaan :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 18:49

Gucci_ schreef:
Ik heb wel ooit een keer een berichtje gestuurt naar een bekende (buitenlandse) sporter om hem succes te wensen op de olympische spelen, en ik kreeg er ook eentje terug.

En jij denkt dat een bekende buitenlandse sporter zelf zijn facebook of website bijhoudt? :+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:30

Als ik enige bekendheid had (als sporter of anderszins) zou ik niet snel in contact gaan met iemand die ik niet persoonlijk ken. Niet via een facebookberichtje en zéker niet via mijn familie. Ik zou dan denken dat diegene mij helemaal niet kent en valt op mijn geld of status, en dat hij geen idee kan hebben wie ik echt ben en of hij me in 't echt leuk zou vinden.

En waarom jij denkt dat jij iemands persoonlijkheid kan beoordelen op foto's en interviews begrijp ik ook niet helemaal geloof ik. (tenminste, ik ga er vanuit dat jij denkt dat je dat kan, lijkt me niet dat je 'verliefd' kan worden op uitsluitend een foto, dus daar zal dan een gefantaseerde persoonlijkheid bij horen)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:40

Dat je hem een berichtje stuurt is tot daar aan toe maar je kan het echt niet maken zijn familie lastig te vallen. Vind je dat zelf ook niet raar? Bedenk je hoe stalkerig dat over ik komt. Die jongen denkt waarschijnlijk meteen 'daar heb je weer zo'n fan' en die familie zal hoogstwaarschijnlijk niet eens je berichtje doorsturen.
Ik denk dat het een hulpeloze zaak is. Leef gewoon je leven en je komt vanzelf iemand tegen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:58

Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd of ie reageert.. als je het wel doet dus (hoewel ik het je nog steeds afraad).
Dan zou ik het leuk vinden als je ons toch op de hoogte hield! :D

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:32

Via zn familie vind ik niet handig. Al zou mijn grote broer zich kapot lachen als hij een berichtje voor mij zou krijgen trouwens :D
maar, nee. Hij is bekend, en als jij iets van hem wil, moet je zijn familie daar niet 'mee lastig vallen'. Komt ook niet volwassen over :)
Ik zeg: training kijken.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:55

Gucci_ schreef:
Ik vind het eigenlijk niet vreemd om contact te zoeken via familie. Jij zou toch ook blij zijn voor je broer of zus als die een lieve nieuwe vriend(in) heeft?
Stalken vind ik wat anders, als ik nou een berichtje zou krijgen van een een of andere oude kerel. Dat is iets anders. Of dat je gaat bedreigen en steeds weer berichten blijft sturen. Mijn facebook profiel ziet er verder heel normaal uit. Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.

Eh, als mijn broer met een nieuwe vriendin, ben ik blij voor hem. Als er een vreemde meid via mij contact probeert te zoeken met hem, dan denk ik dat ze hem stalkt. Nee, meid, get real.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:22

Via familie is echt NOT DONE!
Weet nog wel in mijn voetbaltijd dat mensen mij toe gingen voegen om aan het emailadres van een voetballer te komen ..
Als ik ergens een hekel aan hebt ... Ik stapte gewoon op ze af en vroeg het :+

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 00:09

Oke als ik heel eerlijk ben is het eerst wat in me op kwam: psychoooooo. Sorry, maar dit is serieus niet gezond waar je mee bezig bent. "Ik ben geen hysterische fan ofzo maar ik zoek gewoon een serieuze relatie", dat is nog veel meer creapy dan een hysterische fan. ;)

Zoek gewoon een leuke gozer uit je omgeving, als "beroemd" zijn een criterium is voor een relatie moet je, je echt eens goed achter je oren krabben.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 23:31

Als iemand mijn broer benaderd omdat ie bekende mensen kent, zou die ze nooit doorverwijzen :=
Ik geloof dat familie nog beschermender is en echt denkt; weer zo'n gek :') nummer zoveel....
Sorry, maar je valt op iemand puur omdat ie bekend is, is toch lief puberaal maar als volwassen mens moet je toch eens achter de oren krabben hoe reëel het is :')

Niet zoeken (of stalken), je valt er vanzelf een keer overheen ;)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 20:50

Ohh ja ik ben ook verliefd op een onbereikbare man. ook een voetballer haha. Maar ik kijk gewoon leuk naar hem en voor de rest zoek ik lekker hier in de buurt een vriend :+

verder vind ik je post beetje tsja apart. Ga niet hopeloos op een onbereikbare man hopen, want ja die zijn onbereikbaar....